הסיפור מספר על התמודדות של נערה בשם רותם ,בת ה15 עם הפרעת אכילה , אנורקסיה נרבוזה , השם נעלמת בתוך עולם של מספרים מקבל משמעות כפולה שאותה תבינו בסיפור , זה סיפור בהמשכים לכן אני יעלה פרק 1 עכשיו ובמידה וזה יעניין אני יעלה את שאר הפרקים . מקווה שתאהבו 3>

נעלמת בתוך עולם של מספרים

30/01/2015 672 צפיות 2 תגובות
הסיפור מספר על התמודדות של נערה בשם רותם ,בת ה15 עם הפרעת אכילה , אנורקסיה נרבוזה , השם נעלמת בתוך עולם של מספרים מקבל משמעות כפולה שאותה תבינו בסיפור , זה סיפור בהמשכים לכן אני יעלה פרק 1 עכשיו ובמידה וזה יעניין אני יעלה את שאר הפרקים . מקווה שתאהבו 3>

פרק 1 :
אני שוכבת במיטה שלי , הבטן כואבת , והראש מריץ מחשבות , זכרונות , תהיות .. איך הגעתי למצב הזה ? אני ? מי היה מאמין ? אני לא האמנתי , מנסה לזכור את הרגע האחרון בו הייתי מאושרת , הרי זה לא היה מזמן כלכך לא ? חצי שנה , שנראית ובעיקר מרגישה כמו נצח , מאז אותה מסיבה ארורה … מסיבת יומולדת 15 של החברה הכי טובה שלי אופיר , אני נושכת שפתיים , ונזכרת .. זה היה יום שבת , מסיבה ענקית בבית שלה , שנים חיכנו לרגע הזה , שנוכל לחגוג בבית שלה לבד בלי ההורים , הזמנו את כל השכבה .. קנינו מלא אוכל , ממתקים , בלונים , דיגי הכל היה פשוט מושלם .. הכל עד אותו רגע …
~חצי שנה קודם לכן .. ~
השעה כבר כמעט 7 בערב , אני אחרי מקלחת כבר כמעט מוכנה , המתנה שאני עובדת עליה כבר שבועות מוכנה , גם הברכה ,גם השמלה שקניתי עם אמא בשבוע שעבר , נעלי העקב הכל , אבל דווקא היום הבטן שלי נפוחה ואני מרגישה לא בנוח , די רותם ! תתעלי על עצמך , אני מתלבשת מרגישה לא הכי בנוח , אבל לא מוותרת על תמונה לפני היציאה , ואח שלי תומר לוקח אותי לבית של אופיר , מסיייבה !! איזה התרגשות !
~עוצרת שניה את הפלאשבק כדי לסדר לכם קצת את הראש ~
תיאור שלי , שער חום בהיר , גלי , עיינים חום ירוק , גוון עור בהיר ,אני לא גבוהה במיוחד , 1.65 , משקל הגוף שלי כל חיי היה ממוצע ,בריא ,רזה , אך בריא בחודשיים האחרונים נע בין 48-50 ק"ג . ,אם להודות באמת לפני שנתיים גיל 13 שקיבלתי את המחזור הגוף שלי קצת השתנה וקיבל צורה של גוף של נערה מתבגרת ולא ילדה קטנה ,אני חייבת לומר שלא אהבתי את זה , בתור ילדה תמיד הייתי נחשבת לרזונת , וכשהגוף התפתח היה לי קצת קשה לקבל את זה למרות שעדין הייתי נראית לגמרי נורמלי לגילי , רחוקה מלהיות שמנה או אפילו מלאה , אבל כן הרגשתי רע .. לא עשיתי דיאטה או משהו , מאז שאני ילדה אני אוהבת מתוקים , אבל בחיים לא אכלתי מעבר לממוצע , לפני חצי שנה לא הייתי מרוצה מהגוף שלי , אבל הייתי מאושרת , נהנתי , אני יודעת את זה אני זוכרת , אוכל לא היה האויב שלי , פשוט לא אהבתי את עצמי , אבל היום 12 קג פחות כאשר משקל הגוף שלי כמעט 37 ק"ג אני נערה עצובה , מיואשת , ובעיקר מרגישה שמנה ולא מבינה מה כולם רוצים שהם אומרים שאני " אנורקסית " , אתם בטח לא מבינים למה אני מתכוונת זה קשה להבין , אני יודעת , אבל אני מבטיחה שאם הזמן כשתשמעו מה קרה אז ומה קורה היום תוכלו להבין לליבי טוב יותר , אני מקווה לפחות .. שנחזור לפלאשבק ?
~חצי שנה קודם לכן ~
הגענו למסיבה , קפצתי על אופיר בחיבוקים ונשיקות , ואו הבית שלה היה נראה מדהים , החצר הייתה מסודרת , ממש כמו חתונה , הייתה לי הרגשה שזה הולך להיות אחת הערבים היותר טובים שהייתי בהם .. לפחות כך חשבתי ..
המסיבה החלה , כולם כבר מגיעים אוכל , ריקודים , ריקודים ושוב לקחת משהו לנשנש , מסיבה מדהימה באמת ..
השעה הייתה כבר 12 בלילה והיינו חייבים להנמיך את המוזיקה , כדי שלא יזמינו לנו משטרה, וגל שהיא גם חברה ממש טובה שלי הציעה שניכנס לבית של אופיר ונראה סרט ,כולם אהבו את הרעיון , רוב השכבה התחילה ללכת לבתים שלהם כך שנשארנו רק החברים הטובים , אני גל אופיר , חן ואדל והבנים בן , אופק , יהלי, דור ,וניר .
הבנים ישבו בסלון , ידעתי שהם שתו קצת אלכוהול לפני , טוב אולי לא קצת , .. אנחנו סידרנו קצת את המטבח אופיר הוציאה את העוגה הממהמת שאמא שלה עשתה לה , גל בחרה לנו סרט , ובאנו להתיישב ולהתחיל ,
אני : אני אלך לשירותים שניה , שלא יהיה לי באמצע הסרט ..
אופיר : יאלה .. מחכים לך (:
עליתי לקומה ה2 בבית של אופיר לשירותים בחדר שלה מכייון שהבית שלה הוא כמו שלי הרגשתי בנוח לעלות למעלה למרות שיש שירותי אורחים , בעודי שוטפת ידיים , אני מרגישה משהו מחבק אותי מאחורה .. אני מסתובבת ואני רואה את יהלי , ~ יהלי הוא ידיד טוב שלי , לפחות היה בתקופה האחרונה הרבה דברים השתנו אבל אתזה תבינו אחכ , יהלי הוא שובר לבבות , באמת ילד יפה כזה , שחום , שרירי , עיינים כחולות , אבל בחיים לא חשבתי עליו בקטע רומנטי , מבחינתי ידידים שלי זה מחוץ לתחום , במיוחד יהלי שגדלנו ביחד , ~ לא הבנתי מה הוא עושה , ידעתי שכשהוא שותה הוא עושה שטויות ..
יהלי : הפתעתי אותך ? אמר וחייך חיוך מוזר מאוד
אני : יהלי ? מה נסגר ? יאלה בוא נלך כולם מחכים למטה ..
יהלי :שימשיכו לחכות , את נשארת כאן …
אני : יהלי , אני לא יודעת מה קורה לך , אבל זה לא משהו טוב , בוא נרד למטה בבקשה , אל תעשה דברים שתצטער עליהם אחכ ,חבל
הוא לא הקשיב לי והמשיך להסתכל עלי מוזר , זה היה מפחיד כאילו שד נכנס בו , הרגשתי את פעימות הלב שלי מתגברות , זה לא יהלי , לא הידיד הכי טוב שלי , כאילו גדלנו ביחד , הוא כמו אופיר רק בבן , מה נסגר איתו
אני : טוב אם אתה רוצה תישאר כאן , אני יורדת ..הוא תפס לי את היד בכח , ניסיתי להתנגד אבל זה כבר ממש כאב , הוא תפס את כולי והתחיל לנשק אותי זה היה נורא , הוא פשוט כפה עלי את עצמו והרגשתי שאני לא יכולה להתנתק ממנו , הרגשתי רע פחדתי , ומתוך אינסטניק בעטתי בו , העפתי אותו ממני ורצתי למטה …
אני בחרדה מטורפת הדמעות בעיינים , הרגשתי שאני חייבת ללכת משם
" אני חייבת ללכת , קרה משהו בבית , נדבר .. " אמרתי ויצאתי מהדלת
אופיר וגל יצאו אחרי
גל : רותם מה נסגר ? מה קרה ? את נראית כאילו ראית שד שם למעלה ..
"משהו כזה " , מלמלתי
אופיר : היי , את בוכה .. תספרי לנו מה קרה , אנחנו חברות שלך ,
גל הנהנה בראש לאות הסכמה ..
" אני , אני פשוט חייבת ללכת .. נדבר מחר ? "
גל : אני לא מוכנה שתלכי ככה , אני ממש דואגת ,
אופיר : רותם , מה קרה ???
"זה יהלי , אני , אני , חייבת ללכת , מבטיחה שאספר מחר " נתתי להן חיבוק חטוף ויצאתי בריצה הבייתה ,אמנם הבית שלי לא רחוק מהבית של אופיר אבל זה לפחות 2 רחובות וללכת את זה בלילה זה לא בדיוק האידאל אבל הרגשתי שאני חייבת לרוץ ..
-בנתיים בבית של אופיר-
גל : אני באמת לא מבינה מה קרה פתאום , ומה קשור יהלי ? יכול להיות שהם רבו ?
אופיר : אני לא יודעת גול , בחיים לא ראיתי אותה ככה .. , אולי נשאל את יהלי ?
גל : אייזה יהלי יהלי מחוק בעצמו , הוא הגזים עם הכוסיות היום , באמת.
אופיר : אני דואגת לה ממש
גל : גם אני אבל אין מה לעשות , נחכה לבוקר , ..
-חזרה אלי-
רצתי במשך 10 דקות עד שהגעתי הבייתה עם השמלה , והעקבים בידיים כלומר יחפה , הגעתי לבית , כולם ישנו , נכנסתי למקלחת המים החמים זרמו והתחלתי לבכות , התמונה של יהלי ומה שקרה לא הפסיקה לרוץ לי בראש , שנאתי את עצמי , שנאתי אותו , שנאתי את הגוף שלי , פשוט רציתי להיעלם .. , מה קורה לי ? שכבתי על המיטה …והתחלתי לבכות פשוט לבכות ולא להפסיק ..
מאותו רגע , השתנו חיי לגמרי … ולא לטובה בכלל :\
המשך יבוא ….


תגובות (2)

היי
טוב דבר ראשון מאוד אהבתי הסיפור מציאותי ומיוחד משהו שבמציאות כמו שלנו כל אחד צריך לקרוא . אהבתי את רותם אני מקווה שהיא תמצא את הדרך לחזור לעצמה .
למרות שהרמה של הסיפור גבוהה והכתיבה מקסימה יש כמה פרטים שאת צריכה לשים לב אליהם לדוגמא חזרה על מילים . תמיד כיף יותר לקרוא סיפור בעל מילים מגוננות
וכמובן מרכאות כשדמות מדברת יש חובה לשים מרכאות
חוץ משני הדברים השוליים האלו אני מאוד מאוד נהנהתי לקרוא ומצפה להמשך
אוהבת<3

30/01/2015 15:37

מגוונות *

30/01/2015 15:38
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך