המחשבות אמיתיות. אני מאוד רוצה לשמוע את תגובתכם.

מחשבות של נערה

27/04/2015 611 צפיות 3 תגובות
המחשבות אמיתיות. אני מאוד רוצה לשמוע את תגובתכם.

תקופה ארוכה שאני חייתי בעבר ובעתיד, כל הזמן חשבתי רק עליהם במקום להתרכז בהווה. אני בזבזתי את הזמן בהרבה במחשבות על דברים לא חשובים שעושים לי רע.

ישר אחרי כל דבר שעשיתי חשבתי לעצמי….. מה עשיתי שלא מספיק טוב? אמרתי משהו שלא הייתי צריכה להגיד? כל דבר שלא טוב ניסיתי להכחיש (מעצמי) שזה לא היה ורק אני מחליטה מה היה ומה לא. בסוף השיטה הזאת באמת עבדה עלי. כל פעם שדיברו על משהו שקרה בעבר הגוף שלי אוטומטי הכחיש, למרות שזה עדיין נמצא בתוכי, קבור עמוק.

התחלתי לחשוב על השאיפות שלי….. מה אני רוצה לעשות בעתיד? כמה זמן זה ייקח? שאלתי את עצמי המון שאלות. כשאני שואלת את עצמי שאלות אני תמיד מצפה מעצמי למצוא את התשובות, אז ניסיתי למצוא את התשובות לכל השאלות שלי. אמרתי לעצמי שאולי יהיו שאלות שהתשובות שלהם ישתנו טיפה, אבל הם לא ישתנו בהרבה. נהיה לי בראש ציר זמן של העתיד. הציר זמן התחיל לעצבן אותי, כל פעם כשהגעתי לנקודת זמן שהייתה בציר ישר עברתי לנקודה הבאה מבלי ליהנות מהרגעים שאני כל הזמן מחכה להם.

היו לי מחשבות על החיים שלי…… מצד אחד יש את העבר שיש בו דברים שאני לא אוהבת וכל הזמן נוסף עוד משהו לרשימה. מצד שני יש את העתיד שאני כל הזמן רק מחכה למשהו שיגיע, וכשזה בא אז אני ישר עוברת לדבר הבא. אני תמיד זוכרת שיש עוד צד, הצד השלישי, שיש בו את כל הדברים הלא טובים שקיימים בחיים של כולם.

אני מרגישה שבמקום לחיות את החיים, אני תקועה בלחיות את המחשבות. אלה מחשבות שלא גורמות לי לאושר, רק מראות לי עד כמה שהחיים האלה משעממים ומבאסים.

הבנתי שאם אני רוצה ליהנות מהחיים אני צריכה להתחיל לחיות את הרגע, ההווה שמלווה אותי כל הזמן. יש בחיים המון חוויות טובות ורעות. את החוויות הרעות במקום לקבור אותם אני פשוט צריכה לא התייחס עליהם כאילו זה כזה נורא. מתחילה ליצור כמה שיותר חוויות טובות כדי שיגרמו לי להיות מאושרת. מפסיקה להתעסק כל כך הרבה בעתיד כדי לראות לאן החיים יובילו אותי.


תגובות (3)

אני לא מאמינה שקראתי את כל זה!
זה באמת שאלות שאני שואלת את עצמי
ומחשבות שעוברות עליי באמת צריך לחיות את ההווה ולחשוב חיובי.
חפרתי יום טוב: )

27/04/2015 09:02

אממ… העלת בעיה בתחילת הטקסט ופתרת אותה בסופו, כך שאני לא רואה הרבה מה להוסיף.
מה שכן, אני יכולה להגיד שההחלטה שלך, לחיות את הרגע, נכונה בעיני. אבל ההחלטה שלך לא לחשוב על העתיד לא ממש.
בהצלחה בכל מה שתחליטי לעשות:)

27/04/2015 10:08

    אני עדיין חושבת קצת על העתיד אבל לא ברמה של פעם.

    27/04/2015 10:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך