justin my life saver שוב חדש )=
טוב..לקח לי זמן..כי זה כואב לרשום דברים כאלו,אני נשמעת פתטית אבל אני לו..בקיצור..מקווה לחבות דעת.

לשונאים של ג'סטין..חשוב לי שתקראו ותגיבו! (בבקשה לא למחוק,אני ימחוק אם אתם תרצו..אל תמחקו)

טוב..לקח לי זמן..כי זה כואב לרשום דברים כאלו,אני נשמעת פתטית אבל אני לו..בקיצור..מקווה לחבות דעת.

טוב..
אז אני יודעת שהעלתי פעם אחת משהו בנוגע לנושא הזה ודיי הזנחתי את זה..
חשוב לי לשתף אותכם ושתגיבו,כי האתר הזה נועד לשפוך דברים שיש על ה♥ או סיפורים וכל מיני כאלו..
אז ככה..אני בליברית בערך 4 שנים,ונתקלתי בהרבה שונאים של ג'סטין..היו כאלו שהם אותו הדבר.
"הוא גיי"..אוקע,זה ישן.
ונתקלתי בעוד הרבה..אבל היום,באחד מהשיעורים שהיו לי בבית הספר,זה היה סיוט.
"שייחנק מאחד הדיסקים שהוא הוציא"
"הוא קוקסינל ברמות,איך אפשר לאהוב יצור שכזה?"

אני מזכירה לכם שהוא בן אדם כמו כולם,ושלא צריך לשנוא אף אחד בגלל הדיסקים שלו או בגלל מה שהוא עושה.
הוא התחיל מכלום,הוא התחיל בלנגן ברחובות,כדי להשיג קצת כסף לאמא שלו שיוכלו לקנות להם אוכל לבית,הוא היה יוצא לרחובות כדי להרוויח כסף בתקווה שיישאר לו מספיק לקנות לו חולצות נורמליות,ושהוא לא יצטרך להשתמש בחולצות של סבא שלו,וללכת לבית הספר שהוא נראה כמו דובון וכולם צוחקים עליו.

למה זה מגיע לו?
הוא עשה לכם משהו רע?
הוא הזיק למישהו באחד המעשים הטובים שהוא עשה?
אתם מקנאים בו?
אתם רוצים לביות כמוהו אז אתם מקללים אותו?
מ ה ה ו א ע ש ה ל כ ם ??!!??
הרבה אמרו לי שהוא מתייחס רק לתחת של עצמו.
ג'סטין תרם להאיטי 2.000.000$ כשהייתה להם רעדית אדמה.
הוא תרם ליפן 1.000.000$ כשהיה להם צונאמי (ניראלי).
הוא תרם לפיליפינים 500.000$ בסופה האחרונה שהייתה להם,והוא טס עד אליהם בסוף המסע הופעות שלו,והיה איתם,ניגן עם הילדים שם,שיחק איתם וגרם להם לשמוח.
הוא הומו.
לפני שהוא התפרסם הייתה לו חברה.
כשהוא הוציא את הקליפ הראשון שלו הוא התנשק עם בחורה.
ב'בייבי' הוא היה אמור לנשק את ג'סמין,האישה בקליפ שהיא הייתה חברה שלו,בלחי ובמקום זה הוא נישק אותה בפה.
הוא היה עם סלינה גומז שנתיים שלמות.
הוא כל יום היה הולך לחדר כושר.
הוא חזר לסלינה לפני בערך שבועיים.
עכשיו רציני..הוא הומו?

תראו,יש עוד הרבה דברים שאנשים אומרים עליו,והרבה אומרים לי גם לא להתייחס..אבל זה קשה,זה קשה להגיד לך לא להתייחס לזה שמישהו אומר "אמן שייחנק" לאיש שהצליח לשנות אותך.
זה קשה לשמוע שמישהו אומר "הוא קוקסינל איך אפשר לאהוב יצור שכזה?" למי ששינה אותך?
אני נשמעת מפגרת שאני אומרת שהוא שינה אותי אבל זאת האמת,אומרים שאנשים לא יכולים לשנות אחרים,אבל הוא הצליח..והוא הצליח לשנות אותי ועוד מיליוני בנות ובנים בכל רחבי העולם.

הוא בן אדם מדהים,והוא גדל מכלום לכל כך הרבה תהילה והוא לא רגיל לזה,והוא מנסה לחיות חיים רגילים למרות כל הקושי שיש בחיים שהוא חי עכשיו.
לפני כמה ימים הלכתי לראות את הסרט שלו בליב והיה שם חלק שהצלם שלו אמר:
"הוא רצה גלידה,אז הכנסנו אותו לבאגז' של האוטו,ונסענו לקנות גלידה.והוא קלסטרופובי,אז אני לא רוצה לתאר איך הוא הסתדר שם..והלכנו לקנות גלידה"
בן אדם כזה לא חי חיים רגילים בגרוש,אם פעם הוא היה יכול ללכת לקנות גלידה בלי שום בעיה,אז היום כשהוא יוצא רק מהדלת של הבית שלו יש צלמי פאפארצי שמחכים לו בכל פינה ומחכים לרגע שהם יוכלו להסתער עליו ולאכול אותו בלי מלח.
ואם חושבים על זה ומתעמקים בזה,הוא בן אדם כמו כולנו..הוא נושם,יש לו עיניים,שיער,אף,פה,ריאות,רגליים,קיבה,הוא אוכל,שותה,זז,מדבר..ויש לו לב ורגשות.
אין לו לב מאבן שאם אתם תגידו לו "כלב מז***ן" הוא לא יגיב לזה.
הוא יודע מה אומרים עליו והוא מנסה להכחיש שלא אכפת לו.
אבל הוא בוכה כשלא רואים.והוא כמו כולם.
גם לו יש רגשות.
אז הדבר היחיד שאני מבקשת,זה שאם יש פה באתר הזה,מישהו הוא מישהי ששונאת אותו מכל סיבה או אחרת,תקראו שוב פעם את הנאום הזה שרשמתי לכם כאן ותנסו להפנים משהו אחד..לפחות אחד..לא חייב הכל..לפחות את הקטע שיש לו רגשות ולב..לפחות את זה!


תגובות (13)

דווקא ג'סטין נחמד…לא מעריצה, אבל יש לו שירים יפים..
ורגע..הוא לא פרש מהמוזיקה או משהו כזה?

13/01/2014 12:18

חחח לא הוא לא..הוא עבד עלנו בהתחלה בתחנת הרדיו בLA Power 105 fm ואז אחרי זה הוא רשם את זה בטוויטר,לא הבנו מה הוא רוצה מאיתנו,ואז הוא רשם שהוא לוקח הפסקה של שנה..לא,הוא לא פורש.אבל הוא כן מקליט שירים ומוציא קליפים..

13/01/2014 12:22

אין לי בעיה עם גסטין לא אוהבת אותו ולא שונאת אותו פשוט לא מתחברת לסגנון שלו… אבל זה כל כך פטתי כל הנאום הזה וכל התיאורים האלה שהוא נפגע מזה שאומרים עליו הומו קוקסינל וכל השטויות האלה לא מזיזים לו את הקצה של הציפורן וכל בנאדם יש אנשים ששונאים אותו ואוהבים אותו ואם כל אחד יקח את זה קשה כל כך זה לא יגמר אף פעם ונראה לך שזה באמת ישנה לגסטין שאיזה ילד מישראל ממקום נידח אמר שהוא הומו? כי אם כן את כל כך ממעיטה מערכו… מצטערת אם העלבתי…

13/01/2014 12:24

את צודקת ברמות!!!!!!!!!!!!!!
אני גם בליברית (תני כיף אחות) ולפעמים כואב לי לחשוב מה עושים לו, פעם אחת ששמעתי מה עשו לו אנשים התחלתי לבכות.
אני אומרת עכשיו לכולם, אני יודעת שזה ממש מוזר להגיד על מישהו שלא מכיר אותך שהוא החבר שלך, ואחר כך לחשוב שאת אוהבת אותו בגלל איך שהוא נראה, אבל זה לא נכון, אנחנו (הבליבריות) אוהבות אותו בגלל הבנאדם שהוא ולא בגלל שהוא עשיר/ חתיך (אולי קצת בגלל שהוא חתיך) אנחנו אוהבות אותו בגלל הנשמה שיש בו. אז נכון, ני מודה, אולי הפרסום קצת עלה לא לראש אבל זה בגלל שאת רוב החיים שלו הוא חיי בסוג של עוני ואולי קצת קשה לא עם כל העניין של העושר וזה שרודפים אחריך בכל מקום ומתעדים כל צעד שאתה עושה. לפעמים לאנשים לא אכפת ממה שהם עושים ופוגעים בו, אני אפילו לא רוצה לחשוב כמה כואב לו לפעמים, כי אני בטוחה שזה יותר פוגע מכל מה שאנחנו עברנו בחיים.
זה כמו כל הדיירקשניות שאומרות שהשיר What Makes You Beautiful
גרם להן להרגיש יפות ושהן שוות משהו.
זה גם מה שהוא עשה לי הוא גרם לי להרגיש ביטחון, הוא הכל בשבילי.
אני רק רוצה שתחשבו על זה.

13/01/2014 12:31

אני לא שונא אותו, ולא אוהב אותו. בסה"כ מישהו שהתחיל כילד עם כישרון בינוני וסביר, ונהיה טחון P:

בכל מקרה, למה לצאת ולהגן עליו? האם הוא יושב על המיטה ובוכה בלילות? אני משער שלא. כמו שלא מלמדים עליי זכות אנשים שאיני מכיר כך גם אני לא אלמד זכות למי שאינו צריך לה.

13/01/2014 12:35

אני לא אוהבת ולא שונאת אבל אף אחד מאיתנו לא מכיר את הבן אדם. אני מבינה שאין לנו זכות לבוא ולשפוט אותו אבל לבוא ולהגן ברמה שאת מגנה? זה קצת מגוחך כי את לא יודעת מה המניעים שלו. והקטע שהוא תורם? את לא יודעת אם הוא עושה זאת בשביל התקשורת או כי באמת אכפת לו. קשה לי להאמין שהוא כ"כ מסכן כמו שהפכת אותו.

13/01/2014 12:40

אני לא שונאת אותו ולא אוהבת אות ואלא אוהבת כמה שירים שלא. ובתור אחת שיורדים על חלק מהאיידולים שלה כמו 1D (אני דיירקשנית ולמי שיש בעיה שיקפוץ לי), אני אומרת לך להתעלם. הם שינו את חיי ואני מתעלמת כשיורדים עליהם. אני ממליצה לך פשוט להתעלם.

13/01/2014 13:19

הסיפור הזה חסר כל משמעות. אני בטוח שאנחנו בני אדם מספיק חכמים כדי לא לשנוא אותו בגלל שמועות שהוא גיי או קוקסינל. אני פשוט לא אוהב אותו בגלל הסיבות שלי,
בכל מקרה זה חסר פואנטה כל הסיפור הזה תמיד ישנאו מפורסמים ולעולם לא תוכלי לשנות משהו בנוגע לזה, ככה העולם עובד!.

13/01/2014 13:35

לכל מי שרשם שמה שהיא כתבה זה פתאתי אז אני יכולה להגיד לכם שאתם טועים!
כמו שכל אחד מכם אולי פעם או פעמיים העלה לאתר פריקה כזאת או אחרת גם היא מעלה מה שטוב לה ומה שנוח לה.
היא צודקת השנאה הזאת מיותר לגמרי והוא בנאדם מדהים למרות שהפרסום באמת עלה לו קצת לראש.
וכמו שבבית ספר כל יום אומרים לנו: "השינוי מתחיל בכם, אחד יכול להתחיל ולהוביל לשינוי" אז אולי היא ניסתה לשנות את הדעה שלכם ולהוביל לשינוי בקרב הרבה מאוד קוראים וכותבים.

13/01/2014 13:50

את כל כך צודקתתת!!!!!
אני בליברית , וכמעט כל הילדים בכיתה/בית ספר שונאים את ג׳סטין.
וזה לא נעים , ממש לא!
ולכל מי שאמר שזה פתטי אז תחשבו שוב.
אם היו אומרים לכם משהו רע על האיידול שלכם , מה הייתם מרגישים?!
וזה ממש לא סיפור חסר משמעות.
אם אנשים היו מבינים את זה , הם ממזמן היו מפסיקים להגיד לו שהוא גיי ודברים כאלה.
ואפשר לשנות כמה דעות של אנשים. מצדי , שלא יאהבו אותו. אבל שלא ישנאו שנאת חינם!

14/01/2014 04:07

תראו,כל אחד והדעה שלו..אני לא באתי לשנות פה בכלל דעות של אפחד..אני רק אומרת למה לשנוא את הבנאדם הזה בגלל מה שהוא עושה או בגלל מי שהוא..ואם אתם כל כך שונאים אותו..תנו לי סיבה אחת לפחות ותראו שלא תמיד מה שאתם חושבים עליו שהוא נכון..
עכשיו יש איזה פרשה שהוא זרק ביצים על השכן שלו..ומי זה בסוף?
אחד החברים המפגרים שלו שג'סטין מזמן כבר ניתק איתו את הקשר..לא יודעת איך הוא הגיע לשם שוב,המשטרה לקחה אותו לחקירה.
בקיצור,אי אפשר לשפוט אותו סתם..וגמאני!
אני לא יכולה תמיד לדעת מה הוא עוטשה ואם זה נכון או לא..אבל אני לפחות לא שופתט ואתו או שונאת אותו בגלל מעשים שהוא עושה..ההפך,אני מסתכל על הצד החיובי שבבנאדם..בגלל זה אני בליברית..
#7YearsOfKidrauhl

15/01/2014 07:13

לא קימות מספיק מילים בשביל שאני יגיד לך כמה את צודקת אז ב5 מילים: תקראי_ את_ הקצת_ עליי_ שלי

17/01/2014 08:04

א.א קראתי את הקצת עלייך…

17/01/2014 12:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך