לנסות כדי להיכשל
סתם. לא מושקע.

אני לא ידעתי איפה לשתף

סתם. לא מושקע.

יש לי סוד. יש משהו שאני נוטה להסתיר. משהו שלפעמים אני עושה, ואף פעם לא יכולתי למצוא הסבר או נימוק. אף אחד לא יודע. אם הם ידעו הם יתייחסו אליי ממש רע.
אני אוהב להסתובב על ארובות. אני לא יודע להסביר למה. אני יכול רק להגיד שכשאני רואה ארובה, משהו בנשגבות שלה מחייב אותי למצוא דרך להגיע למעלה. וכשאני למעלה, אני מסתובב. אין דבר טבעי מזה. ובכל זאת, לפעמים (ובעיקר כשאני בסיטואציות חברתיות, והמחשבות שלי נודדות לרגע) אני נתקף בושה איומה. אין לי למי לספר את זה.
אני מסתובב עם חליפות. לפעמים אני מתבייש לגמרי מעצם המחשבה שבתוך התיק שלי יש חליפות, ואם מישהו יפתח אותו, או אם התיק ייפול וישפך תוכנו, אני לא אוכל להגיד כלום. אתעלף.
יש לי חליפה של באטמן. היא נראית מתכתית, אבל היא לא. את הקסדה משכתי בחומר שנקרא emil-T, כדי להעניק לה ברק. חליפה אחרת היא כחולה ואדומה, (אבל לא נראית כמו סופרמן). יש לי גם חליפה אירודימנית, שבמקור הייתה חליפת שחייה של חברה שמייצרת גם לאולימפיאדה, שהזמנתי במיוחד מיפן, והוספתי לי כמה שיפורים. כמו הזיזים הקטנים על הכובע-ראש שנראים כמו מחושים מודרניים, אבל יציבים ולא מתקפלים תחת הרוח החזקה שיש בדרך כלל על קצה ארובות. אירודינמיות זה רכיב מאוד חשוב בחליפות. לכן, החליפות שלי לא כוללות גלימות (מי שינסה להסתובב עם גלימה זה קיפוח נפשות).
הבוס שלי לא יודע שאני מסתובב על ארובות. מול לקוחות, אני מסתכל על השפתיים שלהם מדברות, והם אומרים כל כך הרבה מילים, שלפעמים, אני לא יכול שלא לחשוב על הארובות שעליהן הסתובבתי, ועל הארובות שעליהן אני מתכנן להסתובב. כשמגיע תורי בשיחה להגיב, אני עונה להם במילה חד הברתית, ולעיתים רק הנהון. אני מרגיש שאם אפתח את הפה, כל מילה שתצא תהיה: "אני מסתובב על ארובות." לפעמים אני מרגיש שהאמת נוזלת לי החוצה מהעיניים. בעיניו של האדם שמולי אני רואה שהוא יודע, כי זה כה שקוף – משהו שהחברה מגנה. אני לא יכול ומבקש לסלוח לי. ננעל בשירותים. עולה על האסלה, מקופל כמו שבלול, ומדקלם, בשפתיים, את המילים של השיר שאני שר כשאני מסתובב: "והעולם נר לרגליו/ והלהבה בל-תשחור/ סוריפאוס/ והעולם לרגליו נר."
אני לא יודע למה בכלל שיתפתי את זה. אני מרגיש מגוחך.


תגובות (6)

זה מעולה!!!

28/05/2017 23:09

כשאינטימיות נואשת, כשאינטימיות לא רצויה. כשצריך למצוא דרך להראות ולהיות, למרות שאלו שני דברים שיכולים להיות הפוכים לגמרי. כשצריך לחיות לפעמים. כשצריך להגדיר את עצמך יותר מבמילה אחת: "ארובות". נחמד לי לקרוא אותך

29/05/2017 01:06

*משחתי בחומר…
זה מעניין וזה מעולה וזה לא נראה לא מושקע

29/05/2017 13:55

אריאל, תודה. אוליב, תודה שפירשת את הסיפור בשבילי (אני צריך להתחיל לספר לך חלומות). גורן, תודה ותודה על התיקון. החלטתי להשאיר את הטעות, למען האותנטיות (אני לא יודע איך עורכים סיפור מהאפליקציה..)

29/05/2017 15:56

אני לא יודעת לגבי השקעה. זה לרוב לא מה שאני מחפשת בסיפור. אני יודעת שיש פה הרבה רגש, ושאפשר לטבוע מרוב משמעות. קטע יפה, ועצוב, ואמיתי. מעורר מחשבה.

21/06/2017 11:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך