אמא

Bulletproof 14/08/2016 809 צפיות 3 תגובות

מי את? אמא?
אני לא חושבת שאי פעם באמת נתת לי את התחושה הזאת.
כשאנחנו קטנים, אמא היא זאת שאנחנו מעריצים, לומדים ממנה, מקבלים ממנה את האהבה הכי גדולה. כי אין אהבה כמו של אמא.
אבל, אמא? בזמן האחרון אני התבגרתי, התחלתי להבין דברים, התנתקתי מאשליית הילדות. ואת אף פעם לא היית שם בשבילי. אף פעם לא הקשבת, אף פעם לא שאלת.
אני מרגישה זרה במשפחה שלי, האנשים שאמורים ללוות אותי לכל החיים. אבל אף פעם לא הרגשתי שייכת.
ואני חושבת שזה בעיקר בגללך.
לא התעניינת, כשרציתי לספר, או סתם כשהתחשק לי חיבוק של אהבה, אף פעם לא היית, התעניינת בדברים אחרים.
לא ראית איך מיום ליום אני הולכת ודועכת, לא שמעת את הבכי במקלחת, לא ראית את העיניים האדומות והנפוחות, לא ראית את גלילי נייר הטואלט שנגמרים כלכך מהר.
תמיד ניסיתי לשמור על החומה שנבנתה בנינו. וכשנשברתי מולך, אמרת לי להפסיק לבכות ולהיות חזקה. במקום לחבק ולשאול מה קרה, כמו שכל אמא הייתה עושה.
את לא באמת מכירה אותי, כי אף פעם לא ניסית להכיר. את לא באמת יודעת מה עובר עליי, כי אף פעם לא שאלת.
אמא, אני לא חושבת שאת יודעת שאני נפגעת ממך.
יום אחרי יום, כבר שנים.
אני אף פעם לא איבדתי תקווה, אבל אני כלכך קרובה לזה, ללוותר.


תגובות (3)

כאב לי לקרוא את זה. אם את באמת מרגישה ככה, את צריכה להראות לה את זה.

14/08/2016 02:28

מי את? ומה את עושה בראש שלי? אני נורא מזדהה עם מה שכתבת… כשהייתי צריכה את אמא יותר מכל היא לא הייתה שם … במרום זה היא בחרה את תשומת ליבה לבן זוגה החדש ולבנה החדש… וזה כמובן גרם לי להרגיש זרה.. אני כל כך מזדהה עם כל מה שכתוב שם… כל בן אדם אחר שלא מבין את הצער יכול לבוא ולומר עוד נער מתבגר טיפוסי… אבל ניראה אותך גדל לבד כשאתה צריך את אמא יותר מכל דבר אחר …. ממש נגעת בי 3> את מדהימה!!

14/08/2016 04:03

אני יכולה להתחבר לזה בכל כך הרבה דרכים…
כתוב בצורה מדהימה וכואבת.

15/08/2016 15:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך