GoFuckYourself
מחשבות אסוציאטיביות ודיברתי עם חבר שלי בסקייפ והיה לי כיף

מים טחונים – אסוציאטיבי

GoFuckYourself 19/02/2017 705 צפיות 5 תגובות
מחשבות אסוציאטיביות ודיברתי עם חבר שלי בסקייפ והיה לי כיף

היום ראיתי מישהי שמדד ההשפעה שלה גבוה למרות שזאת הפעם הראשונה שהיא כותבת במקום כזה. אם לומר את האמת, היא לא רעה, אבל מזכירה לי את "דברים שאני כותב".
היא מזכירה לי את האנשים האלו שחושבים שהביטוי "היי את, כן את" הוא ספרותי עד כדי מושלם. בעיניי זה מגוחך, שכל אחד יכול לכתוב היום. וזה אירוני להגיד את זה מכיוון שאני מאמינה שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה.
יש לי הרבה רעיונות בראש והייתי רוצה לספר ולשאול אם הם מעניינים, אבל מישהו עלול לגנוב אותם. אתם יודעים, קשה להיות מקורי היום ואני לא ארשה לאף אחד לגנוב לי את הלב.
אם יצא לי להיות הבאה (שזה גם נשמע מגוחך, אבל מותר לי לחלום) אודה על כך. ואם כבר אנחנו מודים על דברים, אני מתלבטת אם אני מאמינה באלוהים.
כי מצד אחד, אני ודת זה לא סיר ומכסה. יותר כמו שוקולד מריר ועגבניות. אבל צריך להאמין במשהו, כי לפעמים זה מה שמחזיק אותך. אפשר לקרוא לזה תקווה, אבל הייתי חייבת לדבר למישהו שהוא לא אמיתי, שהוא בתוך הראש שלי ושאף אחד לא יודע עליו. קראתי לו גבריאל למרות שהוא לא מלאך ואני מאמינה שהכל לטובה, לכל דבר יש סיבה. ונכון שכל צעד תלוי בי ושההחלטות הן שלי, אבל אני מאמינה שכל החלטה שלי זה מה שצריך שהיה צריך לקראת מלכתחילה ולא חשוב אם אני אתחרט בעתיד.
אני אוהבת את הפילוסופיה הזאת, סתם כי זה מעניין. לפעמים אני קוראת על כל מיני תיאוריות כאלה, רובן שטותיות או במילים יפות יותר- אני בוחרת שלא להאמין בהן. אבל זה נותן בי סוג של עומק שאין באף אחד (וגם מוזיקה קלאסית).
סיפרתי למישהי בעבודה שביום חמישי הקרוב יש לי קונצרט ובחמישי שעבר הייתי בהיכל התרבות בתל אביב (אחת החוויות הכי נכונות שיצא לי לעשות) והיא צחקה שאני חנונית.
זו מחשבה סופר ילדותית, להתעסק באמירה הזאת כי אחרי הכל לא התרגשתי מזה. אני יודעת שאני חנונית אבל אני יודעת שזה בקטע טוב. כי חנוניות מתבטאת בחוסר ביטחון ולא בתחביבים שלך. היא בערך הבנאדם היחיד שלא מבין מה אני מוצאת במוצארט. יש אנשים שזה מקסים אותם, ויש כאלה שפשוט אין להם ברירה אלא לקבל את זה.
ובעקבות הדברים המקסימים אני רוצה ללמוד להכין תכשיטים או לעשות משהו אומנותי-אנתרופוסופי אבל לא מידי, סתם כי זה כיף, זה אמיתי, כמעט מנותק. תאמינו לי, לפעמים צריך את הניתוק הזה בחיים.

הנה כמה דברים שהם לא מוערכים כמו סטטיק ובן אל תבורי (בארץ):


(אישה כתבה את זה!!!)


תגובות (5)

'מים טחונים' זה סוגשל יומן בכתיבה יותר ספרותית. מעניין, אבל לא תמיד. זה יכול להיות סתם חופר וחסר פואנטה. כדאי לך לא להימאס ולעשות דברים מעניינים, אחרת תאבדי קוראים. היזהרי.
כללת בקטע הזה הרבה נושאים שלא קשורים אחד לשני (כותבים, רעיונות לסיפורים, דת, פילוסופיה ומוזיקה קלאסית) (מה). אי אפשר לעקוב אחרייך… אין פה נושא מוגדר. כן, אני יודעת שהכותרת היא "אסוציאטיבי", מה שאומר שסתם כתבת דברים שעולים לך לראש מהנושא הקודם – אבל זה לא סיפור. ואם הנושאים האלה חופרים לך, למה את כותבת עליהם? תחשבי על מטרת הסיפורים שאת כותבת.
אל תיעלבי. אני נותנת ביקורת, לא מנסה לפגוע.
בהצלחוש

20/02/2017 21:13

זה למה קןראים לקטע אסויציאיטיבי, כשפשוט המילים נשפכות על הדף. ותודה על הביקורת

20/02/2017 22:39

שמעי, אני לא מתכננת את המילים שלי מראש, מה שיוצא יוצא בין אם מעניין ובין אם לא. מבחינתי זה כמו משחק שאני אוהבת לשתף אם אחרים. יש דברים שאני משקיעה בהם אבל זה עוד לא זמנם. לפעמים פשוט צריך לפרוק את כל השטויות שיש לך בראש בשביל לא להתעסק בהם

20/02/2017 22:40

ותודה על הביקורת

20/02/2017 22:40

אהבתי, וחנונים הם עם חמוד ונפלא (גם אם זה דעה מאוד, אבל מאוד סובייקטיבית) תחשבי על זה: זה עם שפשוט יש לו תשוקה לדברים. וזה נפלא, וגם אף פעם לא משעמם.
מוזיקה קלאסית גם נפלאה-למרות שאני יותר בקטע של הכלים הנמוכים, אבוב לא חליל, צ'לו לא כינור.
בכל אופן, כדי שכבר אסתום.
ותודה לך…

20/02/2017 23:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך