הפעם האחרונה שפרסמתי פה מונולוג שלי, הייתה ממש מזמן, אבל לא הפסקתי לכתוב מאז. אני חושבת שאין לי מספיק אומץ כדי לשתף את הדברים שאני כותבת, והפעם החלטתי שאני חייבת לעשות את זה אם אני רוצה להתקדם ולהשתפר. אשמח לקבל ביקורת בונה/ הערות/הארות- כי זה מה שמכוון אותי להמשיך ולעשות את הדבר הזה שאני כל כך אוהבת. פשוט לכתוב.

מהי חוויה (מונולוג)

הפעם האחרונה שפרסמתי פה מונולוג שלי, הייתה ממש מזמן, אבל לא הפסקתי לכתוב מאז. אני חושבת שאין לי מספיק אומץ כדי לשתף את הדברים שאני כותבת, והפעם החלטתי שאני חייבת לעשות את זה אם אני רוצה להתקדם ולהשתפר. אשמח לקבל ביקורת בונה/ הערות/הארות- כי זה מה שמכוון אותי להמשיך ולעשות את הדבר הזה שאני כל כך אוהבת. פשוט לכתוב.

חוויה היא אירוע חד פעמי, לעולם לא תחווה את אותו דבר- בדיוק אותו דבר, תמיד גורם כלשהו ישתנה. בין אם זה הקצב של הרוח, אותות הזמן, הנפשות הפועלות סביבך. חוויה לא חייבת להיות טובה, היא גם לא חייבת להיות רעה ולא מרגשת או מצחיקה. חוויה נקראת חוויה, אם היא שינתה אותך באופן כלשהו. אם היא החדירה בך תפיסת עולם כזו או ניפצה בך תפיסת עולם אחרת. אם היא לימדה אותך משהו על עצמך או נתנה לך כלים, צידה לדרך הארוכה שנחשבת למסלול חייך. חוויה היא לא בהכרח משהו שאתה עובר לבד בעצמך, אבל היא גם לא חייבת להיות משהו שאתה צריך לעבור עם אחרים. לחוויה אין תקופת זמן מוגדרת- אתה לא יודע מתי היא תתחיל ומתי תסתיים. אתה גם לא יודע כמה זמן היא תיקח: שנייה, יום, חודש, שנה, יובל…
חוויה אי אפשר להגדיר בדיוק, אי אפשר לצפות לה. הדבר היחידי שאפשר לעשות כדי לנצל אותה הוא לחיות את הרגע ולא לשכוח שום דבר. כי בעוד תקופה קצרה, עוד קצת- החוויה תהפוך לעוד זיכרון ישן שיצוף בנחלי מחשבותינו, עוד מוסר השכל,שילמד אותנו אי להמשיך לחיות את חיינו.


תגובות (2)

ח-ז-ק!
פשוט דיברת אל ליבי.
זה פשוט כל כך נכון.

26/06/2017 23:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך