החיים שלי דבש

רפי דנן 20/01/2017 653 צפיות 5 תגובות

אני אוהב את ימי שישי.
ימי שישי עושים לי הפסקה מהעבודה.
ימי שישי מאפשרים לי להרים את ראשי מעל המים ולנשום אוויר נקי,
מאפשרים לי למלא את המצברים מחדש. לצבור כוחות שאיתם אלך אל תוך השבוע החדש שיכנס, מיד כשסוף השבוע הנהדר יגיע לקיצו.

אני אוהב את ימי שישי, כל כך אוהב אותם.
בימי שישי אנחנו נוסעים מחוץ ליישוב ועורכים קניות. משלמים בקופה, אמנם לפעמים אנחנו מפחדים שכרטיס-האשראי יעשה לנו בעיות, במיוחד אם לא הבאנו די מזומנים כדי להיחלץ מהצרה הזו… אבל היי… לא זה מה שישבית לי את ימי שישי.
בסופר אנחנו פוגשים חברים. לפעמים אותם החברים ולפעמים אחרים. מתעדכנים קצת ובלה בלה וקובעים לשבוע הבא.

אחר הצהריים של ימי שישי, מוקדש למנוחה, לקריאה ולכתיבה. אני אוהב להיכנס להתעדכן בחדשים שעלו באתר קוראים-כותבים…
מוסיקה מתנגנת מהטלביזיה(ערוץ vh1), האישה ישנה שנ"צ בין ההכנות לבישולים לשבת.
במרפסת אני זורק אינדיקים צבעוניים וחדים אל המטרה, מצליח לפעמים ומפספס לפעמים. על הדשא בועטים בכדור ובוני רץ להביא אותו. דמקה החתולה משקיפה מהעץ למעלה. אם יום השישי נפל בהיר וחמים, אני מזכה את בוני ואת עצמי בטיול רגלי ארוך בשבילי השדות הפתוחים והמוריקים. הייתי אומר שהחיים שלי דבש.

אני אוהב את ארוחות שישי בערב. ומי בעצם לא אוהב את ארוחות שישי בערב? אני לא מכיר חיה כזאת.
אנחנו אמנם לא דתיים. אפילו לא משהו קרוב לזה. אולי אהיה דתי ביום מן הימים. אירית אומרת שאם אחזור בתשובה, היא לא תישאר איתי. היא גם אומרת, שמזל שהפסקתי לעשן שלוש שנים לפני שהכרנו, אחרת לא היינו יחד היום. אבל אירית חולה עליי תאכלס. לפחות כמו שאני חולה עליה במובן הכי בריא של המילה.

אני גם אוהב מאוד את ימי שבת. מאוד.
אני אוהב את ימי שישי הרבה מאוד דווקא מהסיבה שהם מובילים אותי אל תוך ימי שבת.
אני גם אוהב מאוד ועד בלי די את יונתן, בננו המשותף של אירית ושלי. יונתן הוא חלק גדול מאוד מחיי.
אבל על יונתן ועל ימי שבת, על בוני ועל דמקה ואולי מעט אפילו על קווין… ובטח על אירית אהובתי… אספר בהזדמנות אחרת, בסיפור שיוקדש אף הוא לכל אחד באופן נפרד במיוחד. אהה… רגע! גם על מקום עבודתי אספר בטקסט משלו. מבטיח.
עכשיו, יקירות ויקירים, תסלחו לי. בוני נכנס מיילל ודורש שאצא איתו שנייה וחצי בטרם תיכנס לה השבת, לשחק בכדור. אני אבעט והוא ירוץ להביא… כלבים.
כבר אמרתי שהחיים שלי דבש?!

שבת שלום והמון אהבה לכולכם.


תגובות (5)

שבת שלום. קטע חמוד! נ.ב גם אני גרה בישוב, חחחח בסוף יתברר שאתה השכן ממול ????

20/01/2017 22:04

היי רפי אהבתי את הכתיבה שלך והתוכן מקסים, אני שמחה שיש אנשים שבשבילם ימי שישי הם ימים משפחתיים כי בשבילי ליום שישי יש משמעות שונה לגמרי .. מה שכן אני מסכימה שאחר הצהריים מוקדש למנוחה וקריאה, שוב מקסים! המשך ערב טוב! :-)

29/01/2017 19:04

    תודה רבה נועה. כייף לקרוא את התגובה שלך.

    30/01/2017 20:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך