nati5600
אז אחרי הנאום הארוך שלי, רציתי לשתף אותכם חחחח יותר נכון להתלהב מזה שזו השנה האחרונה שלי בבית הספר. כיתה יב' מתחילה מחר ומקווה שהיא תהיה מהנה. לאיזה כיתה אתם עולים מחר?

כל האתר להיכנס, זה בשבילכם!

nati5600 31/08/2014 857 צפיות 10 תגובות
אז אחרי הנאום הארוך שלי, רציתי לשתף אותכם חחחח יותר נכון להתלהב מזה שזו השנה האחרונה שלי בבית הספר. כיתה יב' מתחילה מחר ומקווה שהיא תהיה מהנה. לאיזה כיתה אתם עולים מחר?

אז מה אמיגוס… מחר חוזרים ללמוד?
נכון זה מבאס, אחרי חופש של ים, בריכות, סופרלנד, לונה פארק, חו"ל, חלל (חח איזה מגזימה אני), הגיע הזמן לחזור לכלא. הכלא של כולנו.
את האמת שעל חלקנו עבר חופש די רע. אני אישית מעדיפה למחוק אותו מהחיים שלי, אבל די להתמרמר, לא בשביל זה ביקשתי מכם לקרוא את זה.
אני רוצה לאחל לכוווווווולכם, באמת לכולם, שנה טובה. אני מקווה שהשנה הזו תהיה השנה שלכם, אל תפחדו מלטעות, זה בסדר גמור. זה אפילו מעולה, תזכרו שרק מזה מפיקים לקחים ולומדים להבא.
אני מאחלת ומאוד מאמינה שתמצאו את הכיוון שלכם, שכל אחד ואחד מכם ימצא את מה שהוא הכי אוהב, ולא מה שאחרים בוחרים בשבילו, ואני לא מדברת רק על הלימודים.
זכרו משהו אחד – אלה החיים שלכם! ולא של אף אחד אחר. רק אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תפחדו, תעשו את זה.
לכו עם האמת שלכם, לכו עם האמונה והדרך בה אתם דוגלים, רק ככה תנצחו. אל תפחדו לקחת החלטות, אל תפחדו להיות שונים. תהיו אתם עצמכם ואל תנסו לחקות אף אחד שהוא לא אתם, אחרת איך נבדיל בין אנשים?
כל אחד פה מיוחד(כן כן גאליס) :)
סטופ. אני באמת מתכוונת לזה.
חושבים שזו הולכת להיות עוד שנה מהחיים שלכם שתבוזבז על בית ספר משעמם ומעפן?
תפסיקו לחשוב ככה.
אתם לא יודעים כמה כוח יש לכם! הייתם גרועים במתמטיקה? בספורט?(כמוני) בתנך?
זה הזמן לתפוס את עצמיכם בידיים ולהפסיק לוותר! אדם שאומר שקשה לו הוא אדם שלא מנסה חזק יותר. ואתם חזקים! שום דבר לא ישבור אותכם.
תוכיחו את עצמיכם.
אבל לא לאחרים! לעצמיכם בלבד!!!
תזכרו שהשנים האלה לא יחזרו על עצמן.
אתם חושבים שאתם רוצים יותר משאתם יכולים?
בואו אני אחדש לכם משהו…
אתם יכולים יותר משאתם רוצים!!!
יש לכם את זה, לכל אחד כאן יש את זה.
ואיך אפשר לא לדבר על האתר בכלל?
אתם מדהימים נקודה.
אני לא אבלבל לכם את השכל על מה אתם כותבים, איך אתם כותבים ומתי אתם כותבים.
עצם זה שאתם כותבים, זה כישרון.
אתם כישרוניים פה אחד אחד, בלי יוצא דופן.
מרגישים קצת מתוסכלים?
תרימו את הראש.
תתגאו בעצמכם.
בלי להתבייש.
אני מאמינה שכל אחד יודע מה החולשות שלו בחיים.
לכל אחד יש.
אל תחביאו אותם, תתמודדו איתם!
תהפכו את החולשה לכלי מנצח!!!
אתם בטח כבר יודעים איך!
אני אוהבת אותכם ורוצה לאחל לכם טוב וגם רע.
כי אם לא יהיה את הרע, איך תעריכו את הטוב?
רע לכם?
תקומו ותתגברו.
אין פתרון אחר, רק אתם לעצמכם!
אף אחד אחר לא מכיר אותכם כמוכם!
תדעו שאני שמחה שהגעתי לאתר הזה, אתר מדהים.
מחברים שכבר אפשר לקרוא להם סופרים מדהימים.
ופרגון ענקי ומדהים.
כולנו משפחה אחת והיה חשוב לי להגיד את זה.
גאה ואוהבת מלא ואני שולחת לכולכם המון המון המון בהצלחה בכל מה שתעשו!
משפט אחרון לסיום של וויל סמית' שתמיד מנחה אותי בחיים:
You want something?
Go get it.
Period.


תגובות (10)

הפכת לי למרטין לותר קינג?
חחח בהצלחה לך נונה♥

31/08/2014 21:23

מסכימה עם כל מילה נתוש.
שנת לימודים מוצלחת לכולם :)

31/08/2014 21:27

בהצלחה חייםשלי ותודה אין לך מושג כמה שאת צודקת ועל הדרך אני אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי

31/08/2014 21:28

את כל כך צודקת, את מדהימה.
אני רוצה לאחל לך ולכולם המון המון בהצלחה.
שהשנה האחרונה שלך תעבור בכיף, שתהיה שנה מוצלחת.
אוהבת המון<3

31/08/2014 21:38

בס"ד
תודה על הפרגון ואמן על הברכות!! אני מאחלת לך שנה נפלאה ומאושרת ושיהיה לך הכי טוב והכי מתוק שיש בעולם!! מכל הלב באהבה רבה!!
שתהיה לך המון הצלחה בלימודים ובכל החיים, וגם אני מאחלת לך שתהיי את ולא מישהו אחר ותגשימי את עצמך ואת כל הכשרונות שלך בצורה הטובה והשמחה ביותר!
לילה טוב!

31/08/2014 21:43

ברכת תחילת שנה הכי טובה שקיבלתי עד עכשיו, אין יותר לחץ מתחילת הלימודים. אני עולה לכיתה יא' ואחרי כל סיפורי הזוועות מאחותי הגדולה אני בלחץ רצח!!!
תודה על זה, אולי לא ממש מכירות אבל עודדת אותי ונתצ לי תקויה לשנה החדשה.
תודה ובהצלחה עם הבגרויות ;)

31/08/2014 21:52

הרשי לי לעבור על שני דברים:
נכון זה מבאס, אחרי חופש של ים, בריכות, סופרלנד, לונה פארק, חו”ל, חלל (חח איזה מגזימה אני), הגיע הזמן לחזור לכלא. הכלא של כולנו.
-אני לא הייתי בבריכה במשך כל החופש, הייתי בים… פעמיים? ובסופרלנד, לונה פארק וח"ול מעולם לא הייתי. כל ימי פאקינג חיי. חלל… עדיין מחכים לדוקטור. :P
והדבר השני-
לא. אנחנו לא יכולים לעשות כל מה שנרצה. אנחנו עלולים לתת 152% מעצמנו ובכל זאת נצטרך להסתפק בעובר+ ולא במצויין. יש דברים בעולם ש, מה לעשות, לא נצליח להשיג. למשל, מאה במתמטיקה, לא לכולם יש את היכולת להשיג מאה במתמטיקה ולא משנה כמה להתאמץ.
אבל זה כמובן לא אומר שאפשר להתבטל ולומר "טוב, אני לא טוב בזה אז אני לא אשקיע" לא. זה לא עושים. אתה תמיד נותן מעצמך 152% ועושה את המיטב.
בכל אופן, אחרי שכל זה נאמר [נכתב, אבל בסדר] אני אאחל גם לך, וגם לכולם, הצלחה. תזכרו שכמעט הכל תלוי בכם ותקוו לטוב ^^

31/08/2014 21:56

בהצלחה לכולםם :)

31/08/2014 22:19

נתי יפה שלי המון בהצלחה מחר, בטוחה שאת הילדה הכי חכמה ומדהימה בבצפר שלך.
אין עלייך בעולם, כיתה י'ב הא? שנה אחרונה יזבל!!
אני עולה ליא ואמרו לי שזו השנה הכי מלחימה. אמאאאא
אוהבת מיליוניםםם

31/08/2014 23:17

נתי את נסיכה, באמת.
ריגשת ממש בנאום שדפקת פה…
אני קטינה ><
מאחלת לי ולנו שנה יותר טובה מהקודמת…
בהצלחה בשמינית.
לאב אותךך ;)

31/08/2014 23:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך