Gray
אז אני די במחסום כתיבה, ויש לי כבר המון קטעים כמו זה... אז חשבתי היי, למה לא להעלות את זה? תהנו. נ.ב. בנוסף למחסום הכתיבה גם אין לי שום דבר לעשות. אם למישהו יש איזה סיפור בהמשכים או פאנפיק, בבקשה שיכתוב לי!

היי, מוזה? אני כאן! – מחסום כתיבה

Gray 26/04/2017 622 צפיות 2 תגובות
אז אני די במחסום כתיבה, ויש לי כבר המון קטעים כמו זה... אז חשבתי היי, למה לא להעלות את זה? תהנו. נ.ב. בנוסף למחסום הכתיבה גם אין לי שום דבר לעשות. אם למישהו יש איזה סיפור בהמשכים או פאנפיק, בבקשה שיכתוב לי!

אני יושבת, ידיי מושכות בשיערי, רגליי נרדמו מרוב ישיבה, עיניי עייפות מלהסתכל על מסך המחשב המרצד, שיניי ממשיכות ללעוס באוטומטיות את המסטיק חסר הטעם, אוזניי כבר לא קולטות את הביטלס שצורחים לי באוזניות והמוח שלי שכח מה זה לחשוב.
בסך הכל רציתי לכתוב קטע מסכן, לא לשבת שעתיים ולספוג קרינה מהמחשב.
אפילו את מה שקורה לי עכשיו, ברגע זה, אני לא מצליחה לכתוב.
אולי כדאי לי לקום, לפחות לזרוק את המסטיק.
כי ברור שאם אשב פה עוד שעה יהיה לי רעיון, נכון?
לא, אבל אם אקום לא אחזור היום לכתוב, והבטחתי לעצמי לכתוב לפחות קצת בכל יום.
אז, בקיצור, אם מוזה כלשהי קוראת את זה… אני מחכה.


תגובות (2)

היי, גם לי יש לא מעט מחסומי כתיבה ואני מזדהה איתך. אני מתחילה סיפור בהמשכים ממש היום או מחר

26/04/2017 18:28

היי. אני חושב שמה שכתבת כאן הוא ראוי ויפה וכנא. טקסט לא תמיד חייב להיות משהו מפוצץ, יומרני או מרגש נורא. גם תיאור כמו זה, יש לו מקום כאן באתר. כל עוד הוא נכתב נכון וללא שגיאות כתיב- הוא מסקרן ויפה. לכולנו יש תקופות כאלה מן הסתם. בסוף זה תמיד עובר.

26/04/2017 21:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך