ואף אחד לא יכול עליי.

Strength. 16/09/2017 518 צפיות אין תגובות

אולי הגיע הזמן לדבר קצת גם על עצמי?
על עצמי, מי אני ומה ואני.
אז אני זו אני. אני שנלחמה בשביל הדברים שיש לה. אני שעבדה על עצמה ועל נפשה, בשביל להיות עצמה. אני שמחזיקה את עצמי יום יום על הרגליים, אך ורק בשביל עצמי, כי זה שווה את זה. אני, שרוצה הרבה דברים ומוכנה להתאמץ בשביל להשיג אותם. אני, שמזהה את החולשות שבי, ומשפרת אותם, מנסה להיות הכי טובה שאני יכולה. אני, שתמיד כנה עם עצמה ועם אחרים. אני, שתמיד תרצה לעזור לאחרים, שתמיד תרצה שתהיה אווירה טובה ומצב רוח טוב, שיודעת לתת מעצמה באהבה לאחרים. אני, שרק רוצה להכיר אנשים חדשים מרוב שהיא חברותית, ותעשה מעל ומעבר בשביל אנשים שהיא אוהבת. אני, שכועסת על עצמה שאין לה כוחות יותר להילחם לפעמים, ואף פעם לא מקבלת את זה. אני, שרק רוצה לצאת ולהנות ולראות את הטעם הטוב בחיים, ולא מוכנה להדרדר. אני, שהבינה ששליליות ודיכאון מחליאים אותה, כי היא קמה בלי תירוצים ורק התחזקה עם הזמן. אני, שעברה דברים קשים וכואבים, ודווקא בגללם מחייכת ושמחה, כי זה מזכיר לי מי אני. אז כן, זו אני.
ואני אעבור כל מכשול שיהיה לי בדרך, כי אני מסוגלת, כי אני יכולה, כי אני זו אני ואלו החיים שלי. אני, אני אקום ואעמוד, גם כשקשה, כי זה האופי שלי, כי אני לא נשברת, אני לא אתן לזה לקרות.
גם אני אני מפחדת, וקשה לי, ואני בורחת לעולם שלי ולאזור הנוחות – אני חוזרת ומתמודדת. כי אני זו אני. אני יכולה, ואף אחד לא יכול עליי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך