מישהי מפעם
לא רציתי לקשט את הסיפור ביותר מידי תיאורים וקישוטים. מגיע לו להיות עירום ומכוער. לא?

נשיקה מאבא

מישהי מפעם 20/03/2017 1024 צפיות 13 תגובות
לא רציתי לקשט את הסיפור ביותר מידי תיאורים וקישוטים. מגיע לו להיות עירום ומכוער. לא?

אבא חורג אם לדייק.
כל לילה לפני השינה היה רוכן אליי ומבקש נשיקה. אני הייתי מחייכת ונושקת לו בלחי. אך לו זה לא הספיק, הוא רצה נשיקה על השפתיים… הייתי מביטה בו במבוכה ואומרת לו שלא נעים לי ומכסה חצי מפניי בשמיכה, לפעמים אף מסתובבת לצד השני, שלא יראה את הגועל עוטף את פניי. הוא היה מניח את ידו הגדולה על ראשי ואומר לי שזה חשוב לו, שכך היה עושה לילדיו הביולוגיים. הייתי מסתובבת אליו בחזרה ומניחה לו לנשק אותי, לא יותר מידי, רק נגיעה קלה ושוב חוזרת לישון. כך התופעה חזרה על עצמה בכל לילה, עד שכבר הפסקתי להתנגד…
כשטסתי איתו ועם אח שלי לחו"ל הוא היה מנצל את היציאות של אחי בלילה כדי להתגנב אליי למיטה, להתכרבל איתי, נושם נשימות כואבות באוזני, מגעו מעקצץ בכל גופי. הייתי אומרת לו שאני לא יכולה לישון ככה ובכל פעם שנרדם הייתי עוברת למיטה אחרת, והוא אחרי…
הייתי ילדה תמימה, הלב שלי היה טוב מידי. לא אמרתי דבר לאימי, שלא אפגע בה.
עד שיום אחד ישבנו שנינו ברכב וחיכינו. אני לא בטוחה למה, אולי כי חיכינו שהמכונית תתחמם, אולי ללא סיבה מיוחדת. הוא ביקש ממני שאנשק אותו, שתמיד הוא זה שמנשק. צחקתי בבילבול ושוב נשקתי לו על הלחי. "על השפתיים" הוא ביקש. מאחר והתרגלתי לנשיקות האלו התקרבתי אליו ונשקתי לו, אלא שהפעם הוא תפס את ראשי והכניס את לשונו הרטובה מידי לפי. התרחקתי מיד. הבטתי בו בהלם מוחלט. הוא הביט בי חזרה וביקש סליחה, מצחקק מעט, "אל תספרי לאמא".
הגעתי הביתה עם לב רוטט. אבא שלי הלך להתפלל. אמא הייתה בשירותים… "אמא…" הקול שלי רעד "אבא נישק אותי" אמרתי לה, כבר לא היה אכפת לי לפגוע בה, הוא הכאיב לי הרבה יותר…
אמא שלי יצאה חיוורת כולה, שאלה אותי לכל הפרטים. לאחר שסיפרתי לה הכל היא הבטיחה לי שתפרד ממנו. היא הבטיחה לי.
כשאבא חזר היא לקחה אותו לחדר ושמעתי אותה בוכה וצועקת, ואז אותו מדבר. לאחר שדיבר היה שקט מוחלט ואמא יצאה מהחדר
"תסלחי לו" היא אמרה. המילים שלה פילחו את ליבי יותר מאותה נשיקה ברכב "מה?! אני לעולם לא אסלח לו! אם הוא היה עושה יותר מיזה?" אבל אז הבנתי. הבנתי זאת מעיניה. היא לא יכולה לעזוב אותו. יש לי שני אחים קטנים. הם צריכים אבא. הם צריכים כסף. ולאבא יש הרבה….
נכנסתי לחדר וצרחתי שיעזבו אותי שם. אבא שלי בכה וביקש סליחה, אמא שלי אמרה לי שאני אנוכית, שאסלח לו. באותו לילה ארזתי את מעט הדברים שלי והחלטתי לברוח. לקבוע את העתיד שלי בעצמי. לשמור על מה שנשאר מהילדה הקטנה שבי, זו שאבי שבר ומעך באותו לילה, זו שאמי בגדה בה ותקעה סכין בגבה.
את זו שאנוכית אמא.
ולא אבא, לעולם לא אסלח לך.
תפסיקו להגיד לי שאתם אוהבים אותי. תפסיקו לבקש שאגיע לבקר יותר. אני מבקרת רק כדי לוודא שהאחים שלי בסדר. שהוא לא שבר גם אותם.
זו לא בסך הכל נשיקה.
זאת נשיקה מאבא.


תגובות (13)

הוא באמת מכוער, אבל גם יפה.
אופ. חרא. מצטער…. ואולי זה לא המקום אבל אני באמת מבין, חח ולעזאזל לכל מגע- כנף של פרפר מחורבן! – להכל יש השפעה…

20/03/2017 16:34

כל כך עצוב שבנות עוברות כאלו דברים. משפיל, מבייש וכואב. אם את צריכה בית לברוח אליו את מוזמנת…

20/03/2017 16:44

זה מקרה אמיתי?
בין כך ובין כך, כישרון הכתיבה נודף פשוט.

20/03/2017 16:49

מיקרה אמיתי, ויש לי בית חח זה קרה דיי מזמן, זה חזר אליי בעקבות סיפור שקראתי כאן

20/03/2017 19:37

תודה לכולכם על התגובות!

20/03/2017 19:37

כנראה שהיית צריכה להוציא את זה בכתיבה מושלמת כדי שזה יהיה באמת מאחורייך… בהצלחה!

20/03/2017 20:13

הסיפור בנוי היטב עם התחלה אמצע וסוף (תתפלאי, זה נדיר יותר ממה שאת חושבת)
השפה רהוטה והמילים מחליקות שקוראים אותם.
מכיוון שזה סיפור אמיתי, אני לא אוסיף יותר.
בהצלחה :)

20/03/2017 22:31

עצוב ונוגע ללב. הרגשתי את העצב עובר אלי דרך המילים

21/03/2017 00:00

מתסכל אותי שזה קרה לך ועוד יותר מתסכל שזה קורה בטח כרגע לעוד בנות בחברה שלנו ובכלל. את חזקה ואת חשובה לחברה האנושית. כתיבה מעולה.

21/03/2017 13:07

תודה לכולם על התמיכה, בכל אופן אני במקום טוב יותר עכשיו אז… טוב שזה קרה…?

21/03/2017 15:19

זה אף פעם לא טוב שזה קורה. דברים כאלה מחזקים ומחשלים אבל זו לא סיבה לשמוח עליהם. נ.ב. את מוכשרת ממש.

21/03/2017 22:54

כתיבה מדהימה, מצטערת שעברת את זה.

24/03/2017 18:15

אני שמחה שעמדת על שלך ומקווה שתתחזקי מזה ולא תתני לסיפור המזעזע הזה להשפיע על חייך בעתיד ! והכתיבה שלך חלקה ומלאת כישרון אהבתי מאוד ????

30/03/2017 15:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך