מכתב לאלוהים

09/05/2015 1369 צפיות 3 תגובות

אני מתמוטטת. אני מרגישה שאיבדתי כל צלם אנוש שנוטר בגופי העלוב, מעורר הרחמים, וכעת נותרת אני כשבר כלי. החיים שלי איבדו צורה, ונגזל מהם כל ניצוץ של תקווה ואושר. אני טובעת מצד אחד, אך עיין מצליחה לנשום. בולעת מים מצד אחד, אך עדיין מצליחה לצוף. רע לי אלוהים. רע ל. אני מרגישה שאין לי טעם לחיות. בשביל מה? זאת אחת התקופות הכי קשות שהיו לי בחיים, ואני לגמרי לבד. אני כל הזמן נלחמת במלחמות מיותרות, ומוותרת בעימותים חיוניים. אני פגועה, אני מדממת מרוב כאב.החור הקרוע בחזה שלי נפתח פעם נוספת באטיות, ואני כבר לא מאמינה שתהיה לי שליטה עליו. יש לי כל כך הרבה לחץ בלימודים, ואני פשוט לא עומדת בלחץ-נפשית וגופנית.אני פשוט לא מסוגלת יותר. ריבונו של עולם, אני מתגעגעת אליו. אני כל כך מתגעגעת אליו. לא חשבתי עליו תקופה כה ארוכה, אל כשראיתי אותו לפני כמה ימים, פשוט נשברתי. רציתי כל כך פשוט לקפוץ עליו ולחבק אותו חזק, לצעוק לו שלא יעזוב אותי ושלא יוותר עלינו. אני צריכה את האהבה שלו.אני צרכה את הקול שלו לידי, את הצחוק שלו איתי. אבל הוא עבר הלאה, והוא מאושר, ואני בטוחה שהוא לא חושב עלי בכלל. אלוהים, אילו רק היית יודע כמה כואב זה לאהוב מישהו כל כך,כשהוא אוהב באותה המידה מישהו אחר. לדמיין את המבט שלו כשהוא רואה אותה, מבט שהיה לו כשהוא ראה אותי. מגוחך עד מביך לחשוב שעדיין לא התגברת עליו. אני חושבת עליו כך יום במשך חצי שנה. השילוב של לב שבור, לחץ, ודימוי עצמי נמוך הוא קטלני, ואני כבר יכולה להרגיש את הארס זורם לי בגוף באטיות. אני אבודה, אני שבורה. אני לא מרגישה שיש לי בשביל מה לחיות. שיש לי בשביל מה לקום בבוקר. אני חייבת להרגיש נאהבת. אני חייבת להרגיש נאהבת על ידיו. אני לא בטוחה שאני אצליח לשלוט על עצמי. אני לא מפסיקה לבכות, אני לא מפסיקה לתחום את הרש בתוך הידיים. אדוני, אנא ממך, עזור לי. שמור עלי. שברו לי את הלב. כיבו לי את האור. שרפו לי את המוטיבציה. ני תקועה בחיים שאני בכלל לא רוצה, שבכלל לא ביקשתי. אני כלואה בין דרישות ורצונות שבכלל לא מתאימים לי. אני צריכה סיבה לא לגמור הכל. אני צריכה משה.


תגובות (3)

כדי להתגבר צריך להמשיך הלאה .וכדי להמשיך הלאה לפעמים צריך לשקר על הלב שלא אכפת לך ממי ששבר לך את הלב תמשיכי לחיות כי זה מה שעושים . לב של הנאדם בנוי ככה שהוא יוכל להשבר היום ומחר או מחרתיים להתאחות ולהיות יותר חזק. אל תסתקלי על מה שאת צריכה ועל מה שאין לך תסתקלי על מה שיש לך ..אני יודעת שזה קשה אבל בסופו של דבר את תצליחי . בסופו של דבר תכירי עוד מישהו ותוהבי אותו והוא יוהב אותך . כדי להמשיך הלאה צריך לשחרר את העבר. תעשי את זה ותראי שתצליחי בהכול .

10/05/2015 00:35

יואו זה כל כך קשה!! אני יכולה להרגיש את ההרגשה שלך. זאת הרגשה איומה.

12/05/2015 22:36

סליחה זה שלח לפני הזמן.. רק רציתי לומר לך שאני מבינה אותך נורא וכואב לי לשמוע את זה אבל אם רק תדעי שאחרי כל הלושך הזה יבוא האור, יהיה לך יותר קל להתגבר על הכאב. ואני אומרת לך שיהיה טוב בסוף. בסוף את תהיי מאושרת. תחשבי על זה, פשוט תאמיני, ויחד עם האמונה הזאת תנסי להמשיך הלאה כמה שאת יכולה. גם תביני את עצמך, תני לעצמך להרגיש את הכאב כי יש לך את כל הזכות בעולם להרגיש אותו. אבל אל תתני לו למשוך אותך למטה. תהיי את השולטת בכאב, תהיי מעליו. בסוף יהיה לך טוב ותהיי מאושרת, את תראי. לילה טוב!!

12/05/2015 22:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך