אתה כותב מהלב ומקבל סתירה כי אחרים לא מתחברים לזה.

21/10/2014 594 צפיות 9 תגובות

אתה תמיד ההייתה קודם כותב למגירה.
שירים סיפורים יומנים מה לא…
יום אחד אתה מחליט לבטא לכולם את הכתיבה שלך…
אתה כותב ואנשים ממש מתלהבים ומזמינים אותך להצטרף לצוות של אתר כתיבה.
אתה ממש מבסוט מעצמך..
אתה צריך להגיש פעם בכל כמה זמן קטעים שאתה כותב.
את אותם קטעים שאתה כותב- אתה כותב מכל הלב והנשמה ורגש שלך.
ואחר כך אותו דבר מלא רגשות שכתבה מקבל ביקורת מהחברה.
אחר כך אתה ממשיך למרות הביקורת- והיא חוזרת שוב ושוב אותה ביקורת- כאילו מה? מה לא בסדר? זה לא בסדר שהלב שלי מושך לי את יד העיפרון ונותן לי לכתוב את מה שהלב שלי מרגיש או חושב? בהתחלה זה היה בסדר..
אחר כך פשוט מבקרים.
ואז אתה פשוט מחליט לעזוב את הצוות,
ולחיות בשאלה: מה עדיף לחזור למגירה ולכתוב לעצמי או להתמודד עם הביקורת החברתית הזאת של אנשים שיש להם בעיה עם מה שאני כותב מהלב…


תגובות (9)

כל כך נכון! הייתה לי תקופה שהרגשתי בדיוק כמוך!
ואני אגיד לך את האמת? היה לי משתמש אחר באתר, וכל הזמן הזה כתבו לי תגובות לא ממש נעימות על הדברים שהעלתי. זה כל כך כל כך כל כך נכון!

21/10/2014 21:05

    אני שמחה שאת מבינה אותי(:

    21/10/2014 23:22

כל דבר שתעשה, מישהו בעולם לא יאהב. גם אם כל העולם יאהב, עדיין יהיה אחד שלא יאהב.
אם אתה פוחד להיפגע, אל תעשה כלום. אף פעם. אל תפרסם לעולם, כלום, בכל ימי חייך. אתה תהיה שמח? לא. אין מה לעשות, המון אנשים גם לא אוהבים את ביבר [אהמאניאהמ] והוא ממשיך לעשות מוזיקה [הא. מוזיקה.] בשביל האנשים שאוהבים אותה. [אמנם הוא גם מקבל כסף, אבל בהתחלה הוא לא קיבל~]
ועכשיו, הרשה לי לשאול, קיבלת ביקורת בונה או שאמרו לך משהו מעליב? ביקורת בונה, יעני, לשיפור? או דברים כמו ירידות?

21/10/2014 21:15

    יש משהו בדברייך- אבל עדיין אי אשפר להגיד שזה לא פוגע שפוגעים בדברים שאתה כותב… אבל דווקא הדברים שאת/ אתה אומרת מאוד מחזקים אותי להמשיך..

    21/10/2014 23:23

האמת שאני נפגעתי מזה שאני כותבת פרק ראשון ויש לי ארבע תגובות להמשיך אז על פרק שתיים ושלוש אין תגובות בכלל! למה?

21/10/2014 21:19

    באמת למה?

    21/10/2014 23:24

אני במקומך לא הייתי מוותרת, תמשיך לכתוב כל עוד זה עושה לך כיף ושמחה. מה שאחרים יגידו זה כבר לא משנה. אני מבינה שכיף לקבל תגובות טובות וכל אחד שמח מכזה דבר. אבל זה לוקח זמן. לכל אחד יש את הסגנון שלו ואת מה שהוא אוהב, אחרי זמן מסוים כבר מוצאים את הקוראים שמתחברים לסגנון שלך.

21/10/2014 22:00

    כל כך תודה, אני שמחה שאת רושמת את זה, זה ממש מעודד, אז תודה(:

    21/10/2014 23:25

תודה רבה לכל המגיבים
*אני נקבה אני לא זכר
תודה על הפרגון והתחושת ההבנה..

21/10/2014 23:20
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך