אני עולה חדשה לכן אם יש שגיאות כתיב אני מתנצלת מראש, מקווה שתהנו מהסיפורים ותגיבו לי את דעתכם :)

רציתי להגיד לך לפני שתלכי ש

05/07/2016 788 צפיות אין תגובות
אני עולה חדשה לכן אם יש שגיאות כתיב אני מתנצלת מראש, מקווה שתהנו מהסיפורים ותגיבו לי את דעתכם :)

מה שכחתי להגיד לך?
אלי את העובדה שדפקת אותי סופית.. למרות שאת זה רמזתי לך..
אבל א יודעת בכלל עד כמה דפקת אותי?
את יודעת כמה זה היה קשה בשבילי להיפתח? כמה אני בתור מייק הייתי סגור לפנייך?
את יודעת בלל כמה אני מתגעגע?
את יודעת שאת היית היחידה בכל ה24 שנים שלי שרציתי לספר לה מה הסודות שלי?
את יודעת כמה בכיתי כשהכרנו? בלי שתדעי.. כי ידעתי שאני שם את עצמי במקום רגיש כלכך לפגיעה?
את יודעת כמה היה לי קשה לשים את כל הבעיות שלי על השולחן ולתת לך להסתכל עלייהם? ויותר גרוע! כמה רציתי שתשימי גם את את שלך בשביל שאני אוכל לקחת אותם על עצמי גם ולעזור לך?
את יודעת כמה רציתי לעזור לך? כי ידעתי שאם לך טוב אז גם לי יהיה טוב.. כי ידעתי שהצחוק שלך זה התחליף קפה שלי בבוקר..
את יודעת כמה הייתי מוכן בישבילך? כמה חיכיתי לך?
את יודעת שאני לא מפסיק לחשוב עלייך כי אני יודע שגם אם את לא פה, הנוכחות שלך ביקום עדיין משמחת אותי?
את יודעת כמה פגעת בי? כמה הכחשתי והדחקתי את הרגשות שלי בשביל לא להיגע ואת פשוט הצפת הכל החוצה והלכת.
את יודעת בכלל כמה היה לי קשה לדבר איתך? כדי שלא אתרגל לעובדה את שלי וחלק מהחיים שלי, בשביל שכשתעזבי אני לא אבכה.. אבל עדיין דיברתי..
את יודעת כמה זה דפק אותי? כמה אני לא אוכל להיפתח יותר כי הקרבה שלי ושלך היה משהו יחודי ועם בחיים.
את יודעת שאני לא יכול לאהוב יותר כמו שאהבתי?
את יודעת כמה בנות עברתי בשביל להוריד ממני את הריח שלך?
את יודעת כמה היה לי קשה כשוויתרת?
את יודעת כמה בכיתי שקיבלתי את פלאפון מאמא שלך וגיליתי שהלכת בלי להגיד שלום.. אפילו לא שלום?!
ככה? זהו? נגמר? ומה איתי? לך בטח טוב כבר, אבל מה פאקינג איתי חשבת על זה?!
חשבת על זה שנעלמת בשניה ? שקבענו טיול ליוון לעווד חודשיים?!
את יודעת כמה אני מתגעגע?
את יודעת משהו…. אולי הכימו לא היה ההחלטה הכי טובה.. כי הלכת מהר מדיי..
אולי עכשיו שם למעלה את שומעת את הבכי שלי..
את יודעת מה שכחתי להגיד לך?
אני אוהב אותך נתלי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך