זה בא מתוך נסיון הסיפור הוא עם מוסר השכל אני רקדתי עם השטן לצערי

לרקוד עם השטן

05/08/2015 1806 צפיות 3 תגובות
זה בא מתוך נסיון הסיפור הוא עם מוסר השכל אני רקדתי עם השטן לצערי

זה הרגיש נכון, היית מוצפת בטחון, בזמן שכולם אמרו לך שזה הוא גהינום. אוזנייך אטומות לא שומעות דבר, אך אולי הן שומעות ואינך רוצה להאמין בכך, לא רצית להאמין למרות שידעת שזהו גיהנום. פחדת להודות בכך , זרמי הנאה זרמו בעורקייך מציפים כל איבר בגופך , כל דבר הוא זמני. זה הרגיש כמו סם, ממכר אותך לעוד ועוד , אך שחכת שגם סם מתפוגג בסופו של יום,. הכל היה אשליה ואת ניסית להתכחש לעובדה. נהנהת מיזה. ולא רצית שיפסק.
הזיכרונות חוזרים ומכים בך חזק יותר. כאב זורם בעורקייך ודמך קופא לאיטו. זונה! שמנה! מכוערת! תקוותך כבר אבודה. אינך רואה את האור בקצה המנהרה, הכל חשוך ואפל, עטופה בערפל. נימשכת לאפלה זונה !זונה !זונה ! הידהוד המילים בראשך אינו מפסיק. אך זיכרון זה החל להתפוגג ברגע שלקחת את מנת הסם הנוספת, ההנאה חוזרת לחמם את דמך ולהציף את גופך אך לא להרבה זמן. המנה מתפוגגת, זיכרונך ממשיך כלא נעצר. את לבד,דממה, חסרת תקווה, הכאב מתחזק . את חלשה. העלטה יורדת עלייך.אוחזת בסכין ונותנת לו להחליק לאיטו על ידיך מאפשר לדמך הסמיך לנזול על הריצפת הבטון הקרה . כן, החלטת לשים לזה סוף אחרי כל השנים. ויתרת על הכל. ענייך נעצמות, והתמונה האחרונה שתקוע לך בראש היא שלו, האחד הזה שפגע בך. כפה עלייך את עצמו ולא התחשב ברגשותייך. לא רצית בזה אך היית רק ילדה חלשה וקטנה, אחרי כל השנים החלטת לשים לזה קץ. גופך קורס ארצה, ידייך נשמטות לצדדים, שלולית של דם סביב גופך זורם וגדל.הסכין נופלת בין אצבעותייך ונחבטת בריצפה. לא נישאר דבר, מלבד הדמעות היבשות בעינייך. אך זה הוא רק הזיכרון הכואב.
את ממשיכה לחפש את הסיפוק של ההנאה , ורק הוא נותן לך אותו
אך לא ידעת שהיום הזה יגיע ותצטרכי לשלם על זה. חוויה מהעבר חוזרת שוב, בילבול מציף את גופך ואינך יודעת במה עוד להאמין. אבחנת הטוב והרע כבר נעלמה. ואינך ידעת מהו המעשה הנכון.דממה.
זיכרונות מהעבר מכים בך לא עוזבים. רודפים אותך, מכאיבים לך יותר . אינך עוזבת אותם, ניזכרת שוב בחוויה שגרמה לך לשים קיץ לחייך ועכשיו הינה היא קורת שוב. בלאגן. השטן פיתה אותך, שיחק בך, נתן לך את רצונך ועכשיו תורך לשלם.
רקדת עם השטן. המשחק ניגמר !


תגובות (3)

מצמרר

05/08/2015 09:07

הצטמרר לי הפופיק, חחח. קצת סיפור מוזר ודכאוני חחח. לא יודע, יש לי הרגשה מוזרה כזאתי. חחח

22/08/2015 22:50

זה סיפור שהגיע מתוך נסיון אישי חחחחח

30/08/2015 15:22
סיפורים נוספים שיעניינו אותך