Liattoty
העליתי את זה כבר לאתר פעם אבל הוא לא זכה לביקורת מה שהיה לי מאוד חבל כי זה סיפור שבאמת ביטאתי את המחשבות שלי. את ההתחלה כתבתי כשבכיתי ואת הסוף כתבתי כשהייתי שמחה יותר.

בונקר

Liattoty 17/07/2016 751 צפיות 3 תגובות
העליתי את זה כבר לאתר פעם אבל הוא לא זכה לביקורת מה שהיה לי מאוד חבל כי זה סיפור שבאמת ביטאתי את המחשבות שלי. את ההתחלה כתבתי כשבכיתי ואת הסוף כתבתי כשהייתי שמחה יותר.

טיפה ועוד טיפה, גם ככה זה לא שווה כלום.
את רק עוד איש בעולם שאוהבים אין לו.
שהנשמה שלו ריקה והלב שבור.
העצב משתלט על האושר הקטן בחייך, החיוך השמח הופך לחיוך עצוב.
הרגשות בפנים נעולות בבונקר, הפה ננעל במפתח ורק העיניים נשארות פתוחות, רואות גם כשלא רוצות. מורידות דמעה בלי שיטה.
את רק אישה אחת מתוך 7 מיליארד, אולי לאנשים אחרים יש בעיות בחיים יותר קשות משלך.
והסיפור שלך לא סוחט דמעות, אפילו לא מעורר רחמים. אך העצב נשאר ולא עוזב, את לא מבינה למה.
מרגישה שונה, מרגישה אחרת מכולם. רצית להיות נורמלית, רצית להשתלב בחברה, אך האמנת שאת מוזרה.
האמנת לכל האנשים שעמדו מהצד ונעצו מבטים, האמנת לקולות שלהם. האמנת לאדם אחד שאמר לך שאת מכוערת, מול עשרה אנשים שאמרו לך שאת יפה.
כשאת לא מחייכת, את נותנת להם לנצח אותך. תחייכי, את מושלמת.


תגובות (3)

ואו אני חייבת להגיד לך שממש התרגשתי! באמת אל תאמיני לאף אחד שאומר לך דברים רעים, אם את יודעת מי את-זה בהחלט מספיק❤????

17/07/2016 11:39

מאוד התחברתי למילין שכתבת,ריגשת אותי. באמת.

19/07/2016 00:20

אני אוהבת כל מילה שכתבת. ובכללי אני חושבת שזה נכון, תאמיני לעצמך, זה מה שחשוב

20/07/2016 23:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך