Estonian
אז ההגיגית היא המקום הפתוח שלי להפגין את הטמטום שלי בציבור. תבלו.

ההגיגית – מכנסיים ולחץ חברתי

Estonian 28/09/2013 718 צפיות 7 תגובות
אז ההגיגית היא המקום הפתוח שלי להפגין את הטמטום שלי בציבור. תבלו.

אני שוכב על המיטה שלי בלי מכנסיים, רק עם בוקסר, משחק באייפוד טאץ' 2 שלי מכיתה ו', זה שהוא כבר כל כך ישן שמשחקים לא עולים עליו. למה אין לי חדש? כי אני היפסטר מסריח, זה מה שאני.
ואז אני חושב לעצמי איך הגעתי למצב שאני בלי מכנסיים?
הא, כן, מדדתי מכנסיים חדשים שאח שלי הביא לי שהוא לא צריך. אחרי שהורדתי אותם, פשוט התעצלתי ללבוש את שלי. למה? כי אני עצלן מסריח, זה מה שאני.
אז שכבתי על המיטה, משחק, ובו בזמן חושב לעצמי למה בכלל צריכים לשים מכנסיים!
אחרי הכל, מכנסיים זה סתם לחץ חברתי. אתה רואה איש אחד עם מכנסיים, אז גם לך בא, ופתאום בום! לפני שאתה מבין את זה – כולם עם מכנסיים.
גם אדם וחווה הלכו בלי מכנסיים עד שהם אכלו איזה תפוח והבינו כמה נחמד זה.
לחץ חברתי, אני אומר לכם.
ובכלל, מכנסיים זה overrated. אחרי הכל, הכי כייף ללכת רק עם בוקסר. זה הרבה יותר מאוורר.
ושחושבים על זה? מכנסיים זה סתם כלי של הממשלה שתגרום לנו להוציא כסף.
בדיוק! מכנסיים זה סתם דבר טיפשי!
אז החלטתי שאני לא שם מכנסיים. לא כי אני באמת מאמין בשטויות שהמצאתי. סתם כי אני עצלן, אבל זה היה אחלה תירוץ.
בכלל, אולי אני אפסיק ללכת עם מכנסיים. זה יראה לעולם איזה היפסטר מסריח אני.
ואז עלתה לי מחשבה לראש: למה בכלל ללכת עם חולצה?
אחרי הכל, גם חולצה היא לחץ חברתי, וזה overrated, וזה כסף. ובכלל, החולצה לא שווה את זה, אחרי הכל, כל אחד ואחת רוצים לראות את השערות של בית החזה שלי.
יודעים מה? גם את החולצה אני הורדתי.
את האמת, אין לי מושג למה. עד עכשיו היה לי תירוץ, אבל עכשיו פשוט לא היה לי תירוץ.
"למה הורדת חולצה?"
"כי ככה בא לי! יש בעיות?! הא?! הא?!"
ואז חשבתי לעצמי… למה צריכים בגדים? לעזאזל עם כל זה! אני מסתובב בעירום מעכשיו!
זה השלב שבו נתתי לעצמי סטירה.
"Estonian, תפסיק להיות דביל."
אז הפסקתי להיות דביל. לעת עתה. יודעים למה? כי להיות דביל זה לחץ חברתי!!!


תגובות (7)

חחחחחחחחחחחחחח
מגניב לגמרי, הייתי מכניסה את זה לאיזה טור בעיתון מכובד בכייף!
אתה באמת כותב יפה :)
יש עוד כאילו?

28/09/2013 04:58

נושא מגוון לכתוב עליו סיפור O_o

28/09/2013 05:50

חחח
ועכשיו ברצינות רגע, אתה צודק! אבל העולם שלנו בעצם בנוי על לחץ חברתי ועל הפרמידה החברתית כך שילדים לא יכולים להשפיע ממש וסביר להניח שאחרי שנים של לבישת בגדים מיותרים זה גם לא יוכל להשתנות. אגב, מה הקטע של ההיפסטר המסריח? למען האמת גם לי לפעמים יש הגיות מחשבה שכאלו אבל אז אני קמה והולכת לאמא שלי החמודה, רואה אותה וקולטת, היא תשלח אותי לבית משוגעים בבגאז' עם אני אגיד לה קמצוץ מהדברים שעוברים לי בראש, אח שלי הגדול היה שואל אם לקחתי משהו ואבא שלי היה מצדד בו אז עכשיו נשאלת השאלה, למה אני לא חשבתי לכתוב על כל מה שעובר לי בראש? כי אני מטומטמת אבל מעבר לכל הקישקושיידה שכתבתי פה אתה כותב יפה, ולדעתי זה שהעלת את זה על הכתב ופרסמת מראה שאתה המשיח!!! הידד!!! רק תיזהר שלא ירצחו אותך כי הגעתי למסקנה שכל פעם שהופיע משיח רצחו אותו. באסה.
אזזזז, ממש יפה וסליחה על החפירה

28/09/2013 05:52

תודה רבה כולם!
ורותם – אני לגמרי כמוך! גם אני אף פעם לא אומר לאנשים מה שאני חושב כי המחשבות שלי ישלחו אותי לאיזה בית חולים למשוגעים!
ותודה שקראת לי המשיח ^^ דווקא רציתי אבל להירצח :O

28/09/2013 07:36

חחח אז שיהיה לך מוות ביסורים מהנה ומעשיר (המורה הדפוקה ללשון)

28/09/2013 08:10

המממ… זה מעניין XDDD
למה אתה לא ממשיך את לא כל הנוצץ זהב?

28/09/2013 10:42

וואוו
ממש אהבתי את הסיפור, צורת המחשבה מאוד מעניינת, אבל עצם המחשבה של לעמוד בציבור בלי בגדים (אפילו תיאורטית) מחרידה אותי לגמרי

30/09/2013 11:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך