אני האמיתית

נסטיה44 16/05/2013 697 צפיות 8 תגובות

הייתי רוצה להיות פעם אחת לשם שינוי אני,
לא להבנות לפי איך שהחברה רואה אותי, בלי סטיגמות, סטריאוטיפים ודעות קדומות.
אותן דעות לא נותנות לי הזדמנות להוכיח מי אני ומה אני שווה.
לוקחים אותי כמובן מאליו וזורקים לפח ההשפלות, כאילו אני בדיחה פרטית, טיפשה בלי תוכן.
איש לא מעז להביט אל מאחורי הקלעים שלי, אולי כי אני לא שווה את זה ואולי כי מהרגע הראשון בניתי את עצמי בדרך לא נכונה.
ברגעים כאלה הייתי רוצה להיות מישהי אחרת, מישהי שהיא לא אני, חסרת גבולות, חסרת פחד, מלאת ביטחון ואומץ.
מעטים הרגעים בהם אני מרגישה זוהרת ולמרות הפעמים שאני מוקפת בהמון אנשים, הבדידות ממשיכה לארוב לי בצד.
לשם כך נועד החיוך, הצחוק והשיגעון… כדי להסיח את דעתם של האנשים ששואלים יותר מדי מהעיניים שלי,
העיניים שמשקפות כל סערת רגשות שצפה ועולה.
כל כך רוצה להרגיש שייכחת, רצויה, נאהבת, אוהבת, אמיתית.
לקלף מעליי כל בושה, כינוי וגזע, להיות לרגע נשמה בלי גוף, בלי שם.


תגובות (8)

חייב לומר שנגע, ממש נגע!
השורה האחרונה פשוט פנטסטית: "לקלף מעליי כל בושה, כינוי וגזע, להיות לרגע נשמה בלי גוף, בלי שם."
וואו! פשוט וואו!
"להיות לרגע נשמה בלי גוף" – הדהים אותי, הצלחת לתמצת את הכל, ממש את הכל, למשפט אחד. יפהפה!

16/05/2013 13:00

תודה רבה!! התגובה שלך ממש שימחה אותי!!

16/05/2013 13:02

וואו!! אני חייבת להסכים עם סיימון. פשוט ואוו!
(רק שימי לב לשגיאות כתיב)

16/05/2013 13:10

גם אני מסכימה. כמות הפעמים שאני שומעת הערות גזעניות, בעיקר מפי ילדים (גם ילדים בני 10), היא עצומה. עליי צוחקים, אבל בגלל האופי שלי, שהוא פשוט שונה. כנראה שרתיעה מציניות, אפילו סוג של נאיביות זה לא משהו חיובי כל כך…

16/05/2013 13:41

תודה רבה שאתן מתחברות ועל התגובות!

16/05/2013 13:47

השארת אותי פעורת פה.. וואוו!
כל כך מזדהה עם זה.. הצלחת לגעת בי ולכווץ לי את הלב..
פשוט וואו.. אין לי מילים..

16/07/2013 05:22

בס"ד
מדהים!! אחד היפים שקראתי באתר! אני מזדהה מאד, והכתיבה כל כך פשוטה ומדויקת ונוגעת ללב. אם זה היה תלוי בי, הייתי שמה את זה בבחירת העורכים.
שיהיה לך המון הצלחה וטוב!
נ.ב. קראתי את זה ב"תן לי סיפור אקראי".

24/04/2014 09:14

    תודההה זה משמח אותי מאוווד:))

    18/08/2015 22:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך