Drawing4Life
מכתב לידיד שלי. הוא לא יקרא אבל שווה את הפריקה. א

אני אוהבת אותך יותר מידי

Drawing4Life 31/03/2015 1336 צפיות תגובה אחת
מכתב לידיד שלי. הוא לא יקרא אבל שווה את הפריקה. א

אני לא מבינה. אני לא מספיק טובה?
מה הבעיה בי, בבקשה תספר לי, כדי שאני אדע לתקן אותה. תגיד לי מה עשיתי לא טוב, מה גרם לך לחשוב שאני לא האחת בשבילך.
תגיד לי למה אתה לא אוהב אותי. אני מתחננת. אני חייבת שתיתן לי סיבה.
כל חיי חיכיתי למישהו שאוהב כל כך, מישהו שלא אוכל להפסיק לחשוב עליו וכל רגע איתו יהיה רגע של שמחה. כל חיי חיכיתי לאחד שלי שיגרום לי להרגיש מיוחדת ומדהימה. והנה, זה קרה לי. אני אוהבת אותך. אני אוהבת אותך כל כך, הייתי מקריבה הכל בשביל להיות איתך כי אתה מסב לי אושר. אתה מצחיק אותי וכשאני מסתכלת לתוך עיניך הכחולות, ממש כמו הים, אני הולכת בהן לאיבוד. אני מסתכלת בהן ורואה בן אדם טוב וכל מה שאני רוצה זה לנשק אותך ולחבק אותך ושתעודד אותי ותגיד לי שהכל יהיה בסדר. שזה יעבור, וכלום לא קרה. כשאני רואה אותך, אני רואה בן אדם מושלם, למרות שבתכלס – אתה רחוק שנות אור מלהיות אחד כזה, אבל זה לא משנה לי, כי היתרונות שלך עולים על החסרונות.
אתה יודע, אנחנו כל כך דומים. אנחנו כמעט אותו בן אדם במעטפת שונה. וזה מדהים אותי כל פעם מחדש איך אנחנו יכולים להיות כל כך דומים אבל לחשוב באופן כל כך שונה, ולעיתים גם להתנהג בצורה כל כך שונה, וזה עוד יותר מדהים אותי שאני עדיין אוהבת אותך למרות שלפעמים אנחנו ממש לא מסכימים אחד עם השני.
זה מדהים אותי איך שבעוד שאני תקיפה ואעשה הכל להשגת המטרה אתה תשב בשקט ותתלונן לעצמך, אך לא תהיה אקטיבי. זה מדהים אותי איך שבעוד שאני ביישנית ונרתעת מהכרת אנשים חדשים, ולכן אני אוהבת להסתגר בתוך עצמי לפעמים ולבלות עם החברים הטובים שלי, אתה תכיר אנשים חדשים ותמיד אנשים יאהבו אותך. וזה מדהים אותי איך למרות הכל אני עדיין כל כך אוהבת אותך.
אבל אתה יודע מה הכי מדהים אותי? הכי מדהים אותי שלמרות הכל אתה רואה אותי בתור ידידה שלך. מדהים אותי איך אתה לא אוהב אותי בחזרה, ומדהים אותי שאתה יודע לקרוא אותי כל כך טוב, בלי שאני בכלל אדבר, ולמרות זאת אתה לא מצליח להבין כמה חזקים הרגשות שלי כלפיך, או שאתה כן מבין אבל פשוט לא אכפת לך.
אני ניסיתי הכל, ואמרו לי שהזמן מרפא את הפצעים ופותר כל בעיה אבל זה לא קורה. ככל שעובר הזמן הרגשות הולכים ומתעצמים, והידידות איתך הולכת והופכת ממשהו כיף, מההיי לייט של היום שלי, לסבל של ממש.
אז רועי היקר,
אני מצטערת, באמת. על הכל. מה שלא יהיה אני צריכה עכשיו זמן לעצמי. אני צריכה להבין מה אני שווה ומי אני בלעדיך, ולהגיע למסקנה שאני לא צריכה אותך בשביל להיות מאושרת. ועד אז אני צריכה לקחת מרחק, עד כמה שזה יכאב, וזה יכאב. מאוד. אני הולכת לסבול, להכנס לדכאונות ולהגיע למצבים נוראיים, אבל זה משהו שאני חייבת לעשות. אני חייבת לקחת את עצמי בידיים, להתנער ולהמשיך הלאה.
אני אוהבת אותך יותר מידי.


תגובות (1)

קטע ממש עצוב, יש לך כתיבה נורא יפה!
אבל את צודקת, את חייבת להתרחק מהידיד הזה..כי אחרת רק תפגעי! עדיף שיכאב קצת עכשיו מאשר שסתם תקווי שמשהו כן יקרה בניכם.
שיהיה לך המון בהצלחה ! :)

31/03/2015 21:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך