psychominde236
משהו שאני מנסה להבין עם עצמי לאחרונה

מי אני?

psychominde236 23/05/2015 620 צפיות 5 תגובות
משהו שאני מנסה להבין עם עצמי לאחרונה

הבטתי בבואתי שבמראה, בוחנת את פניי וגופי. שיערי הג'ינג'י שעד לאחרונה עבר את כתפיי, ועכשיו אורכו לא יותר מסנטימטרים ספורים, דבר שגורם לבלבול באשר למיני. תווי פני השמנמנות ומכוסות הנשמים התעוותו יחד עם גבותיי המכווצות, מנסות להבין מה הן רואות. הבטתי בחזה שלי, גדול מעט לגילי, אך אהבתי אותו. גם הכרס הקטנה שלי לא הציקה לי כלל. עניי המשיכו לעבור מטה אל מכנסיי, היו אלו מכנסיים ישנות של אח שלי, הן שיוו למפסעה שלי מראה בולט וגברי. לא הייתי בטוחה אם זה מה שאני רוצה, אם זה גורם לי נחמה או גועל. לבסוף הבטתי ברגליי השעירות, שלא עברו גילוח או שעווה כבר למעלה משנה.
אהבתי את המראה שלי, הרגשתי טוב איתו, אבל עדיין הייתה לי איזו תחושה… אני לא מרגישה בת, מעולם לא הרגשתי בת. אני לובשת בגדים ישנים של אח שלי, לא מורידה שיערות, מקצרת את השיער, אבל אני גם לא מרגישה בן. אני אוהבת את החזה שלי, אולי גם הפוט, אני לא בטוחה מה אני מעדיפה. אני אוהבת שמלות, פשוטות אמנם, אבל עדיף על חליפה. אני לא אוהבת שמשייכים אותי לבנות, אבל גם לא חושבת שאני שייכת לבנים. אז איפה אני?
אני אוהבת בנות, את זה כבר גליתי, אבל זה לא מה שהופך אותי לבן.
מי אני? מה אני? נולדתי בת, אבל האם זו מי שאני? האם אני רוצה להיות בן? לא, אני לא רוצה להיות בן או בת, אני לא רוצה שיחשבו שאני בן או בת. אני לא זה ולא זה, אין לי מגדר, אג'נדרית, זו מי שאני.
אני לא שייכת לא לשם ולא לשם, אבל אולי, איפשהו בעולם הזה, גם לי יש מקום, ממש באמצע.


תגובות (5)

סיפור כן ואמיתי
את תמצאי את עצמך בסוף ,בזה אין לי ספק
וגם אם לא קיים "אמצא" כמו שאת מחפשת (אפילו שאני די בטוחה שקיים)
תמיד תוכלי את ,להקים אותו ולהמציא הגדרה לאמצה ולמי שאת. לכול אחד בעולם יש מקום, כי אם לא היה מקום, לא היה בעולם ^_^

24/05/2015 12:44

אני מכירה אג'נדר אחת והיא יפה מדי, לעזאזל, אנשים כאלו יפים לא אמורים להיות קיימים [או לפחות להיות קיימים ולתת לי חיבוק]
נה, לא קשור, בהצלחה לך בלהבין את עצמך, מקווה שהכל יסתדר לך על הצד הטוב ביותר.

24/05/2015 12:52

נקודת מחשבה מעניינת נכתבה בתגובה מעליי,
וגם הסיפור … היה בו משהו כל כך אמיתי, {זאת אומרת שלא הייתה הרגשה שהוספת מילים מיותרות, או שההפך חסכת במילים }
רואים שזה נכתב ברגש לגמרי, לא התאמצת, ולא סחטת מעצמך מילים.
ורק שתדעי את לא היחידה שמרגישה ככה.
{אוי, ליזה זה יצא קיטשי}
{קיטשי , קיטשי אבל נכון}
הייתה לי התלבטות כזו, ועדיין יש לי .
אבל בשביל עצמי החלטתי שאני מניחה לזה עכשיו ובעוד כמה זמן אני שוב יפתח את ההתלבטות, והפעם אם הרבה יותר נסיון חיים, בגרות, ודעה שתתבסס אם הזמן.
וזה בהחלט עזר לי.
טוב אני פשוט טובה בלסטות מהנושא..
אה ,כן. הסיפור. אמיתי,כנה, רגיש, ובעיקר כתוב על ידייך שזה עושה הכל.
בתודה , לא אחת שכותבת.

24/05/2015 12:56

**היחוס של התגובה מעליי התכוון לתגובה של j.yael

24/05/2015 13:05

תודה רבה לכולכן :)

24/05/2015 13:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך