Suicidal
הסיפור הוא סיפור אמיתי ואישי, ניסיתי להוציא אותו בצורה כזאת כדי שתבינו שזה נורא לגרום לאחרים לשנוא את עצמם, זה נורא לגרום להם לישון בלילה עם דמעות ולקום ולקוות שיהיה להם מספיק אומץ להרוג את עצמם.. מציקים לי בלי הרף, גורמים לי למחשבות כל כך איומות! אנשים, תחשבו פעמיים לפני שאתם אומרים משהו לחבר שלכם בכוונה לפגוע, גם אם זה בצחוק פשוט שימו לב למילים שלכם. איבדתי חברה, אתם רוצים לגרום לעוד מישהו לעזוב את העולם? אני לא חושבת..נכון? אני מקווה שהבנתם את המסר, תודה.

החברה שעזבה

Suicidal 22/04/2014 1276 צפיות 6 תגובות
הסיפור הוא סיפור אמיתי ואישי, ניסיתי להוציא אותו בצורה כזאת כדי שתבינו שזה נורא לגרום לאחרים לשנוא את עצמם, זה נורא לגרום להם לישון בלילה עם דמעות ולקום ולקוות שיהיה להם מספיק אומץ להרוג את עצמם.. מציקים לי בלי הרף, גורמים לי למחשבות כל כך איומות! אנשים, תחשבו פעמיים לפני שאתם אומרים משהו לחבר שלכם בכוונה לפגוע, גם אם זה בצחוק פשוט שימו לב למילים שלכם. איבדתי חברה, אתם רוצים לגרום לעוד מישהו לעזוב את העולם? אני לא חושבת..נכון? אני מקווה שהבנתם את המסר, תודה.

היא פשוט עזבה אותי, לקחה חבל ומכתב ועזבה אותי לבד.
זה קרה לפני שנה, היינו צמד חמד כזה שלא עוזב אחד את השני, החברה הכי טובה שלי, החצי השני שלי! לשתינו היה קשה, לשתינו הציקו..את שתינו זרקו לפח, לכביש..
זה פשוט קרה בגללי..חודש לפני שהיא התאבדה אני ניסיתי לתלות את עצמי ולא הצלחתי, מצאו והורידו אותי לפני שנחנקתי למוות. אבל היא, היא הצליחה, היא הצליחה להרוג את עצמה, היא הצליחה להיפרד ולעזוב..היא הצליחה..
היא לא יוצאת לי מהראש, יום יום אני חושבת עליה עם דמעות בעיניים..
אני נשארתי לבד עם ההצקות וההרגשות, התחושות והכאב, אני מתגעגעת אליה ורוצה כל כך חזק שהיא תחזור אלי ותביא לי חיבוק כמו שהיא תמיד נתנה לי, שאני אחזיק לה את היד כשהיא מפחדת כמו שתמיד עשיתי..
כמה רעים אנשים צריכים להיות בשביל לגרום לילדה כל כך חכמה מוכשרת ויפה לרצות להרוג את עצמה? כמה רעים אנשים יכולים להיות בשביל לגרום לשתי חברות להיפרד בדרך כזאת קשה?
כמה רעים אנשים יכולים להיות..


תגובות (6)

אימלה את כלכך צודקת. אני אשמח לדבר איתך אבל האימייל שלי גרוע כשהוא יסתדר נדבר טוב? עכשיו אני עצובה

22/04/2014 22:27

הצלחת לרגש, לבלבל ואפילו קצת להפחיד אותי. (לא כי חלילה התנהגתי בצורה רעה שיכולה לגרום למישהו להרגיש ככה אבל בכל מקרה.)
אני משתתפת בצערך, גם אני איבדתי מישהו קרוב לאחרונה אני מבינה את הכאב מבפנים והכאב סביב♥
כל הכבוד שניסית להעביר את המסר זה מאוד חשוב, אני באמת מאמינה שהמתנה הכי גדולה בחיים שלנו זה הזמן, תנצלי אותה ואל תתני לה ללכת.

מעבר לזה אם תרצי ניתוח של הכתיבה, סך הכול הקטע באמת טוב. כמובן שיש מה לשפר אבל זה גם עניין של מיומנות אז תמשיכי לכתוב ותראי איך את משתפרת:-)
אני אישית מאמינה שהכתיבה עוזרת לכולנו לפרוק, להאמין ולהעביר את המסרים שאנחנו רוצים.

בקיצור הרבה בהצלחה ♥

23/04/2014 00:34

    היי, תודה רבה ואני שמחה שהצלחתי להעביר את המסר.
    אני רק רציתי להעביר מסר קטן שיכול לשנות המון, לא קשור למיומנות כתיבה, זה לא משהו שאני באמת טובה בו אבל חשוב לי פשוט שאנשים יבינו שזה לא בסדר.

    23/04/2014 10:28

נשבעת אני על סף בכי!

23/04/2014 07:46

למי אכפת איך כתבת את זה העיקר מה כתבת.
תהי חזקה.
אני לא מבינה מזה לאבד חברה בצורה כזאת, אז אין לי דרך לנחם אותך. אבל אולי אם תחשבי שיש אנשים שאוהבים אותך גם אם לא מכירים אותך זה ייתן לך כח. אם את צריכה חברה תצרי איתי קשר, אומנם חברה באנטרנט זה לא להיט, אבל בכל אני במרחק שליחת הודאה ממך
:-*

23/04/2014 10:54

    תודה :*,

    23/04/2014 11:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך