Gray
אני מרגיש רע. נפשית, כלומר, אני לא חולה.

כתף לבכות עליה

Gray 06/08/2017 581 צפיות 2 תגובות
אני מרגיש רע. נפשית, כלומר, אני לא חולה.

אני מרגיש נורא.
אין לי כוח לכלום, חוץ מלשבת ולבהות בקיר.
או שיש לי המון אנרגיות ושום דבר לעשות.
יש לי אמונות מוזרות, שרק בגללן אני לא פוגע בעצמי באופן פיזי. למשל, אני לא באמת מרגיש שה"נשמה" שלי מחוברת לגוף שלי. הגוף לא באמת שלי, לכן אסור לי לפגוע בו. כמו דירה שכורה.
אני רוצה לבכות, אבל לא מצליח.
יש לי יותר מדי מחשבות מדעיות. אני יודע טוב מדי שרגשות הם פשוט תגובות כימיות במוח, ולכן פשוט מחליט מה אני מרגיש, למרות שאני לא מרגיש שום דבר מזה.
אני מרגיש כאילו אני פוגע בי ובכל מי שאני מכיר בכל דבר שאני עושה.
אני מרגיש כל כך מטומטם עם כל מילה שיוצאת לי מהפה.
אני יודע כמה שאני אנוכי ומדבר רק על עצמי, וזה גורם לי להרגיש עוד יותר רע.
ואני יודע, כאילו זה חרוט לי עמוק במוח, שאני סתם עוד גרגיר אבק, שלא ישנה שום דבר אף פעם.


תגובות (2)

היי… רק רציתי להגיד- להרגיש לא טוב נפשית גרוע בהרבה מלהיות חולה פיזית…
היו לי חברות וחברים עם בעיות כאלה. כמובן שלא בדיוק אותו דבר, הרי אף אחד לא בדיוק אותו דבר כמו האחר…
אבל מה שמאוד עזר זה חברים. מאוד חשוב- להרגיש אהוב, בעל ערך, מוקף… שגם אם תמעד, לא תיפול. יהיה מי שיתפוס אותך.
לך לחברים שלך, תשפוך מה מציק לך… מניסיון תמיד יש מי שיקשיב- ואם לא חברים אז דודים, הורים, מורים, או אפילו אנחנו…
ותזכור- כשמסתכלים על חצי הכוס המלאה החיים יפים יותר…
תזכר במה שאתה אוהב, ונסה לחייך על זה…

06/08/2017 21:31

אוי, זה חרא :/ רק שתדע לך, שהמשפט האחרון שלך לא נכון לדעתי; אתה כל יום משנה את העולם. תחשוב – מה זה 'העולם'? זה האנשים שאתה מדבר איתם כל יום, שכל דיבור שלך איתם ושלהם איתך משנה ועושה בהם משהו. זה הדומם והצומח שאתה מזיז בלא מודע אפילו. והכל קורה בהרמוניה כללית כל כך שאתה בכלל לא מסוגל להבין איך אתה משפיע. באמת כדאי לך לדבר עם חברים ומשפחה שאוהבים אותך ולזכור שגם זה יעבור :) לילה טוב

06/08/2017 23:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך