shalevsegev
אז חזרתי בטקסט חדש, 3 שנים שלא הייתי כאן, היום כבר בן כמעט 17, מקווה שתאהבו, אחרי הרבה חוויות, חזרתי שונה - אשמח לדעות :)

מתי בפעם האחרונה – עשית משהו, בשביל מישהו?

shalevsegev 30/05/2016 853 צפיות תגובה אחת
אז חזרתי בטקסט חדש, 3 שנים שלא הייתי כאן, היום כבר בן כמעט 17, מקווה שתאהבו, אחרי הרבה חוויות, חזרתי שונה - אשמח לדעות :)

בואו וספרו לי, מה עשיתם היום? הייתם מוכנים לחיות את היום הזה, בתור היום האחרון בחייכם?נכון, לא כל יום יהיה יום טוב, אבל אל תתייאשו, אל תסיטו את הראש מהמטרה, והכי חשוב – אל תתפשרו על המטרות שלכם.
נכון, זה אולי קל כ״כ לשבת כאן, לכתוב, אבל להגיע ולהשיג את המטרות האלו ? זה לא יהיה קל, ממש לא, אבל..מי אמר שזה בלתי אפשרי? הרי להרים ידיים ולוותר, יהיה הכי קל..אבל הרי..
להסתגר בתוכך זה הכי פשוט, אבל אם אתם רוצים כ״כ להגיע הכי גבוה, אתם צריכים להבין – יהיו קשיים, יהיו ימים שתהיו לבד, נכון, יהיו ימים של לב שבור, נכון – יהיה קשה, נכון והכל נכון, אבל..
זה מחשל אותנו לא? אנחנו קמים חזקים יותר,
יהיו דברים שיפילו אותך, שינסו להשאיר אותך על הקרקע, אבל קומו בבוקר, ותחיו כל יום כיום האחרון שלכם, תהיו נחמדים, תחייכו, גם כשקשה, אל תשכחו מי ומה אתם, מאיפה הגעתם ולאן אתם הולכים, תוציאו את המיטב ותהנו מכל שנייה.


תגובות (1)

ווואו! נותן רצון לקום מחר בבוקר ולחיות כאילו זה היום האחרון :)

31/05/2016 00:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך