בדרך כלל אני לא מפרסם או כותב דברים כאלה חסרי סינון אבל חשבתי לנסות..

אין לי חשק לשום דבר

04/11/2016 1181 צפיות אין תגובות
בדרך כלל אני לא מפרסם או כותב דברים כאלה חסרי סינון אבל חשבתי לנסות..

אין לי חשק לשום דבר. אני כותב זאת במן אילוץ עצמי, בניסיון לעורר רצון או תשוקה כלשהם, או לראות שמא יש לי כשרון מסוים לכתוב. לפעמים יוצא לי שילוב טוב של כמה מילים חביבות יחד, אך זה בעיקר סתם שרבוב מילים אקראי בחיי, ובדרך כלל אין שום תיעוד של העניין. אכתוב למה בכלל אני מעוניין לעורר רצון .. אני כרגע בשלב בו איני עושה יותר מדי. חושב מחשבות וכותב שטויות בין רביצה לרביצה, מנסה ללמוד דברים שאולי אצליח באחד מהם בעתיד, אולי משהו באמת יעניין אותי לחלוטין. מנסה. כרגע אין שום דבר. כפי שרשמתי אני בעיקר רובץ, מדי פעם עושה דברים חסרי תכלית ללא שום התלהבות יתרה. שום מסגרת לא מאגדת את שבריי הפזורים, אשר חשפו את חוסר ההחלטיות אשר פוקד אותי. אני עכשיו גם תוך כדי מנסה לא לחשוב יותר מדי על מילותיי, יותר מדי אחשוב על זה וסתם אתקע לא אדע מה לכתוב, אולי פשוט טוב, לכתוב. לכתוב מה שבראש בלי לערבב מילים גבוהות למן משפט נעלה שילהיב את הקוראים. כן, לכתוב בפשטות. מקווה שיוצא לי טוב עכשיו. אין לדעת מה יצפון העתיד, אך בהחלט צפויות רגשות שונות משונות, כל מיני מעללים שיתרחשו בעתיד, שכן בקרוב אני עוזב את הקן (או יותר נכון מכון הרביצות הרשמי שלי) למען צה"ל על מנת להגן על אזרחיו כמובן.. אהיה קרבי, דיי חושש מזה אבל בטח זה יאפס אותי קצת. יוציא אותי מתחושת הריקנות הזו שפוקדת אותי בזמן האחרון ומשרה תחושה של חוסר מעש או חוסר רצון, איך שלא תקראו לזה, הרי באמת אני לא עושה יותר מדי עם עצמי. יכול להיות שזה יהיה טוב, ויכול להיות שאזיין תשכל לקבן בעוד חודש מעכשיו, מי יודע. שווה לנסות. העיקר לנסות, למרות שאצטער על המילים מלאות המוטיבציה שלי כרגע (הכל יחסי כן?), ובטח עוד לא יותר משלושה שבועות אסתגר בעצמי מלא בסלידה למקום החדש אליו אני הולך. אך אין פה מקום ממש לוותר, הרי זו מסגרת נוקשה, ואולי רק ככה משהו יקרה לי. אין לי אופציה לוותר ממש, אני פשוט חייב להיות שם. לוקחים לך את החופש, אך אולי מספקים לך תובנות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך