לאסתםמישהי
לא מלקות מההלכה!

מלכה (שם זמני, או שלא, או שלא יודעת)

לאסתםמישהי 13/07/2017 790 צפיות 10 תגובות
לא מלקות מההלכה!

אמא אומרת שבאוטובוס היא מלכה. הנהג המלכותי, כבדרך העולם ההגון, גובה ממנה סכום בתמורה לשירותו הנאמן. היא נכנסת ללימוזינה בצעדים שלווים אך חזקים, מחפשת את מושבה היוקרתי המעוטר בדים צבעוניים ומתיישבת באציליות הטבעית הנובעת משהות במקומות נעלים כאלה. כל מחשבותיה מנגינות ענוגות לגוף ולנפש.
אך אמי היא לא המלכה היחידה שם, באוטובוס הזוהר. לידה יושבים ועומדים לורדים נכבדים, עלמות חן נבונות ושאר אנשי מלכות. כולם אציליים, כל אחד בולט בייחודו, כל אחד יפה לתפארת, והנסיעה עצמה – שיט תענוגות.
אמא מתרווחת ומוציאה אוויר ביושבה על הכיסא המרוט, שעשרות לפניה גם ישבו בו ואומרת לי שאנחנו השליטים והשליטות של ממלכת קו 70. שמלבושינו משי וזהב ואבנים טובות. שליצני חצר משעשעים אותנו בהצגות דרמה קומית. שמאכלים רבים נחים על שולחננו הגדול. שביתנו הוא ארמון רם ונישא, מבהיק, נוצץ ונחשק, שם ששת אחיי הקטנים מצפים לנו, שנחזור כבר, האמא המלכה והבכורה יורשת העצר.
שיעול קטן יוצא ממעמקי בטנה של אמא, והוא כעצם זר במסיבת האצילים והאדונים שאירגנו. היא אומרת שזה כנראה ממאכל שיצא לה לטעום מקודם, עוד לפני עלייתנו לאוטובוס. היא מסוככת על פיה עם מטפחת חזקה שלקחה קודם לכן מהשירותים בבניין לשכת התעסוקה. אני מושיטה לה בקבוק מים קטן והיא מודה לי. אין דבר, אמא.
הרכב המהולל עוצר בתחנה הקטנה שלנו ואנו יורדות מטה על שטיח אדום בוהק בתחילתו, עד לסופו בעל הקצוות העכורים: מדרכה מלאת מסטיקים נדרכים, דבוקים אליה מזה זמן רב. במקומנו עולים מלכים וגבירות רבי מעלה, ממלאים את המסיבה בעוד טעמים. עוד אנשים צריכים את ההתרגשות להיות בנשף התחפושות.
רוח חזקה מכה בנו כנפש חיה, מובילה אותנו אל הבית האפור, הצפוף והישן שלנו.
אמא אומרת שזה בסדר, גם מלכות מקבלות מלקות.


תגובות (10)

מעולההההה. מעניין אותי אם בחרת ספציפית ב70 כדי לגרום לקורא לחשוב על התנ״ך (70 פנים ובכלל מספר פתולוגי) או שזו רק אני.
יכולתי ממש לראות את הסיטואציה בראש שלי. את ההומלסים כליצני החצר ואת האנשים האלה שאיכשהו תמיד בדרך לעבודה כלורדים.
סבב אוטובוסים בישראל.

13/07/2017 21:35

תודהההה 3> 70 זהו קו שימושי מאד. מעניין שבחרת את ההומלסים להיות ליצני החצר. "סבב אוטובוסים בישראל" יכול להיות השם של הסיפור הזה… המממ ???? (נו טוב, סורבט).

13/07/2017 21:53

וואו. ממש אהבתי! כאילו לקחת את זה למקום אחר לגמרי-לנקודת מבט אחרת לגמרי,
גם הסיום היה טוב…
שאפו (:

18/07/2017 10:00

תודה רבה אריאאלל 3> בתור אחד שנוסע כל הזמן באוטובוס – וואלה מעריכה.

18/07/2017 10:43

זה היה מקסים,אני מת על הורים שמשחקים משחקי דמיון כאלה עם הילדים שלהם :)אהבתי מאוד !

26/07/2017 18:15

נחמד לדעת שאהבת :):) תודה רבה

26/07/2017 23:28

חחחחח שמעי את אדירה.
אופ אבל אם כולם רבי מעלה אז לי יש לקות

11/08/2017 16:23

יאוווו עכשיו חופשש למה אני לא רואה אותך פה יותר? וברור שגם את רבת מעלה, אם כבר – את בין המלכות ;) שבת שלום דירי ????

11/08/2017 18:00

    כי אני לא בחופש עדייןןן (-בכי נהי דמעות-)
    שבת שלום אסטמיי (שמת לב שאם לוקחים את ה-ל של הלא ואת הסתם ואת ה-מי של המישהי יוצא כמעט אסטמה?)

    11/08/2017 18:17

    תנחומי על החופש ????
    במקור, הייתי סתםמישהי ואם היית לוקחת את הסתם, והי' של מישהי – היית מקבלת סתמי, שזו מילה שלפעמים אני אומרת לעצמי ולפעמים לכונפות מעצבנות :)
    אסטמי דווקא נשמע אחלה שם ^~^

    11/08/2017 19:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך