ניפוץ חלומות

אהבה אחת ❤️ 12/04/2014 610 צפיות תגובה אחת

איך זה מרגיש שתמיד ממעיטים בערך שלך? איך זה מרגיש שיורדים עלייך, רומסים אותך, מנסים להוציא ממך מהמיץ רק בשביל לראות שאתה סובל? אפילו שהם לא עושים את זה בכוונה, אתה מרגיש שעושים לך דווקא, כאילו העולם מנסה להתנקם בך. אבל מה אם יש לך חלום? אתה רוצה להגשים משהו שניראה כמעט בלתי אפשרי. לכבוש את הפסגה, להגיע יותר גבוה יותר מכל אחד אחר ופשוט להראות מה אתה שווה. אבל שאתה ורצה לעשות זאת, ומספר לאנשים הכי קרובים, אלה שבטוח שיתמכו בך לכל הדרך, מה הם עושים? מורידים לך את הביטחון. אתה רוצה לשנות עולמות, להפוך דברים, לגרום למציאות להסתובב, ולהפוך אותה למה שאתה רוצתה. אתה רוצה לשנות את העולם, את זה כל אחד רוצה. אבל שמורידים לך את הביטחון, אין מה לעושת בנידון. הם פשו ניפצו לך את החלום ואת כל התקוות של אותו החלום איתם. אתה רוצה פשוט לרסק כל קשר שהיה לך לחולן הזה, ופשוט לזרוק את הכל לצד. לי תמיד היה חלום, חזון של שינו עולם. ותמיד שאני חושבת על כך, הדבר היחיד עולה בראשי זה שאני לא יכולה. רציתי להשכין שלום, להיות כוכבת מפורסמת, שהיה לי חבר (ואני מקווה שזה יגיע יום אחד), אבל שהאדם האחד שממנו אתה מצפה כמה מילות עידוד לכיוון חלום זה… הם פשוט מאכזבים אותך. גורמים לך להרגיש כזה קטן וכל הלחומות שלך הם בעצם בדיחה אחת גדולה. יש לי עבר אומלל, עם אנשים שלא אהבו אותי. אני רוצה להיות כוכבת שכולם יעריצו ויאהבו בגלל מי שהיא, אפילו אם אני היה מפורסמת. אני רוצה להשכין שלום בעולם, כי אני שונאת מריבות ורואה את כל הרוע שטעות אחת גדולה. אני רוצה שכולם יבנו אחד את השני ויבינו כמה הם טועים אחד לגבי השני, ופשוט שהיה שלום. אבל זה יקרה עכשיו? אחרי שאמרו שכל זה לא יכול לקרות? עכשיו, שהחלום שלי מנופץ? לא תודה, אני מעדיפה להסתגר עם עצמי, ולהוציא מהראש שלי את כל מה שחשבתי שהיה אפרי עד עכשיו. כל דבר קטן- כל עלבון או מילה לא טובה- יכולה להוריד אותך לתימיון. ולמה? למה ה כל הרוע תמיד חייב להשתלט, במקום לדעת שהכל במרחק נגיעה, אבל בעצם כל כך רחוק מהישג יד? למה תמיד שאתה מגיעה לפסגה, הסלע הענקי הזה מתגלגל אלייך, ואין לך ברירה אלה לרדת למטה לפני שהכל היה כישלון אחד גדול? אני רוצה לומר לכם משהו אחד: אל תתנו לדבר להפיל אותכם. אם יש לכם חזון, חלום, כל מה שתירצו לעשות יקרה אם רק תאמינו בעצמכם, בכוכב הקטן, בלהבה שיכולה לשרוף את כולם עם המבט הנחוש בעינכם שאמר שאתם כן יכולים. אל תתנו לדבר להפיל אותכם, כי אתם יכולים. אתם יכולים להפוך ערים, לשנות עולמות, אתם יכולים לגרום לעולם להיות מקום אחר. וכל זה היה בגלל שלא הקשבת למילים הקטנות. אז במקום לוותר כמוני, תנסו לגרום לעולם להשתנות. ואתם יודעים מה? אני יתחיל כבר עכשיו, השאלה זה מלתי אתם תעשו זאת.


תגובות (1)

כל כך נכון, אהבתי❤️

12/04/2014 11:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך