מקווה שתאהבו וסליחה על זה שזה לקח כל כך הרבה זמן להעלות את הפרק פשוט אני חשבתי על רעיונות אשמח לקבל תגובות ודירוגים!

נערה בעיר המלאכים-חלק ב

30/01/2015 538 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו וסליחה על זה שזה לקח כל כך הרבה זמן להעלות את הפרק פשוט אני חשבתי על רעיונות אשמח לקבל תגובות ודירוגים!

זהו זה מה שאני זוכרת. הרופא אמר שאני צריכה לנוח ולהישאר בבית החולים לעוד יום יומיים,אמרתי בסדר וחייכתי. שנייה לפני שהוא יצא שאלתי אותו מה קרה והוא אמר לי שכנראה אני חטפתי מכה חזקה בראש ואיבדתי הכרה.
הוא הלך, ואני נשארתי לבד בחדר ,מנסה להבין איך דבר כזה קרה. הרי אני שוחה טוב ואני נזהרת ממש , אני לא מבינה.
כאב לי הראש אז הלכתי לישון.
אחרי שעה בערך לורן באה לבקר ,היא התנשפה כמו לא יודעת מה והיא אמרה לי "באתי לפה ברגע ששמעתי".
היא שאלה אותי איך אני מרגישה ומה קרה ועניתי לה שקצת כואב לי הראש והרופא אומר שכנראה קיבלתי מכה חזקה ואיבדתי הכרה.
לורן לא הבינה היא מכירה אותי והיא יודעת שאני תמיד נזהרת.
היא השתתקה ואחרי דקה היא צעקה שהא יודעת מה קרה, היא אמרה לי כך "את זוכרת שדיברת איתי לפני שנכנסת לברכה"? עניתי לה שלא כי אני לא זוכרת כלום אז היא אמרה לי שכשדיברנו אמרתי לה שאני רואה את ג'ון. נו ו…?
אז אולי כשנכנסת לשחות ג'ון פגע בך? ואי זה נשמע הגיוני אבל למה שהוא ירצה לעשות דבר כזה?
אולי כי נפרדת ממנו?! אז מה הוא צריך לקבל את זה ולדעת שלא כל קשר של מישהי איתו יימשך עד לחתונה!
וככה דיברנו עד שהיא הייתה צריכה ללכת הביתה.
כבר ערב, לא הבנתי איפה אמא שלי היא כבר הייתה צריכה לחזור היא סך הכל הלכה לקנות לי איזה המבורגר.
הלכתי לישון ובבוקר התעוררתי וראיתי את אמא שלי ישנה על הכורסא שבחדר ראיתי גם את ההמבורגר והסלט שכנראה כבר התקררו והתקלקלו.
קמתי והלכתי לטייל במסדרונות , ופתאום אני רואה ילד .
הוא נראה לי מוכר, התאמצתי לראות מי זה אבל לא הצלחתי לנחש .
ככל שהוא התקרב יותר ראיתי אותו יותר טוב, כשהוא עצר והסתכל עליי ראיתי אותו, זה היה איתן הוא בכיתה שלי אבל לא הבנתי למה הוא בא ,אנחנו לא מדברים הרבה .
הוא בא אלי ושאל אותי איך אני מרגישה עניתי לו שבסדר ושאלתי אותו איך הוא יודע שאני פה.
הוא אמר לי שכל הכיתה מדברת על זה שאת לא בבית ספר כבר כמעט יומיים אז שאלתי את לורן והיא אמרה לי שאת כאן אז באתי.
הסתכלתי עליו במבט מוזר ושתקנו .
כמעט חמש דקות שרר שקט ואנחנו הסתכלנו אחד לשני בעיניים .
הוא אמר לי שאני יפה אמרתי לו תודה וחייכתי.
הוא שאל אותי למה ג'ון עוד לא בא ועניתי לו שנפרדנו.
הוא אמר לי שהוא היה רוצה להיות איתי אבל הוא מפחד עם ג'ון. הוא הסתכל עליי ואני עליו ואז.. הוא נישק אותי הוא הסתכל עלי ביקש סליחה והלך.
אני נשארתי שם ואז אמא שלי באה אלי ושאלה במבט מודאג "רוני איפה היית אני מחפשת אותך בכל בית החולים" אני פה אמרתי לה מה קרה רוני למה יש לך פרצוף כזה? ואמרתי לה שכלום…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך