מה עשיתי לך?!

סתם עוד אחת 06/10/2014 668 צפיות 2 תגובות

אם היית מכיר אותי, היית יודע. אתה לא יכול לקבוע עובדות לפי אתר מטופש. אוקיי, אז אני שונאת סרטים רומנטיים, ואני לא מקובלת, ואני שונאת לעשות סלפי בים עם חיוך מטופש. מפריע לך? בעיה שלך! אתה לא מכיר אותי. אתה לא יודע מי אני. אתה לא תחליט מי אני לפי מין וגיל, או לפי דברים שאני אוהבת.
כן, נפגעתי. כן, אני בסך הכל עוד ילדה קטנה וטיפשה בת שתיים עשרה שלא יודעת כלום מהחיים שלה. אבל אתה יודע מה? אני ילדה קטנה וטיפשה בת שתיים עשרה שלא מבינה כלום מהחיים שלה, אבל הרבה יותר חכמה מהבחור שמחליט שבגלל שאני קטנה, בת, וחנונית.
אתה יודע מה? כן, אני לא מאמינה באלוהים! מה מפריע לך? לך תתפלל, תאמין באלוהים כמה שאתה רוצה, אבל אני לא אעשה את זה, אני אאמין במה שאני רוצה להאמין. ואני גם ככה לא הכי סבלה. אז ענו לך נוצריות? מותר להן! תאמין כמה שאתה רוצה, אבל אני לא מאמינה, ולא אאמין. לא אכפת לי אם כתוב בתעודת זהות שאני יהודייה.
"לא צריך דעות של ילדה קטנה כמוך". "נשים הן עם זבל, למה הן קיימות?". כן, אני זוכרת את זה בעל- פה, וכל אחת שקראה את זה תזכור את הדברים האלה טוב- טוב. אתה יודע כמה זה פוגע? אתה יודע כמה זה מגעיל?
הגיעו לך כל הירידות, הקללות. טוב, אולי אני מגעילה, אבל גם אתה. אז היא זרקה אותך! זו בעיה שלי? למה אני צריכה לחשוב על על הדברים המגעילים שאחד כמוך אמר?
אני לא צריכה. אז למה אני עושה את זה?
כי אני בת. ואני בגיל שתיים עשרה. ואני טיפשה. ואני אתאיסטית. אבל אני לא זבל (אני חושבת, לפחות). ואני לא שופטת אנשים לפי, מין, גיל, תחביב, או דת. ואני לא מאשימה את כל העולם בטעות הקטנה שעשיתי. ואתה כן. ואתה פוגע באחרים בדרך.
למדתי מספיק כדי להבין מי אתה. ואני רוצה להקיא מזה.


תגובות (2)

את כותבת מדהימה! (אגב גם אני בגילך)
ואני ממש מבינה אותך כי גם אני סוג של כזאת … אני סוג של חנונית, בת 12 וחצי *רק*, ואני בת מן הסתם P:
ואני כל כך מסכימה איתך!

06/10/2014 19:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך