זה קשה לי:(

איך שבשניה אחת מאבדים חברה הכי טובה

13/10/2013 1463 צפיות 5 תגובות
זה קשה לי:(

היה לי ממש קשה לכתוב אתזה אבל כתבתי..
זה יעזור לי מאוד אם תקראו תגיבו ותעזרו לי כי
זה מה שאני צריכה עכשיו, תמיכה מה שחברה הכי טובה
אמורה לעשות ולא בדיוק ההפך….

טוב אז אני יספר מההתחלה.. זה סיפור די ארוך וטיפה מסובך, אז ככה:
הייתה לי חברה הכי טובה מגיל 5 קוראים לה רוני, תמיד היינו ביחד שיחקנו כל הזמן ניפגשנו כל יום ותמיד ולא עזבנו אחת את השניה עד שהיא הודיעה לי בסוף כיתה ב׳ שהיא טסה לקנדה לשנה אחת, דיברנו ואמרו שזה רק שנה וזה יעבור מהר! עברה שנה וציפיתי לראות את רוני אבל.. היא נשארה שם לעוד שנה וככה זה נמשך ארבע שנים, כל שנה ציפיתי לראות אותה אבל היא עדיין נשארה בחול.
השנה זה סוף סוף קרה, היא חזרה! ואני הייתי כל כך מאושרת!! חשבתי שאנחנו נחזור להיות כמו לעם שנדבר וניפגש ונהיה תמיד ביחד היא באה אלי וזה היה כל כל מרגש לראות אותה סוף סוף!! אני בכיתה ז׳ וכמו שידוע מהיסודי לחטיבה מפצלים. אז אני ורוני כבר תיכננו שנהיה ביחד באותה כיתה עם המורה *שלנו* והילדים שיהיו בכיתה *שלנו* אבל משהו השתבש, ושמו אותה בכיתה ז5, אני בכיתה ז2.
עכשיו בחופש הגדול דיברנו עם האמהות שלנו ואמרנו שנעשה הכל בשביל שרוני תעבור לכיתה שלי שנדבר עם היועצת וזה הסתדר.
התחילה השנה ולא הצלחנו, כאן יכולים לעבור כיתה רק אחרי החגים שבעצם., זה עכשיו! דיברנו ותכננו שאולי רוני תעבור לכיתה להיות איתי!
היום הלכתי לכיתה של רוני ושאלתי איפה היא, ילדה מהכיתה שלה ענתה לי שהיא כבר לא בכיתה הזאת אז שאלתי אותה באיזה כיתה היא והיא אמרה שלי שהיא עברה לכיתה ז3, בכיתה הזאת יש את השכנה הנדבקת שלה שבגללה אני ורוני בקושי ביחד, הרגשתי נורא, נשבר לי חצי לב! רוני מעדיפה להיות איתה ולא איתי, זה הרגשה נוראית שלילדה שחיכיתי 4 שנים כבר לא אכפת לה מימני.
לילדה השכנה שלה אני יקרא מיכל, מיכל ורוני לא היו בקשר בכלל כשהיא הייתה בחול, אני הייתי היחידה שנפגשתי ודיברתי עם רוני כל לעם שהיא באה לביקור וכשהיא הייתה בחול ואני גם הייתי היחידה שידעה שרוני חוזרת השנה לארץ, אני לא יודעת מה להגיד… כמה שזה נשמע מטומטם אני מרגישה שהיא שברה לי את הלב.
שתי החברות הלפני הכי טובות שלי, אני יקרה להם מאיה ותמר, הם עזרו לי כשבכיתי בגלל זה בבית ספר, הם אמרו לי שהיא לא שווה את הדמעות שלי שהיא סתם מפסידה חברה כל כך נפלאה ושהיא תחזור אלי על ארבע רגליים.. אבל אני לא מסוגלת להקשיב להם, זה קשה לי העובדה הזאת.. בזמן שרוני בחול הייתה לי חברה הכי טובה אחרת שגם לה קראו רוני..( איזה שוני) וגם אותה איבדתי בגלל ילדה אחרת ואני פשוט לא מסוגלת לאבד עוד חברה הכי טובה!! זה קשה לי מדי כל התקוות שלי שאני ורוני (הזאת שהייתה בחול) שנחזור להיות ביחד התפוררו תוך שניה.
אני יושבת בבית ובוכה על זה שלרוני לא אכפת מימני, שהיא שחכה אותי, את כל העבר שלנו ביחד זה פשוט נמחק לה אבל לי.. לי זה ישאר לעולם חרוט בתוך המוח ולצערי.. אני לא ישכח את הזכרונות שלנו ביחד בחיים.


תגובות (5)

אוי חיימשלי :( :(
בואי לקיק

13/10/2013 09:30

יואוו אין לי מילים!!!
היא באמת לא שווה את זה אם היא מעדיפה את השכנה הזאת על פנייך!!!

13/10/2013 09:33

תראי אני לא יודעת כמה אני יכולה לעזור אבל אני חושבת שאת צריכה לדבר איתה לשאול אותה אולי קרה משהו בזמן שהיא הייתה בקנדה ואת פה אם היא תתעלם או תדבר אלייך מגעיל פשוט את צריכה לשכוח ממנה ולעבור הלאה אני יודעת שזה לא פשוט לשכוח חברות של שנים אבל אם היא עברה לכיתה אחרת בלי שתדעי וגם שיקרה אני לא חושבת שמגיע לך חברה כמוה היא לא מבינה מה היא מפסידה ושהיא תבין זה יהיה מאוחר אבל אל תשכחי תלכי אליה ותדברי איתה מקווה שעזרתי :)

13/10/2013 09:34

תודה דידי ❤
תודה עדן ממש עזרת לי, אני ינסה לעבור הלאה אבל זה ממש קשה
כמו שציינת… באמת תודה רבה!!❤

13/10/2013 09:37

אנג'לול דיירקשן אין בעד מה כי אם לא הייתי רוצה לנסות לעזור לך לא הייתי קוראת את זה!!!
ותוכלי לקרוא לי דידי/ חוחה (אף אחד מהם הוא לא השם שלי וחוחה זה הכינוי שלי)!!!

13/10/2013 10:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך