מאוהבת ♥
מי שיש לה/לו אח/אחות שרואים הופ, האופי מדובב ב "נחש כמה אני אוהב אותך" וב"ימית המשאית", לא יודעת את מי אבל :O ~הייתי חייבת לפרוק, סליחה אם חפרתי~

אופי או יופי?

מאוהבת ♥ 31/08/2014 827 צפיות 7 תגובות
מי שיש לה/לו אח/אחות שרואים הופ, האופי מדובב ב "נחש כמה אני אוהב אותך" וב"ימית המשאית", לא יודעת את מי אבל :O ~הייתי חייבת לפרוק, סליחה אם חפרתי~

יש שני ילדים, ואת שניהם אני אוהבת- יותר מדויק ביניהם מתלבטת.

האחד יפה, ואני לא היחידה שחושבת ככה- אבל אין לו חברה.
שנינו נמוכים, משקיעים בלימודים ובקיצור- אפשר לאמר מתאימים.
אך האופי שלו פשוט מרגיז-
ילדותי ללא גבולות: מוציא לשון, משווה נקודות במבחנים ולעתים נחמד.
אם אומר לו היי- הוא לא יענה, וזה מניסיון, ממש מהיום.

השני בעל אופי מדהים- אבל באמת שהוא לא כזה יפה.
לדעתי הוא כן- כי זה הרי מוכר וידוע שבכולם יש יופי גם אם לא כולם רואים אותו,
האופי שלו מפתיע כל פעם מחדש: נחמד, זורם, מצחיק אותי אם אנחנו כבר בשיחה,
ולמרות שבקושי מכירים לא אכפת לו שישבנו יחד,
והמרפקים התנגשו.
הוא מוכשר בכמויות אדירות, כמעט מוגזמות.
אם אומר לו היי, הוא יענה, לא יודעת אם אותי יזהה…

האחד עם היופי איתי בכיתה כבר מכיתה א'
והאחד עם האופי הכרתי בסדנאת תאטרון.

ואם זה לא היה ברור עד כה-
את שניהם אני רוצה לצדי בשקיעה,
אבל אני לא בטוחה במי אבחר,
היופי או האופי- מה חשוב יותר?
אני יודעת שהאופי,
אבל אהבה משנה אנשים-
ויש כאלו שחושבות שיופי אוהב אותי.


תגובות (7)

אני חושבת שהזה עם האופי, כי כן למרות כל הקלישאתיות אופי זה מה שחשוב. וגם אמרת שהשיחה זורמת איתו ומצחיק לך איתו ועם השני לא כ"כ אז עצה ממני – לכי על האופי!

31/08/2014 13:21

אני לא יודעת, אני במקומך הייתי הולכת על האחד עם היופי, אבל לא בגלל היופי, אלא בגלל שאני חושבת שאדם ילדותי צריך להיות עם אדם ילדותי ואני ילדותית ^^ אני גם מוציאה לשון ומשווה נקודות במבחנים כמו ילדה בכיתה א ^^" חוץ מזה שגם אמרת שהאופי כשרוני ברמות ואני שונאת אנשים עם כישרון, אני בקנאה מטורפת וזה מכניס אותי לסטרסים ועצבים ><
אבל אני רואה שהאישיות של שיופי מפיעה לך, לכן אני מציעה לך ללכת על זה עם האופי. למראה מתרגלים, תאמיני לי, לדעתי הדבר הכי חשוב בזוגיות הוא תקשורת בין שני הצדדים ואני מאמינה שאתם מתקשרים הרבה יותר טוב לפי מה שאני רואה כאן.
אבל אם תלכי על האופי ואם תלכי על היופי, זו אמורה בסופו של דבר להיות בחירה שלך ואנחנו יכולים רק להציע לך דברים. העיקר שבסוף תהי מאושרת~

31/08/2014 13:41

    שכחתי להוסיף שגם ממש אהבתי את הכתיבה, זה חמוד נורא~

    31/08/2014 13:42

אופי, לפחות מהכתיבה שלך אני סוג של מבינה שאין לך ממש עניין עם זה עם היופי. ואת מתחברת לזה עם האופי יותר, וגם אמרת שהוא יפה בעינייך. אז למה לך להיות עם מישהו שאת לא מוצאת בו עיניין חוץ מהמראה החיצוני שלו?
תכלס הבחירה בידייך, ובראש שלך אם תתאמצי מספיק נדמה לי שתמצאי את התשובה שאת מחפשת. אבל אם את בכל זאת שואלת אותי, אני הייתי הולכת על אופי:)

31/08/2014 13:52

זה שהוא בעל אופי ומעט יופי או שניהם.

31/08/2014 13:56

אני אישית הייתי בוחרת באופי אבל זה רק בגלל שאני לא סובלת ילדותיים, אני תמיד מרגישה שהם חושבים שהם כזה יותר טובים מאתנו. אבל זה תלוי אך ורק בך, האם את מסוגלת לסבול ילדותיים? האם את מסוגלת לראות את עצמך עם מישהו לא כזה חתיך? את צריכה לשאול את עצמך את השאלות האלה.
"עם אתה מאוהב בשני אנשים, תבחר בשני. כי עם באמת היית אוהב את הראשון, השני לא היה נוסף" -ג'וני דפ ואני כול כך מסכימה עם המשפט הזה. אני חושבת שאת צריכה לבחור בשני (אני לא יודעת מי זה) אבל עם את מרגישה שהראשון, אז לכי על זה עם הראשון.
גם לי הייתי תקופה שהרגשתי ככה לשני בנים, אבל אז הבנתי שפשוט ילד אחד מתייחס אליי נוראי והילד השני באמת אכפת לו ממני ולאט לאט הכול הסתדר והתחלתי להבין שאני צריכה לאהוב את מי שאוהב אותי ולא לחפש דווקא ילדים שלא יאהבו אותי ושיהיה לי רע איתם (יש לי קטע כזה ללכת לבנים שלא אכפת להם ממני) והכול עכשיו מושלם. כמעט.
בכול מקרה, בהצלחה :)

31/08/2014 14:09

אני לא יכולה לייעץ לך כלכך כי אני לא מכירה אותך ולא מכירה את שני הבנים האלה, ואני לא יכולה ככה בצורה עיוורת *~* בכל מקרה לי הייתה בעיה מסובכת יותר- יותר נכון עדיין יש לי. התאהבתי בשני ידידים טובים שלי שמאוד אכפת להם ממני ואני אוהבת את האופי שלהם באותה המידה, ואין אחד יפה יותר או פחות, ונראלי שאף אחד מהם לא מחבב אותתי*~* אולי הוא פעם חיבב ופספסתי את ההזדמנות אני לא יודעת…יש לך חיים קלים יחסית לשלי ><

05/06/2015 23:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך