Moon Llight
מקווה שגרמתי לך לחייך, בנג'מין יקר שלי. שלך- טדי.

המכתב השלישי- מכנסיים הם המצעה שפלה

Moon Llight 13/04/2014 613 צפיות 2 תגובות
מקווה שגרמתי לך לחייך, בנג'מין יקר שלי. שלך- טדי.

שלום לך, בנג'מין יקר שלי.
לשם שינוי, נראה לי שאני אכתוב מכתב אופטימי הפעם.
היה לי יום נחמד.
מסתבר שהעלתי קילו וחצי בחודש האחרון. אז חזרתי למדיניות הקודמת שלי של לאכול רק שאני חייבת. ואני משתדלת לשמור על פרופיל נמוך הפעם.
אה, ואני גם מנסה להפסיק עם משקאות ממותקים.
חוץ מקפה, אני מרשה לעצמי כוס קפה אחת ביום. אבל אני אשתדל להפחית בכמות הסוכר שאני שמה בו, עד שאני לא אצטרך סוכר בכלל.
אבל חוץ מזה היה לי יום נחמד, ראיתי את "קפטן אמריקה: חייל החורף" עם אבא שלי ואחי. זה היה נחמד. בסוף היה טריילר לסרט אחר, שקוראים לו "שומרי הגלקסיה". אני אראה את הסרט הזה, הוא נראה טוב.
בדיחות הוואן פיס שלי עם בת-דודה שלי מתחילות לצאת משליטה. אני קוראת לה זורו והיא קוראת לי פרנקי. כי פעם אחת בחופשה באילת הייתי עם בגד ים וחולצה מכופתרת פתוחה והיא אמרה לי ללבוש מכנסיים לארוחת צהריים וצעקתי "לעולם לא!"
מכנסיים הם המצאה שפלה שנועדה לדכא אותנו.
-תאוריית קונספירציה ענקית-
אם לא שמת לב בנג'מין, אני במצב רוח קצת היפרי.
דרך אגב, עשיתי אבחון לבעיות קשב וריכוז. ואז עשיתי אבחון עם ריטלין.
אני לא ממש הרגשתי בהבדל, אבל במבחן הייתי יותר טובה.
אה, והבוחן ואני דיברנו די הרבה. הוא קישקש קצת (הרבה) על זה שאני צריכה לעשות קצת סדר במוח. ומה שהבנתי מכל העיניין היה שהוא ממליץ לי לקרוא בקול רם כדי שאני אבין יותר טוב דברים.
אה, וכמובן שהוא אמר שאני גאונה. כי כולם אומרים את זה.
טוב אם אני אתחיל לדבר על זה זה יהפוך למכתב ממורמר. ועד שיש לי מצב רוח טוב- אני מתכוונת לשמור עליו.
שמתי לב שאני יורדת שורה הרבה שאני במצב רוח היפרי.
לאחרונה התחלתי לראות סדרה שקוראים לה 'אלמנטרי', והיא ממש משפיעה עלי.
-אחרי שלושה פרקים ברצף מצאתי את עצמי מדברת לעצמי שרלוק הולמס סטייל בזמן שאני פותרת סודוקו וצורחת על שש ותשע שהם מספרים מעצבנים-
גם פתרתי תשבץ, אבל לא דיברתי לעצמי שרלוק הולמס סטייל כי הייתי עם אמא שלי ואחי.
אני זיהיתי את גורי אלפי מיד. וכתבתי את השם שלו.
היו עוד שני מפורסמים שלא זיהיתי, אחת מהם הייתה רינת גבאי. אני לא זוכרת את השם של השני.
אני אוהבת כשאני במצב רוח היפרי, הכתיבה שלי פחות טובה אבל אני מרגיש הכמו שרלוק הולמס.
וגם בסרט שראיתי, שמתי לב שלסוכנת רומונוב יש שרשרת עם חץ והבנתי שזה קשור לברטון, כי לא יכול להיות שבמקרה היא עונדת את השרשרת כל הסרט.
אני כל כך גאה בעצמי כרגע.
אז אני אסכם את המכתב הזה בזריזות:
מכנסיים הם המצעה מרושעת והממשלה הולכת לחסל אותי כי עליתי על זה.
איש מקצוע אמר לי שזה טוב לדבר אל עצמי.
ואני רואה הרבה יותר מידי אלמנטרי.


תגובות (2)

לדבר אל עצמך זה כיף~!
מכנסיים תמיד חמים וטיפשיים, והם תמיד בכביסה משום מה. לפחות הם לא מאווררים כמו חצאיות0-0
היפר זה טוב. היפר זה מצוין. זה סוגשל מצב כפית, וזה נורא כיף, מצב כפית.
~צחוקצחוקצחוקצחוקצחוק~

13/04/2014 23:30

טדי, את גאון.
פשוט גאון.
DDDDDDDDDDD:

13/04/2014 23:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך