ילדה כזאת

aliciarom23 26/05/2015 712 צפיות 2 תגובות

היא הייתה ילדה כזאת…
מאז שהייתה קטנה לא הייתה ילדה מזליסטית במיוחד, ילדה קטנה שאמה עזבה אותה עם המאהב שלה, ילדה קטנה שאביה היה חוזר כל לילה שיכור הביתה ואנס אותה, ילדה קטנה בלי חברים, ילדה כזאת…
כשגדלה נהייתה יפה יותר מכל הבנות בכל בית הספר, אך לא עשתה עם זה כלום. למה? לא היה לה את האומץ, היא פחדה לגשת, לדבר, להתחבר.
יום אחד הגיע הוא, ההוא המדהים ששינה אותה ואת כל החיים שלה.
קראו לו מאט, שחקן כדורגל, גבוה עם שיער שחור ועיניים כחולות, כל הבנות רצו אותו וכך גם היא…
באותו היום היה נשף מסיכות לכבוד פורים, היא כמובן הגיעה עם מסיכה, ושמלה מדהימה בצבע תכלת, היא נראתה כל כך מדהימה עם שיערה הבלונדיני השופע אך אף אחד לא זיהה אותה.
פתאום נכנס הוא, מאט, כל המבטים הופנו לדלת כאשר הוא נכנס, כולם זיהו אותו אך ורק לפי בגדיו כי הוא לבש מסיכה, חוץ ממנה, היא לא הצליחה להבין מי זה.
באמצע המסיבה היא יצאה החוצה לנשום אוויר וראתה אותו עומד שם שקוע בתוך הטלפון, הוא כמובן היה ללא המסיכה, היא אזרה אומץ וניגשה אליו, היא לא פחדה בגלל שהמסיכה עליה, היא התקרבה אליו לאט.
"היי מאט"
"היי… ילדה"
"רק רציתי להגיד לך ש…"
היא קפאה במקום
"ש…?"
"אני מאוהבת בך"
בראשה התגלגלו מחשבות "מה אני עושה למה אמרתי את זה?!"
"הממ אוקיי רק שאני אבין מי את?"
"מצטערת אני לא רוצה לגלות לך"
"למה?"
"אני מפחדת…"
"אל תפחדי פשוט תורידי את המסיכה"
"אוקיי… בתנאי אחד"
"מה התנאי?"
"אתה מוריד לי את המסיכה"
"אני מסכים לתנאי מוכנה?"
"לא… אבל זה הכי מוכנה שאני אהיה אי פעם, קדימה"
הוא התקרב אליה לאט-לאט ולבה החל לפעום בחוזקה, הוא הוריד את המסיכה לאט והסתכל עליה כמה שניות.
"אני לא מאמין זאת את" הוא אמר מופתע
"כן אני יודעת אני מצטערת שזאת לא מי שאתה רוצה לראות…"
"לא, לא הבנת אותי נכון, אני לא מאמין שאת, הילדה שאף פעם לא מתקרבת אליי, פתאום פותחת ככה את הלב מולי"
"אני ביישנית נורא" היא הורידה את הראש
הוא ליטף את שיערה ואמר "את מדהימה"
היא הסתכלה עליו ודמעות בעיניה
"למה את בוכה?"
"אני מצטערת… באמת… לא התכוונתי להתנפל"
"תרגעי… אני מבין אותך"
הוא התקרב אליה לאט-לאט הסתכל לה בעיניים כמה רגעים ונישק אותה.
מאז היא השתנתה, היא החלה לחוש ביטחון איתו.
הוא הפך לבעל אוהב והיא לאישה ולאמא מדהימה, יפה ומלאת ביטחון.


תגובות (2)

שמעי שיכולת לבנות מזה סיפור נדיר

26/05/2015 02:29

    נכון!!

    02/06/2015 21:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך