כל אחד יכול לכתוב ספר!!!הוא פשוט צריך סיפור לכתוב עליו מציאותי,דימיוני.או אפילו על החיים שלכם!תהנו מהספר....

חייה של נערה

04/11/2017 489 צפיות אין תגובות
כל אחד יכול לכתוב ספר!!!הוא פשוט צריך סיפור לכתוב עליו מציאותי,דימיוני.או אפילו על החיים שלכם!תהנו מהספר....

שלום!,אני שרי אני אספר לכם על עצמי:
אני בכיתה ה' אני רוצה להיות יוטיוברית מפורסמת,אני מעלה סירטונים
אבל…אין צפיות או רשומים ותמיד כותבים תגובות מעליבות.אבל אני יודעת שאני יותר חזקה מהם!יום אחד אני אהיה יוטיוברית שכולם אוהבים!!!
היום היום הראשון לבית ספר(אגב היום אני עולה לכיתה ה'),אני מתגעגעת לחברות (אבל לא למורות),קמתי בשש שמתי מכנסיים יפים,וחולצה מכופתרת הלכתי לבית של מיכל(החברה הכי טובה שלי,ויוטיוברית מצליחה)הלכנו והגענו לבית ספר הכיה הייתה חצי ריקה ישבנו וראינו שרק בנות ניכנסות "איפה הבנים?"נורית שאלה(חברת ילדות)מתברר שהשנה לא יהיו בנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היום הכי טוב בחיים שלי!!!!!אנחנו לא יכולים ללמוד ביגללם(אני לא חנונית!!!)
היה צילצול והתחלנו לילמוד למדנו הרבה….,עד שהייתה הפסקת אוכל,הלכנו לקפיטריה וראיתי את אהבת חיי!!! שיער חום מושלם!!! חולצה מכופתרת וג'ינס!!!,אכלתי סנדב'יץ עם חומוס ועגבניות וליד שוקו.אחרי הארוחת בוקר למדנו מתמטיקה(משעמם!!!).הייתה הפסקה,אני מיכל,ונורית שיחקנו גומי ניצחתי(שיחקנו גם סבתא סורגת…הפסדתי)בשיעור שיר הביאה לי פתק(היא אחותו של מיכאל החתיך)ממיכאל הוא ביקש ממני להפגש בהפסקת 10 הסכמתי נפגשנו והוא אמר אני יפה…!!!!!!,למוחורת שיר שאלה אותי עם אני רוצה לבוא אליה (ברור שהסכמתי)הלכתי אליה וראיתי את מיכאל היינו שתינו דבוקות לטלפון מתכתבות בחדר(למרות שהיינו באותו חדר)כדי שמיכאל לא ישמע שאנחנו מדברות עליו אמרתי שנידלקתי
ו…זהו מכווה שנהנתם ושתקראו עוד ספרים עלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך