נלחם בשביל האיידול שלך? אל תקרא! (אלא אם ממש באלך)

טארו סאטולנה 19/04/2014 1215 צפיות 36 תגובות

יש לך איידול? אתה ממש נהנה לצאת למלחמה להגן עליו ולצאת מנצח? נמאס לך להפסיד? זה לא משנה! אז פשוט תפסיק!.

לצאת למלחמה בגלל הפאקינג איידול שלך זה פשוט מפגר! אני באתי לאתר הזה כי חשבתי שזה מקום שבו אני יכולה סוףסוף להפסיק לכתוב למגירה ולא יעניין אותי אף אחד מה החרא שהוא אומר עליי. ובמקום זה מה אני מוצאת? אלפי ילדים שמנסים להגן על האיידול לדבר כמה הוא מושלם והציל לו את החיים ואיידול אחרי לא עושים את זה.
עכשיו לפני שאני ממשיכה חשוב לי לומר לכל הביקורתיים האלה שמה שמסתכלים על הסיפור מבינים את התוכן ומתביישים להביע את דעתכם אז מגיבים על איך שהסיפור כתוב. כן אני מכירה אותכם אחד אחד. בבקשה על תעשו את זה פה! תגיבו כמו שהייתם רוצים להגיב גם אם אתם חוששים ממה יקרה אחר כך כי אם מישהו יגיב עליכם משהו רע אני פה כדי להגן סבבה? כי במקרה הזה פה עכשיו ממש לא אכפת לי מניקוד או רווחים בין פסקאות או שורות שוות או כל הדברים האלה טוב? בבקשה תוכלו לעשות את זה פעם אחת?
אוקיי, זהו פרקתי חזרה לעניינים.
האיידול שלכם חשוב לכם בחיים אני יודעת. זה ברור לי לחלוטין לי זה לא קרה, אבל גם לי יש איידול ואני לא סובלת שיורדים עליה נכון. אז אני לא אקום ואצרח על כל העולם שאני לא סובלת אותו בגלל שוא אמר עליה משהו (אני כבר אמצא סיבה יותר הגיונית). אני לא אצא למלחמה. אני אסתפק בכך שיש אנשים כמוני שאוהבים אותה ושאני לא לבד בסדר? תנסו את זה פעם. תפתחו קבוצה בפייסבוק ותאהבו אותו שם. תצרחו על אחרים שם. תפרקו את הכל. אל תהרסו את מה שיש כאן. אני רואה פה ריבים על איידולים שפשוט מפרקים אחרים או שגורמים לכך שיצחקו ויירדו לעל הפרופילים שלהם, שהם באמת המקום של אנשים להוציא את מי שהם ולא לעשות את זה באיזו דמות בסיפור. עכשיו באמת ריאנה שווה את זה? ג'סטין שווה את זה? סלינה שווה את זה? וואן דיירקשן שווים את זה? מיילי שווה את זה? הם שווים את זה שתמחצו את הנשמה שלכם וייצא ממנה בסוף איזה איידול שצועק על כולם שהוא הכי טוב? הם שווים את זה שתהרסו אחרים ותגרמו להם לשבת, בשקט, בפינה? הם שווים להתנהג כמו הבהמות האלו בבית ספר שאתם כל הזמן כותבים אליהם? שמתעללים וצורחים ומרביצים כי יש אנשים שונים?.
טוב אני לא חושבת. אז תקראו ותקחו לתשומת ליבכם.
אז בפעם הבאה שזה קורה תחשבו שנייה, זה אני שכותב את זה? או שמהו בי דורש למחוץ את אמירות השווא האלה?

אם בכל זאת יש לכם דברים לצעוק עליי. בכיף בשביל זה קיימת האופציה להגיב ולדרג. אני אשמח מאוד לשמוע כל קללה ופריקה עליי שבא לכם להוציא אני פה כדי להגיב לכל :)

מקווה שנהנתם טארו :)


תגובות (36)

אני איתך!!!!

19/04/2014 19:41

בנוגע להערות על הסיפור:
זו המטרה של התגובות פה. הסיפור פה, הפיסוק, האנטרים, המילים, הם העיקר. לכן, מדוע להם לא מגיע מקום?
והאם חשבת, שלעיתים פשוט אין לי מה להגיב על הרעיון?
ומלבד זאת, אם מישהו היה חושב דברים רעים מאוד על הרעיון של הקטע, והיה פשוט יורד עלייך בלי הבחנה, הרי גם זה לא מקובל. זה אותו הדבר כמו קרבות בלתי פוסקים על איידולים.

19/04/2014 19:43

    סליחה שלא כתבתי את זה בסיפור עצמו. אני די מפוזרת ושכחתי. אין לי בעיה איתכם פשוט בקטע הספיציפי הזה ממש לא דרוש לי שפתאום תיהיה תגובה של מישהו שאומר לי "הייתה לך חסרה נקודה בשורה השלישית". בקטע שכתבתי עכשיו היה לי חשוב יותר שיגיבו על הרעיון. בסיפורים הרגילים שלי אני באמת לוקחת לתשומת ליבי ומשפרת. מקווה שלא פגעתי.

    19/04/2014 19:49

    לא פגעת. למען האמת, קיוויתי שאני לא פגעתי.
    אותי זה פשוט מצחיק, שבאמצע דיון סוער בא איזה אחד עם "חסר לך נקודה בשורה השלישית" :)

    19/04/2014 19:56

מה שכן, אני כן חושבת שלהעיר על צורת הכתיבה זה נכון, לי אישית קשה מאוד לקרוא דברים שלא מחולקים ומפוסקים נכון, או שיש בהם שגיאות לשון (לא מדברת על שגיאות כתיב).

19/04/2014 19:45

    אותו הדבר שוב. אני באמת מעריכה את מה שאתם רושמים ומקבלת הכל בהבנה, אבל כשמישהו כותב על כמה החיים שלו קשים או שנמאס לו כבר לחתוך אתה לא אומר לא שחסרים לו פסיקים ונקודות נכון? אז בבקשה תפעלו אותו דבר כאן. רק אם אתם יכולים.

    19/04/2014 19:50

בחלק של שווים את זה חשבתי עד כמה האיידולים מרגישים רע ביגלל מעריצים , שמקללים , רבים , מרביצים ועוד דברים בסגנון ביגלל ועד מקרי התאבדות , הם מרגישים רע בעצמם

19/04/2014 19:51

    כי לשבת במרכז ולצעוק בלי לחשוב על אחרים זה קל. אבל לגרום מה זה יגרום לסובבים אותך או למי שאתה הכי אוהב, פשוט אי אפשר נכון?

    בשביל זה אני צריכה שיפסיקו בשביל השקט הנפשי של כולם.

    19/04/2014 19:54

*לחשוב מה זה יגרום לאחרים

שוב סליחה :)

19/04/2014 19:55

כן אחרת זה מכאיב לאיידול , ולהרגיש נאהב בצורה רעה

19/04/2014 19:55

    תודה על ההבנה! את האמת די ציפית שאנשים יכעסו עליי! טוב מה לעשות אני דוברת אמת כשאני אומרת שאני אוהבת דברים שלילים! (מסויימים).

    19/04/2014 19:58

זה די קשה לנסות להסתפק בזה כשאני בערך אחת מתוך שלוש בנות שאני מכירה ומסוגלת לדבר איתן בעיר שלי.
ו… לא. אני לא מתכוונת להפסיק לצאת למלחמות לטובת ריהאנה.
כי אם מישהו יעליב אותי, אני ארביץ לו.
אז אם מישהו יעליב אותה, אני ארביץ לו גם.
כי זה האופי שלי. זה מה שאני עושה. אם מישהו באינטרנט יעליב אותה אני אקלל אותו ואאיים עליו עד שיימאס לי.
זה פשוט מה שעושים כשמעריצים מישהו. נקודה.

19/04/2014 19:57

    אני מבינה אותך אני אוהבת להרביץ ודי ברור אם תבואי לבית ספר שלי ותראי מה אני גורמת לבנים. אני מה לעשות כשהייתי ביסודי נמאס לי שירדו עליי אז הראתי להם מה אני באמת. אבל האיידול שלי היא סלינה ואני לא אצא על כל העולם אני אני שונאת את כל עסק הג'לינה הזה כי אני לא אוהבת את ג'סטין אני פשוט אוציא את זה אל הפלאפון או על אחד הבנים. (כי לפצוע בן שמחזיר לך ואתה נהנה מזה שהוא כועס עלייך והוא מרגיש אותו הדבר זה בסדר נכון? :))

    19/04/2014 20:01

    האמת שהרבה יותר מספק אותי כשהבנים לא נהנים מזה.
    ואני נהנית לראות אותם שוכבים על הרצפה, או מתפתלים מכאבים וקוראים לי בשמות.
    ושאין להם מה לעשות כי כואב להם מידי.
    אבל נו טוב, כל אחד והקטע שלו.

    19/04/2014 20:06

    לא אני יודעת באמת כיף לראות אותם מתפתלים אבל יש בן אחד מכולם שהוא היחידי שכיף כשהוא מחזיר כי אני יודעת שהוא לא יוותר גם אם זה אומר ששנינו נקבל השעייה אבל אם כל השאר בעיטה לביצים ישר כי הם מיד נופלים ומייללים ואז כיף יותר להתעלל בצורה יותר סדיסטית שכזו :)

    19/04/2014 20:11

    אני אישית מאוד אוהבת להשתמש בדברים כבדים, ולשבור אותם על הראש שלהם.
    או לחרוט עליהם דברים, אחרי הכל אני אמנית.
    אני גם אוהבת להרביץ להם עם המרפקים או הברכיים, עם הפינות.

    19/04/2014 20:15

    משתמשת בשולחנות ובכיסאות? כי זה מאוד שימושי! עטים ונעליים גם עושים את העבודה טוב אבל לחרוט עליהם דברים או לשבור עליהם דברים זה רק בזמן שיעור או חמש דקות לפני שהוא מתחיל כדי שתיהיה לו סיבה להתלונן למורה. ואז הקטע הכיפי מתחיל כי כל המורות והמבוגרים שאני פוגשת חושבים שאני מלאך עם סופגניה במקום הילה. וככה אני ממשיכה להתעלל כל השיעור והוא זה שחוטף גם עונש מהמורה :).

    19/04/2014 20:19

    אני כל הזמן עוברת מקום אז זה כל פעם בן אחר :). ואם במקרה יש שיעור חופשי (אסור לשחרר אותנו הבייתה) אז מרפקים ובעיטות וברכיים וממש אלימות. כי ככה יש יותר רעש בכללי מכל הכיתה והמורות במסדרונות לא שומעות את הצרחות הספציפיות שלהם.

    19/04/2014 20:22

אני לא מתכוונת להעיר למישהו על פסיק באמצע השתפכות נסערת, אם אני עושה את זה זה רק אם זה בסיפורים ורק אם זו תופעה שממש מקשה על הקריאה .

19/04/2014 20:01

    אז על תקראי את הסיפורים של ninakiller (סורי מונים אבל את יודעת שזו האמת) ואל תסתכלי עליי במבט מאשים בגלל מה שכתבתי עכשיו. היא מודאת לבעיות שלה בקטע הזה מאז כיתה א'. (אנחנו למדנו באותו מעון גן ויסודי אנחנו BFFAE )

    19/04/2014 20:04

אני מסכימה איתך..
פעם הייתי קופצת על כל מי שצחק על אחד האיידולים שלי והייתי מעריצה די אובססיבית, אבל היום אני מבינה שזה לגמרי לא שווה את זה.
איידולים יש המון.
טעמים יש המון.
שכל אחד יאהב את מה ומי שהוא רוצה.
בכל מקרה, מסכימה לגמרי :)

19/04/2014 20:06

    תודה רבה!

    וואו אני ממש מתפלאת ציפיתי שאיזו בליברית או משהו תקפוץ עליי כי הכי כיף לריב עם בליבריות (הן עקשניות).

    המקום הזה ממש שונה אצלי בחיים אתה צריך לריב לקחת ולעמוד על שלך עד שמישהו באמת מקשיב ומבין וזה כל מה שתקבל בן אדם אחד ויחיד שמבין ובית ספר שלם אחרי אותה הפרחהב שמתה להרוג אותך מעתה ועד עולם!

    19/04/2014 20:14

אני לא אחד מהם שמקללים או מה שזה.
אני פשוט אומרת את הדעה שלי .
אני לא מתכוונת לריב על זה או משהו שעות.
כל אחד בדרך שלו ,כמו לקלל או מה שזה .
אם אני לא אוהבת זמר או זמרת ,אני לא אומרת כלום
אני רק שומרת על זה לעצמי .
חוץ מזה אם קורה משהו לזמר או זמרת שאני אוהבת
אני לא חותכת אף פעם לא חתכתי את עצמי בגלל זה .
אני לא מה מעריצות או מעריצים של זמר או זמרת
שצועקת וכל דבר שהם עושים,
אני מצליחה לשמור על עצמי מלקלל או לפגוע ,
איך שאתם מתכוונים על זה.
במילים שלי אני פשוט ילדה שלא פוגעת גם זה לא מרגיש לי נכון.
התכוונתי אני לא מרגישה שאני לא צריכה לפגוע בעצמי .
כמו לחתוך את עצמי או לא יודעת ,איך שאתם לא קוראים לזה .
אני פשוט לא כל כך מבינה בזה.
מקווה שהבנתם למה התכוונתי ,
מצטערת על הסיבוך!

19/04/2014 20:20

    זה בסדר גמור ואני נהנת מאוד מסיבוכים ואתגרים. ואין בעיה עם הדעה של כל אחד! באמת שלא! :) אני שמחה שאנשים אומרים ולא שומרים בבטן. אבל לקלל ובכל הרצינות לפגוע במישהו אחר או באיידול של מישהו אחר זה שיא השפל שממנו אפשר לרדת רק לגיהנום (וזה לא מומלץ להגיע לשם כי שם עם למישהו יש את הכתר ושרביט השליטה זה לי! ולחברה שלי מלאך המוות [חולה עלייך נעמה!])

    19/04/2014 20:26

ואם מישהו לא מסכים שאני השטן תפקיד פרדי קרוגר עדיין פתוח!

19/04/2014 20:27

אני מזה מסכימה איתך האידול שלי היא גם סלינה ואני מזה לא מקללת או מרביצה שמעליבים אותה אני פשוט מעריצה אותה אחרים לא אוהבים אותה לא צריך אני לא מכריחה אף אחד זה כבר בעיה שלהם אפילו אם אומרים עליה משהוא אני פשוט מתעלמת והולכת לא לוקחת את זה לא צריך שהיה מריבות בגלל זה אני לגמרי מסכימה אעתך בנוגע לזה!!!

19/04/2014 20:44

    כי ככה בדיוק צריך ודבר אחד אחרון יש לי לומר לך selena forever!!!

    19/04/2014 20:50

    אני יכולה לחלוק על זה מניסיון ואת יודעת למה (לאורין) את יכולה להיות דיי אלימה

    19/04/2014 21:22

    אויש שני סתמיי selena forever!!!

    19/04/2014 23:33

    את עדיין חולה עלייי תתקשרייי

    19/04/2014 23:36

אני בליברית אבל גם דרייקשנית ולובאטית..
אז מה?!!?!
אז אני לא אצא על כל אחד שמקלל את אחד מהם. אבל אני ממש לא חושבת שכל אחד שותק.
האתר הזה גם לא נועד רק לסיפורים אלא גם לפרוק מה שיש לך על הלב.
כי עובדה רוב הילדים פה כותבים על מה שהם מרגישים או רוצים להרגיש..
את הדברים הכי כואבים והכי אישיים כי פה אף אחד לא מכיר אותך ולא יכול לשפוט אותך.
אבל בכל מקרה כולם אומרים מי זה האיידול שלו אז שוב אני אגיד גם לך כל אחד ירגיש משהו כשיגידו משהו על האיידול שלו.
אני התחלתי להעריץ את דמי בגלל כל מה שהיא עברה ואני בדיוק עברתי ניתוח קשה וזה היה תקופה לא קלה והיא ממש עזרה והתחברתי אליה ולמה שהיא חוותה בחיים שלה.
גסטין גם שוב הוא עזר לי בתקופות קשות שהיו לי שהרגשתי שדי שאני כבר לא יכולה.
וואן די התחלתי להעריץ השנה שוב כי השירים שלהם ממש עוזרים ומעלים לבנות את הביטחון..
אז אני לא יודעת עם בכל סיטואציה אני ישב בשקט כשיורדים על אחד מהם..

19/04/2014 21:00

זה כל כך שקוף שזה על פריקה שפרסמתי

19/04/2014 21:02

    אוקיי נמאס לי מסתבר שגם כשאני מצליחה לשמור על עצמי בפיצול האישיות היחיד הנורמלי שלי מישהו מצליח למצוא את הפסיכי. עד עכשיו הצליחתי שלא להתרגז אבל ממש ממש נמאס לי! יש לך בעיה איתי תעזבי אבל אם את שונאת אותי בואי תנסי למצוא אותי נראה מה יקרה כשתתמודדי איתי פנים מול פנים! ובואו עכשיו נשלוף את הקלף של "פיצולי אישיות? איזה מן פריקית חושבת שיש לה פיצולי אישיות? את בכלל יודעת מה זה?" טו אז אני כן ואני מאוד יודעת את להשתמש בהם כהזמן מגיע טוב? אז אם כל הכבוד לפריקה שלך ואני מאוד מכבדת אותה. הפריקה שלך היא לא הסיבה היא פשוט היה הקש האחרון שהיה לי נמאס מזה אז כן עכשיו בדיוק אחרי מה שקרה עם הפריקה שלך יש לך בעיה תגיבי שוב טוב?

    19/04/2014 21:11

    מה הקשר פיצול אשיות?

    19/04/2014 21:14

מה קשור פיצול אישיות?!!
בעצמך רשמת שכל אחד ירשום מה שהוא חושב ומה שיש לו על הלב..
אז כתבתי

19/04/2014 21:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך