רק רוצה להוסיף שבאמת שלחתי את זה לאדם שזה נכתב לו, והוא לא ענה על זה..התעלם בדיוק כמו שחשבתי...

כותבת לך בפעם האחרונה…

18/07/2017 667 צפיות אין תגובות
רק רוצה להוסיף שבאמת שלחתי את זה לאדם שזה נכתב לו, והוא לא ענה על זה..התעלם בדיוק כמו שחשבתי...

אז אתה… כן זה לך…אני פשוט רוצה לפרוק לך מהלב בפעם האחרונה, וזאת לא תהיה הפעם האחרונה בשבילך, זאת תהיה הפעם האחרונה בשבילי. כי בימים האחרונים יוצא לי המון לחשוב על מה שקורה בינינו, לפעמים יוצא לי לקבל את המצב ולפעמים לשאול את עצמי איך זה הגיע למצב כזה.. אני מצטערת על איך שהמצב בינינו נהיה..וזאת לא אשמתי, אבל זה פשוט כואב לי לפעמים להבין שאיבדתי אותך. שמע, עד כמה שזה באמת נשמע נואש,זה לא. אתה באמת חסר לי..ובאמת הכנסתי אותך לחיים שלי כבן אדם שמאוד משמעותי בשבילי, כי בנית בי את האמון, ואת האהבה שהייתי צריכה לקבל ברגעים מסוימים, ואת כל הצחוקים ואת הטמטום שלי שאתה הצלחת לקבל..אתה יודע איזה רגע לא יוצא לי מהראש? את באמת שיש כלכך מלא רגעים, אבל הרגע שבאמת לא יוצא לי מהראש זאת הנשיקה הראשונה..שאמרת לי לא אני לא הולך לנשק אותך, אבל פשוט נישקת.. ויוצא לי לחשוב על הלילות במחנה תאטרון, שעשינו שטויות, והתכרבלנו כמו זוג אוהב..לפעמים באמת קשרים לא מצליחים לעבוד, ובאמת לפעמים מתאכזבים ומבינים שזה טעות, אבל איתך? לא רציתי שזה ירגיש טעות, רציתי שזה יהיה הדבר הכי נכון בעולם, רציתי לחיות איתך, להרגיש אותך, לראות אותך צוחק, בוכה, כועס, מתרגש, רציתי להרגיש אותך אמיתי..להרגיש אותך חלק ממני..למרות שלא באמת ידעתי מה אנחנו, ואפילו שלא היה לי שם כינוי או חרא כזה של הזוגות היפים האלה.. רציתי להגיד לך בפרצוף, שעוד הייתה לי את ההזדמנות, רציתי להגיד לך שאתה חשוב לי, ושמילאת לי מקום כזה בלב שהייתי צריכה המון זמן..ולמרות שלא יצא מאיתנו זוג, אני מתה לזה שתהיה חלק מהחיים שלי..מתה שפשוט נהיה כמו שהיינו לפני כל הזוגיות וכל הדברים האלה שעברנו ביחד..אני נזכרת בימים הראשונים שדיברנו..עד כמה שהעלת לי חיוך אמיתי על הפרצוף אחרי המון זמן שבאמת לא חייכתי ככה..אני רוצה להגיד לך תודה ולך תזדיין באותו הזמן,להגיד לך תודה על כל מה שעברנו ביחד, ולך תזדיין על זה שנתת לכל זה להיזרק ככה..אני אגיד לך את האמת? אני פשוט מתגעגעת אלייך..ולא לכל הבייב והשטויות האלה (למרות שבינינו ברור שכן) אני מתגעגעת להיותך חלק מהחיים שלי בכלל.. אני יודעת שזאת אולי טעות לשלוח לך את זה, אבל אני חייבת את זה לעצמי, חייבת לתת לחלק הזה ממני ללכת, להרפות..אני יודעת שרוב הסיכויים שתענה הם קטנים, וזה בסדר, פשוט תדע שאתה באמת חשוב לי, ושאני תמיד כאן…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך