נכשל

23/11/2014 703 צפיות אין תגובות

ו זהו, הגיע היום של המבחן.
קמתי כרגיל ב6:30 וישר הייתה לי תחושה רעה. "למה שוב לא למדתי…" שאלתי את עצמי. נשכב עוד קצת במיטה, מנסה להתעורר. וחושב מה אני אעשה עם עצמי במשך שעתיים במשך הבחינה. קמתי ושטפתי פנים, התארגנתי והלכתי לביה"ס. בדרך לאוטובוס שאלתי את עצמי שוב ושוב למה לא למדתי.
למרות שידעתי את התשובה… פשוט אין לי כוח ללמוד. זה משעמם ואני כבר לא רואה את הפואנטה בכך.
באוטובוס עוד חשבתי שאפשר להציל את העניין. פתחתי דף נוסחאות וניסיתי להבין מה הולך שם. לא הבנתי כלום, למרות שהיא רשום בעברית.
"בסדר, גם ככה אני מגיע מוקדם לביה"ס. אני אשב ואתכונן בכיתה "חשבתי.
לא ירדתי בתחנה של הביה"ס. ירדתי במרכזית. יובל היה כמה מטרים משם. צעקתי את השם שלו וסימנתי לו לחכות.
" מה קורה אחי? "" בסדר מה איתך? "" סבבה ".
חצינו את הכביש ועברנו ליד מאפייה." חכה שנייה, אני רעב. "אמר. ונכנס למאפייה. נכנסתי איתו.
בורקסים. קורוסנים. לחם. לא נוגע בדברים האלה. פשוט רעל.
יובל נתן למוכרת את מקל הבגט הדק ושילם. הסתכלתי על המוכרת. יפה. בלונדינית. עיניים כחולות. מטופחת. לא הבנתי איך בחוקה מטופחת כל כך עובדת במקום כזה… אולי הסיפור שלה דומה לשלי… או שלי בעתיד יותר נכון: היא לא למדה. נכשלה בהכול. עשתה צבא ורק אז יצאה לחיים והבינה שהיא עשתה טעות…
יובל יצא מהחנות. נוגס בבגט שלו. חייכתי מתוך נימוס למוכרת. ויצאתי מהחנות.
היא לא חייכה חזרה.
"מה ככה? "שאל אותי." חוץ מזה שחברה שלך פסיכית חסרת תקנה? שאלתי. פותח את הנושא.
הוא נאנח. "הבוקר אפילו לא התחיל…" "אז שיגמר. היא לא בריאה והיא לא נורמלית. אני לא מבין מה יש לך ממנה. "מתחתי ביקורת. הוא לא ענה והמשיך לאכול.
הוצאתי את הנייד והתחלתי לצלם אותו. הוא הסתיר עם היד שלו את המצלמה. עדיין צילמתי אותו. בפוזה מצחיקה.
" מה אתה עושה?! "" מצלם אותך, מה אסור? "" לא! תגיד אתה פסיכי? "הוא נתן לי מכה בראש עם הצד השני של המקל שלו." תמחק את התמונה! "
" הווו! זה בדיוק מה שאמרתי לפסיכית שלך! אבל לא!.. הוא נשים את התמונה בפרופיל. בוא נפרסם אותה בפייסבוק.. למה לא?! "צעקתי.
"טוב נו. תמחק את התמונה."
מחקתי.
"וזה לא שאתה שיא התמימות. אתה קיבלת אותה כשהיא לא הסכימה… "" תגיד אתה שומע את עצמך?! בוא אני אפרסם את התמונה הזאת עכשיו. ואני אכתוב שאתה נמשך לגברים! זה יהיה בסדר מבחינתך?! "
טוב נו צודק סליחה.. אני אדבר איתה".
שתיקה. נכנסו לשטח ביה"ס. הוא סיים את המקל שלו.
"אני לא אסלח לה בחיים לא משנה מה יקרה. "אמרתי." נראה. "אמר בעצמו.
נכנסו לכיתה. 8 בבוקר.
" למדת?" "לא."
הוא חייך בויתור והזיז את הראש שלו כאילו אומר "אתה משוגע." והלך לשולחן שלו.
המורה נכנס לכיתה. חילק את המבחן ודפים לכתיבה.
"בחר ארבעה שאלות מתוך חמישה".
קראתי את השאלות.
בלאק אאוט


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך