קטע אמיתי שאני מרגישה על מי שפעם הייתה חברה שלי. זה עניין לא פתור, אני חושבת שהוא גם לא ייפתר. מקווה ששיתוף הסיפור האישי שלי, כולל הקטע הזה, יצליחו לגרום לכם לפתוח את העיניים שלכם כלפי הסביבה שלכם- בין אם אתם הפוגעים או הנפגעים. אני בטוחה שזה יכול לעזור, אפילו אם רק לבן אדם אחד. אתם, הקוראים חשובים לי לא פחות מעצמי. thelivingdead

אמרת והלכת

28/04/2016 560 צפיות 2 תגובות
קטע אמיתי שאני מרגישה על מי שפעם הייתה חברה שלי. זה עניין לא פתור, אני חושבת שהוא גם לא ייפתר. מקווה ששיתוף הסיפור האישי שלי, כולל הקטע הזה, יצליחו לגרום לכם לפתוח את העיניים שלכם כלפי הסביבה שלכם- בין אם אתם הפוגעים או הנפגעים. אני בטוחה שזה יכול לעזור, אפילו אם רק לבן אדם אחד. אתם, הקוראים חשובים לי לא פחות מעצמי. thelivingdead

אמרת שאת משתנה, לא?
אמרת שאת מפסיקה להתנהג אליי כמו אל פח אשפה, שקית זבל, שק איגרוף מרופט.
אמרת שהתנהגת אליי כמו כלבה, וממש לא הגיע לי, כמו שלא מגיע לאף אחד אחר.
אבל אמרת שאני לוקחת ללב, שאני מנסה להיות המסכנה, הנפגעת, הקורבן.
אמרת שתשתני, תשתפרי, תתעלי מעל עצמך, ותסתכלי על עצמך עכשיו.
אמרת והלכת.
הבטחת שהמצב לא יהיה כמו שהוא עכשיו יותר ושזו הפעם האחרונה, ולמחרת התנהגת גרוע יותר. פצעת אותי בעמקיי נשמתי, ואני לא חושבת שאני אוכל לסלוח לך על זה איי פעם.
את לא אותה הילדה שהכרתי ממש לפני כמה שנים, את ההפך הגמור. את עושה את מה שלא נכון לעשות, את מה שאסור לעשות. את תוקעת סכינים בגב בלי רגשות חרטה, בלי רגשות אשם. לא אכפת לך מהסובבים אותך, בעצם כן, אבל רק מחלק מהם.
אני כלום בשבילך, אני אוויר, לך ולעוד רבים שחושבים כמוך, אבל לא מודים שהם עשו משהו לא בסדר, לעומתך. אמרת והודית, אבל לא הבנת את מעשיך.
את אחת מהסיבות שהתייאשתי. התייאשתי מחברים, מבילויים, מיציאות, משיחות עמוקות, מהחיים.
הייתי הבן אדם הכי נחמד שיכולתי להיות, אבל מעכשיו זה נגמר. אני לא ילדה נחמדה יותר, ואני חוששת שתצטרכי להתמודד עם זה, יחד עם כל השאר. מקווה שתצליחי


תגובות (2)

אם הייתי קוראת את זה לפני שנה, או אפילו כמה חודשים, התגובה המיידית שלי על הקטע הזה הייתה "מזדההההההה כל כךךך". כזאת. מהסיבה שגם אני הייתי בסיטואציה הזאת לא מעט פעמים ולא הכרתי עוד אף אחר שמרגיש כמוני. ואיבדתי תקווה והרגשתי את כל מה שאת מרגישה עכשיו. אכלתי חרא, כמו שאומרים. כן, התייאשתי.
אבל עכשיו זה השתנה, לגמרי. לא האמנתי שזה יקרה בחלומות הכי טובים שלי. שאפסיק להיפגע ממנה. וזה הפסיק, והכל באמת השתנה לטובה. ואמן שרק ימשיך.
מה שאני בעצם באה לומר הוא שאם את באמת אוהבת את אותה חברה, והיא חשובה לך, תעשי מה שאת יכולה כדי לעזור לה. כי אולי היא הפכה להיות כזאת בגלל שמשהו עושה לה רע, וככה היא מבטאת את זה, ולצערי זה יוצא עלייך. ילדה, אני הזדהתי עם זה בטירוף, את לא יודעת כמה… ואני מבקשת ממך לא לאבד תקווה ולא לאבד אמון באנשים. יכול להיות שאת תמשיכי לחטוף כי אולי את קצת כמוני, אבל עם הזמן זה ישתפר. אל תתני לאנשים לדרוך עלייך, בעיקר לא לה, והם יבינו שאת שווה המון, ואת תביני את זה אפילו יותר ותתחזקי. אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, ושתצאי מהחרא הזה עם חיוך.
מחכה לקרוא עוד קטעים שלך, אין ספק. ❤

28/04/2016 23:15

    וואו, בהחלט לא ציפיתי לתגובה כל כך ארוכה וכנה, במיוחד לא ממישהי שאני לא מכירה . אני כל כך מודה לך על זה שהחלטת לחשוף גם את הסיפור שלך ולעזור לי במצב שאני נמצאת בו , ואולי לעוד אחרים שנמצאים עכשיו או בעתיד במצב דומה .
    תודה רבה 3>
    אני גם מחכה לקרוא את שלך:)

    29/04/2016 00:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך