שני0_0
אשמח לדירוגים ותגובות:) קריאה מהנה תהנו!

מה זה מסע?

שני0_0 03/12/2017 1946 צפיות אין תגובות
אשמח לדירוגים ותגובות:) קריאה מהנה תהנו!

מה זה מסע? נקודת סיום ונקודת התחלה.

כאשר אתה יוצא למסע אתה לא באמת יודע לאן אתה הולך, מה תהיה החוויה, איך יהיה הסיום. מסע הוא תהליך, דרך מתמשכת, גורם לך לחשוב על מי אתה, מי אני רוצה להיות, ומה היית עד עכשיו.

הייתי במסע ישראלי, חוויה עצומה, הציפיות שלי היו נמוכות ובסופו של יום הופתעתי כל פעם מחדש. לא הבנתי באמת מי אני, לאן אני רוצה להגיע בחיים, מה התכונות החזקות שלי והחלשות שלי.
ששאולים אותך מי אתה? מה תענה? אני גובה, עיניים יפות?
השאלה מי אתה היא שאלה גדולה, אתה צריך לענות מי אתה. לא איפה אתה גר, לא מה אתה מרגיש, לא את הדעות הפוליטיות, לא מי ההורים שלך. אלא מי אתה.
האופי, הפנימיות שבך, היופי הפנימי.

הרבה אנשים לא יודעים לענות על השאלה מי אני מפני שבחיי היום יום אתה לא שואל את עצמך את השאלה הזאת, אתה ממשיך בחייך ורץ לעבר מטרות, מבלי לשים לב לעצמך, מאבד את עצמך בתוך עולם כל כך גדול.

אך, באמצע המדבר, להתבודד עם עצמך להביט בנוף העוצר נשימה, ללא בניינים או כבישים שמפריעים ומרעישים, אתה שם לב לעצמך, מקשיב לציוץ הציפורים, שם לב לטבע, לוקח נשימות עמוקות, תחושה שאין זמן בעולם, רק אתה והנוף, עונה על השאלות של מהות החיים, מה החוזקות שלי והחלושות שלי? איזה תכונות אני מביא איתי לעולם הזה(המתנה שלי לעולם הזה)? אילו תכונות יש להורים שלי שאני רוצה ליישם בעתיד ואילו אני פחות אוהב? איפה אני רואה את עצמי בעוד 10 שנים מהיום?

השאלות הללו במהלך המסע תעתעו אותי, הבנתי שאני באמת לא יודעת מי אני, לא היו לי תשובות, אך בסוף המסע שנערך שישה ימים, היו לי תשובות, הכרתי בעצמי, גיליתי דברים שלא ידעתי על עצמי, הבנתי שאני מחוברת קצת ליהדות למרות שלא הייתי, בנוסף בניגוד לכל הציפיות, שמרתי שבת בבית ספר חילוני לגמרי, היה לי ממש כיף להתנתק מהפלאפון 25 שעות וליהנות מהטבע והחברים.

המסע שלי לא היה צפוי, לא חשבתי שאני אגיע לפתיחות עמוקה עם אנשים, שאני אצליח להתחבר ליהדות, שאכיר את האני האמיתי שהיה חבוי בתוכי.
אז מה זה בעצם מסע? נקודת סיום ונקודות התחלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך