כמעט 01:40 אני לא נרדמת היום יש בית ספר ועוד פחות משש שעות אני צריכה לקום .+. תגידו לי שאני לא היחידה!

אני לא מצליחה להירדם… מתוסכלת.. [ אשמח אם תקראו D:]

28/09/2013 727 צפיות 10 תגובות
כמעט 01:40 אני לא נרדמת היום יש בית ספר ועוד פחות משש שעות אני צריכה לקום .+. תגידו לי שאני לא היחידה!

אני שכובת במיטה השעה כבר 11:23 לא נרדמת. חושבת עליו ועל ההיא
ועל מה יהיה מחר. ומי ידבר איתי. ואת מי אני אפגוש ומה אני אלמד
ואם יהיה לי יום ארוך או קל. אם יהיה לי משהו מפתיע או שהכול נשאר אותו דבר
אם אני אדע משהו שלא הייתי אמורה לדעת. אם הכל הצגה. אם יהיה שינוים
כל כך הרבה שאלות הציפו אותי. כל כך הרבה מחשבות על אתמול כלומר יום שבת ועל החופש הזה.
קמתי מהמיטה בתסכול רב, מדליקה שוב את המסך מחשב לא כיביתי את המחשב כי ידעתי שהמחשבות ישגעו אותי. כהרגלן.
השעה כבר 00:14 אני עדיין ערה. במחשב. שומעת מוזיקה ושותה חלב בתקווה שזה באמת יעזור. אך שוב אותו תסכול. אני מעדיפה שלא לשכב במיטה להירדם. המחשבות יחזרו שוב " שוב נשגע אותך " הם אומרים לי. "אנחנו נטריף אותך עד שלא יהיה בך טיפת הגיון" הם אומרים. אני במחשב מנסה לחפש תעסוקה, כדי לא להיכנע למחשבות האלה השעה 00:57 ואני עדיין ערה. רעבה, אוכלת שוקולד קטן וחוזרת למחשב. מדברת עם חברים, ממשיכה לשמוע מוזיקה. אין לי כבר מה לעשות, השעמום מתיש אך אני לא עייפה. אני חושבת על חברותיי, מה הן עושות עכשיו. האם הם שקועות כמוני במחשבות על החיים? על אתמול על המחר? השעה כבר 01:12 אימא קמה, שמעה רעש " מה קרה ? למה את לא ישנה?" אמרה חלושות. בקולה השבור נשמע שהיא התעוררה משינה "סתם, לא נרדמת" אמרתי בקול חטוף וחזרתי לחדרי. החלטתי לכתוב את מה שעובר עליי עכשיו. מה שעובר עליי הוא לחץ. ממחר תקופת מבחנים. תקופת לימודים. תקופה לחוצה. המחשבות על המצב החברתי שלי משגעות אותי. הרי הוא דיי טוב ויש לי את החברות הכי טובות אני לא צריכה יותר. אבל עדיין המחשבות האלה כמו סלעים בשובר גלים בליל חורף קריר. אוקיי להיות קיטשית לא הולך לי. אני פשוט משתגעת עכשיו 01:37 זמן אמת. אני עדיין במחשב ועדיין במחשבות, מנסה להדחיק הכל. מתיישהוא המוזיקה תכבה. החברים מהצאט יהיו עייפים והמחשבות שלי? ישגעו אותי יותר.. לפעמים אני חושבת על עולם בלי מחשבות..


תגובות (10)

את לא היחידה…

28/09/2013 16:42

אני פה… השעה שתיים וחצי… אני משועממת…ופותחת את הטלפון… נכנסת לאתר… ורואה את הכותרת הזאת… הלב שלי צועק: יש אלוהים!!! את לא הפריקית היחדה בעולם שסופרת כבשים כמו איזו סתומה!!!

28/09/2013 17:27

מרוב יאוש שמתי שירי ערש לתינוקות ביוטיוב ובשלב מסוים המוזיקה התחילה לחרפן אותי אז באתי לסגור את זה ופתאום אני קולטת בקליפ צרצר על פחית קולה. אכן חיים קשים.

28/09/2013 17:36

בא לי באפלה

28/09/2013 17:37

לא, את לא היחידה. עכשיו 4:00 לפנות בוקר. עוד שעתיים ואני צריכה להתעורר (או שלא) וכן, חיים קשים.

28/09/2013 18:56

את ממש לא יחידה ! בנוסף לכל מי שכתב כאן גם אני לא מצליחה לחזור אל השינה… ישנתי כבר והתעוררתי ועכשיו 5:15 בבוקר ועוד שעתיים ועשר דקות בערך אני צריכה לקום.. במקום זה אני פה באתר, שמחה שיש לי חברה, שכנראה, כבר ישנה..

28/09/2013 20:25

אני לא ישנתי בכלל ><
ניסיתי המון , וסגרתי תפייס , ואת הסרט שראייתי והכל – ולא הצלחתי ….
עכשיו 5:33 ואני צריכה לקום עוד – 27 דקות – כן, כן ב 6…. :/
אז את בכלל לא היחידה .
חבל שלא ראיתי את זה קודם… הייתי יכולה לדבר איתך :)

28/09/2013 20:35

אה!
מזל טוב על הסיפור ה 200.

28/09/2013 20:54

בסוף הייתי ערה עד ארבע…

29/09/2013 05:31

תודה (:
ונרדמתי בחמש ._. פשוט הבטחתי לעצממי אחריי שלוש ל לחזור למחשב ישבתי שעתיים+ בוהה בקירות.

29/09/2013 06:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך