אהבה

18/11/2017 816 צפיות אין תגובות

ראיתי אותו יושב שם עם העיניים החומות והגדולות שלו לשנייה אחת הלב שלי הרגיש כאלו הוא יוצא ממקומו רק מלראות אותו יושב שם כל כך קשוב ומרוכז בזמן שהוא מקשיב למורה כשהיא מדברת על אהבה והדדיות
הרגיש כאלו זה רק מה שהוא רוצה אהבה הדדיות לשבת בשולחן אחד לידו ולהסתכל על העיניים שלו מלאות ברגש והבנה החשק לדבר אתו גבר אבל מה אני אגיד לו ? שהוא הדבר הכי יפה בעולם בערך ? רק המחשבה הזאת שחלחלה אליי גרמה ללב שלי כמעט להתפוצץ
אם הזמן שישבתי ובהיתי בו בשער הברונזה שלו שהתנופף ברוח מהחלון הפתוח והחולצת טריקו הלבנה שהוא היה נראה בה כמו מלאך והבליטה את השרירים המאוד בולטים של שחקן פוטבול מוכשר כן ג'יימס הוא בין השחקנים היותר מוכשרים שיש בתיכון שלנו הבעיה בשחקני פוטבול זה שכל הבנות הכי שוות בתיכון תמיד מכרכרות סביבם .
מה הסיכוי שלי בכלל ? אני לא נראית כמו כל הבנות האלה למה שהוא ירצה בי? אני לא הכי גבוה אני לא מתלבשת בשמלות קצרצרות שמבליטות את הרגליים המבריקות שלי ולא לובשת עקבים לכל מקום שאני הולכת .
אני לא ליידי כמו שג'יימס מחפש לפחות כך נראה לי החברה האחרונה שלו הייתה כזאת שרלוט שיער בלונדיני ארוך וחלק רגליים ארוכות ומבריקות שפתיים עבות ומשורטטות היא בהחלט הייתה מושלמת חיצונית אבל היא הייתה רעה מתעללת בכל הבנות שהיו פחות , פחות ממנה לפחות.
כן גם בי ..
מעניין למה ג'יימס כל כך אהב אותה אולי גם הוא כזה ? חשבתי לעצמי בעודי מסתכלת עליו ונמסה מהחיוך שלו כשהוא מדבר עם חברו מקס תוך כדי השיעור.
ואז הגיע השאלה "מאדי מה את חושבת " ? אמרה לי המורה פתאום וקרעה את מחשבותיי לבי שוב התחיל לדפוק מהר השפתיים התייבשו הגרון נחנק כשפתאום ראיתי שג'יימס מסתכל עליי ומחכה לתשובה בדיוק כמו המורה.
וכמובן שלא ידעתי לענות אז פשוט חייכתי ואמרתי " סליחה , אבל את יכולה לחזור שוב על השאלה ?" (אהבתם ? מסקרן אותכם ? באלכם לשמוע עוד ? ) אשמח שתגיבו לי ואני המשיך בסיפור :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך