מגיע לי

11/04/2018 606 צפיות אין תגובות

מבחוץ הגשם מזכיר לי שהחורף הגיע, וזו קצת הרגשה קסומה שמזכירה את הימים בהם הייתי יושבת ומחכה לסנטה קלאוס שלא יאכזב אותי גם השנה. והוא תמיד אכזב, אבל היום זה כבר לא מפריע לי. אני קצת שמחה להגיד שלום לשנה הזו, כי היא הייתה מלאה בהכל. בתחבורה ציבורית ובקרים מוקדמים מהרגיל, בקמויות עצומות של קפה ורגשות אשמה על נסיבות לא ברורות, בריבים, בכעס. בלנסות להדחיק, לנסות לשכוח, לנסות להתמודד ולנסות לאהוב. בעבודה קשה שלא משתלמת, בלבכות על שטויות ולהגיד שטויות, בעיקר. בלפרוש מהכל ואז להצטער ולנסות לתקן, באהבות ישנות ובשדים מהעבר, וכוונות טובות ורעות וכשלונות מפוארים. בלבזבז את הזמן על אנשים לא נכונים ולסמוך על דברים שאין להם סיכוי, בלשקר לעצמי, באכזבות שלי מאחרים ושל אחרים ממני. ובעיקר שלי מעצמי. היא הוציאה ממני את כל המיצים, ואני שמחה להגיד שמיציתי. שמחה להגיד לה שלום ולשמור אותה כזיכרון יפה למקרה שאתגעגע גם אליה. אני תמיד מוצאת את עצמי עייפה ומתגעגעת לתקופות מן העבר, ואולי זו הטעות שלי. לשקוע בדברים שכבר לא ביכולותי לשנות במקום לנסות ליצור לי אושר שלא תלוי בדבר. אבל אני נמנעת, תמיד הייתי מהנמנעים. נמנעים מכל הטוב שיש לעולם הזה להציע, אבל אי אפשר לעצור את עצמך מלאהוב רק מהפחד שהכל ייגמר, כי הכל נגמר. ואני מאחלת לעצמי להפסיק למנוע, להתחיל יותר לחיות ופחות לשרוד. לא לפחד מעבודה קשה ומלהיות מאושרת. אני רוצה שתהיה שנה של הצלחות בלי מאמץ, למרות שזה לא קיים, אבל מגיע לנו. מגיע לנו לדעת להגיד שמיצינו, ולהמשיך הלאה. מגיע לנו דף חדש גם אם חטאנו, גם אם הנפש שחוקה והצלקות הלבינו ואנחנו כל כך עייפים מלברוח, מגיע לנו להתחיל מחדש. גם אם חזרנו על אותה טעות מיליון פעמים, כאלו הם החיים. מביאים אותנו לקצה גבול היכולת, קצה גבול ההכלה וקצה גבול הכאב. כדי שנלמד ונתבגר, אבל לפעמים גם דואגים לשבור אותנו. אבל אסור לשכוח שהכל לטובה, צריך להאמין בניסים ובקלישאות כי אם לא נאמין, לא תישאר משמעות לכלום. ואני רוצה שהשנה העולם יחייך אליי ואני אחייך בחזרה, לעולם ולכל גלקסיית האנשים, לכולם. כי מגיע לי לחייך חיוך אמיתי ולא כזה כבד, וגם אם חשבתי שאדם אופטימי זו פשוט לא מי שאני, אני חייבת לתת לאושר להיכנס בי ולהפסיק לפחד. כי דווקא את הפחדים הכי גדולים שלנו העולם יגלגל אלינו על מגש. כדי שלא נפחד מהפחד, אלא נטרוף אותו. ואני מוכנה לטרוף את העולם. למרות שהתחלות חדשות תמיד מלחיצות אותי, אני חייבת את זה בשביל עצמי. מגיע לי לטעום מחיים קצת אחרים, מבלי להצטער על שום דבר, ולהרגיש חיה יותר.
מגיע לנו לאהוב כמו בסרטים, מגיע לנו להתמסר ולהיות נאהבים. אני רוצה להיות הכי לא מושלמת שאפשר להיות ולהרגיש שלמה. אני כל כך שמחה להגיד לך שלום ולהתחיל מחדש, כי מגיע לי, מגיע לי לשכוח את מה שעדיף לא לזכור וליצור לעצמי גן עדן משלי במו ידי הקטנות. מגיע לי להחיות את עצמי אחרי כל השתלשלות האירועים, מגיע לי לנוח. מגיע לי לסלוח לעצמי, לשנה הזאת, ולנסיבות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך