חיים אחרים

לינדה 22/05/2015 895 צפיות 8 תגובות

היא קמה מהמיטה לעוד יום, יום מלא חיוכים מזויפים,יום מלא שקרים,ריקנות אינסופית ואושר מזויף-האושר הזה לא שייך לה.
היא הולכת בדרכה והיא מביטה לעבר השמיים הכחולים, האם אלה השמיים שלה?
והשמש השמחה זורחת על פניה היפות, העדינות, עינה החומות הכה מסתוריות מלאות רגש, הן ככ נוצצות ואם נביט לתוכן נראה את כל הרגשות שהיא מנסה להסתיר.
היא בולעת רוק יום יום, מתמודדת עם אנשים אחרים, עם חיים אחרים, עולם אחר, חיים "טובים",והיא חלק מהם אך בתוכה היא יודעת את האמת, ליבה הפועם יודע לאן היא שייכת.
למען עתידה היא נלחמת, משתלבת, עוזבת, הולכת, באה, צוחקת, מפלרטטת וממשיכה כמו כולם. היא בולעת רוק ושותקת
היא שייכת לעולם של עוני ,שכונת מצוקה ועצבות, עתידה היה אמור להיות בין אותם אנשים אומללים שיום יום נלחמים.
אבל כמו פרח פשוט, שנקטף ונזרק לעבר המון פרחים מוגנים ויפיפיים היא מנסה להשתלב וגם מצליחה יפה, מוותרת על חייה הקודמים ועל עתידה בין אותם אנשים.
היא קיבלה את ההזדמנות להשכיל,להתפתח ולהצליח, היא לא תוותר.
אך בלילות כשהירח זוהר והכוכבים נוצצים היא מביטה לעבר הרקיע, חולמת על אותם חיים אחרים אך אמיתיים, חיים פשוטים, והיא בוכה בשקט שאף אחד לא ישמע, בוכה את כל יגונה והחנק שבגרון מכאיב לה בצורה איומה,היא בוכה כי זה לא הוגן שהיא הפרח שזכה להיות מוגן, היא חולמת על האנשים היקרים שהשאירה מאחור בלית ברירה.


תגובות (8)

אני חושבת שזה סיפור ממש יפיפיה. זה כיאלו שבאמת הרגשתי את מה שהיא מרגישה. שבאמת התחברתי אליה והבנתי למה היא מתכוונת, מה היא עוברת.

22/05/2015 21:49

    אני מודה לך מאוד, העלת לי חיוך על הפנים שמחה שהתחברת לסיפור.

    24/05/2015 18:15

מושלם אהבתי התחברתי לזה ומרגש כל הכבוד♥♥אשמח אם תקראי את הסיפור שלי רק אם בא לך♥

22/05/2015 22:41

    תודה רבה לך, אקרא בהזדמנות מבטיחה :)

    24/05/2015 18:16

מדהים בעיניי.

22/05/2015 22:41

    שמחה מאוד שאת חושבת כך,תודה לך!

    24/05/2015 18:16

מושלם ! תמשיכי

23/05/2015 11:35

    תודה רבה לך, אני שמחה שאת חושבת כך :)

    24/05/2015 18:16
סיפורים נוספים שיעניינו אותך