פשוט חייבת להוציא את זה, לשחרר את זה מהלב והנפש המרוסקים...

נמאס לי להיות שייכת לכם!- פריקה

28/09/2014 1058 צפיות 49 תגובות
פשוט חייבת להוציא את זה, לשחרר את זה מהלב והנפש המרוסקים...

התייאשתי. נמאס לי.
נמאס לי להיות בובה שלכם, לנסות לרצות אותכם, לפחד מהתגובה שלכם, מהכוח שיש לכם.
נמאס לי להיפגע ולשמור בלב, ואז כשאני בבית, לבד, להוציא את זה על עצמי, נמאס לי לבכות, לבכות בשקט שאף אחד לא ידע מה עובר עלי, לא שזה משנה למישהו…
נמאס לי!
עכשיו, כשאני יושבת בחדר ומסתכלת על הסימנים ועל הדם היבש, אני חושבת, חושבת על כמה חסרי רגישות בני אדם יכולים להיות, על הדמעות. לא הייתי צריכה לבכות, להשתמש בכל "מאגר הדמעות" שלי עליכם, אתם לא שווים את הדמעות, את הדם שזרם, את הכאב, את התסכול, כי זה לא משנה לכם, לא אכפת לכם מה קורה לי. אתם, אני לא יודעת איך לקרוא לכם בצורה שתבהיר לכם כמה בריונים אתם!
בגללכם, בגלל הבדידות שגרמתם לי להיות בה, בגלל הריכולים שאפילו לא ניסיתם להסתיר, בגלל המבטים, בגלל הרעב שלכם לכאב של אחרים, בגלל זה הייתי כ"כ קרובה למוות.
בבקשה, תגיבו, אני צריכה עזרה, אני נקרעת, נשברת, אני לא יכולה יותר להתמודד עם זה, הכאב חזק מדי…


תגובות (49)

אוי, באמת? אני נורא מצטערת… זה הורים או מהבית ספר? את לא חייבת לענות, כמובן… אני באמת לא יודעת מה לומר לך… אני נורא מצטערת

28/09/2014 17:01

    בית ספר…
    אני פשוט לא יכולה יותר, במשך שש שנים אני סובלת ושותקת, אבל די, הנפש נקרעה.. אני פשוט כלי שלהם.. זה עבר כל גבול אפשרי.. זה כואב כל כך שפחות יכאב לחשמל את עצמי למוות..

    28/09/2014 17:06

אני מכירה מקרוב את התחושה, אני יכולה להגיד לך שאת לא היחידה שעוברת את זה ומניסיון של אחרים תדעי שזה יעבור, דבר רע שקורה הוא מחזק אותך ובסוף יצמחו מזה דברים טובים. בטוח. תעזבי את הסכין, אל תבכי ואל תפגעי בעצמך. כל דבר תפני אלי. אוהבת :)

28/09/2014 17:07

אני לא יודעת מה להגיד זה ממש עצוב ואת צריכה לספר למישהו מה עובר עלייך אי אפשר להתמודד עם כול זה לבד זה קשה מידי אני בטוחה שלאנשים אכפת ממך אפילו עם החברה שלא דיברת מלא זמן תדברי איתה תספרי לה מה עובר עלייך ואת לא צריכה לחתוך(עם הבנתי נכון) בגלל אף אחד ! אף אחד לא שווה את הבכי שלך ואם זה בגלל הבית ספר אני ממליצה לך לעזוב! להתחיל התחלה חדשה בהצלחה ועם את צריכה משהו אני תמיד פה <3

28/09/2014 17:07

    הבנת נכון..
    אין אנשים שאכפת להם ממני, כי הילדים האלה לקחו אותם והפכו אותם לאנשים ששונאים אותי..
    אין לי אפשרות לעזוב כי זה הבית ספר היחיד באזור, נשאר לי רק לסבול, ולהתפרק לאט, בשקט, כי לאף אחד לא אכפת ממני..

    28/09/2014 17:15

    ירדן דבר ראשון לי אכפת ממך דבר שני את לא צריכה להתייחס לאף אחד מהילדים הכלבים האלה ואת צריכה לדבר עם המשפחה שלך על זה ואת יודעת גם אני לא מסתדרת בבית ספר שלי אז אני עוברת לבית ספר שלא נמצא איפה שאני גרה והוא נמצא יחסית רחוק אבל זה עדיף לי ואני לא מסכימה לך לחתוך ! אני לא מסכימה לך בכלל! לא מגיע לילדים האלה לנצח אותך ירדן יש לך גיימל? עם כן יש באתר פה ילדים מושלמים ופתחנו קבוצה בגיימל הם יעזרו לך וישמחו אותך תאמיני לי מנסיון <3

    28/09/2014 17:21

    לא באמת אכפת לך ממני, לאף אחד לא, הם רק משחקים אותה חברים שלי וכשאני נותנת בהם אמון הם מנפצים אותו..
    כן יש לי גיימל אבל אני לא נותנת..
    אולי לא מגיע לילדים האלה לנצח אותי אבל אני נקרעת, אני לא יכולה יותר, זה כואב שאני מעדיפה לחשמל את עצמי למוות מאשר זה, ואני שוקלת את זה ברצינות..

    28/09/2014 17:38

    אכפת לי ממך נשבעת לך שאכפת לי אני שונאת את מה שעשו לך ולדעתי אנשים כאלה לא נקראים בני אדם ! הם נקראים בני זונות ,כלבים,חארות ועוד דברים ואת יכולה לבטוח בי אני מבטיחה לך אין לי שום כוונה לעשות לך רע ואת לא מתה אני לא מסכימה לך לא לא את מדהימה מידי בשביל להתאבד הכלבים האלה צריכים להתאבד לא את !!

    28/09/2014 17:50

היי, אני בכיתה י' עכשיו ועד כיתה ט' בערך סבלתי… זה משתפר, באמת~ ואם הם פוגעים בך פיזית אז תדווחי למישהו. אין להם זכות לגעת בך ולהרוס את הגוף שלך. את לא יכולה לדבר עם ההורים? לבקש אפילו לעבור בית ספר? או כיתה, נגיד?
תדברי אולי עם המחנכת, שמרביצים לך?
וחברות, יש לך שם? חברות עוזרות, אפילו באינטרנט.

28/09/2014 17:10

    אין עם מי לדבר, אף אחד לא מתעניין, ישר מבטלים אותי, לא מאפשרים לי לפרוק את זה, רק כאן ובאינסטגרם יש לי את האפשרות הזאת, רק כאן אף אחד לא ישתיק אותי וישאיר אותי סובלת לבד..

    28/09/2014 17:18

    את יכולה לשלוח לי הודעה פרטית אם תרצי, אבל רק שתדעי שאני לא תמיד זמינה והג'ימייל תמיד נתקע לי [פאק איט, אם תרצי אני אתן לך את הפייסבוק שלי]
    יש לי חברה שהלכה ליועצת של בית הספר, וזה עזר לה. תנסי את זה?

    28/09/2014 17:20

    מצטערת על הספאם אבל לוז אני אוהבת אותך ואת ממש חמודה.
    זהו. אל תצפי ליותר מזה… ;)

    28/09/2014 17:21

היי ירדן, אני נתי :)
שמחה מאוד להכיר אותך ובכלל אנשים חדשים.
סטופ יצאתי סתומה, אפשר להכיר רק אנשים חדשים… טוב נו.
זה לא נכון שלאף אחד לא אכפת ממך, אני זה כבר אחד, לא ?
יש לי כל כך הרבה דברים להגיד לך, אז אני פשוט אבקש שתשלחי לי הודעה למייל [email protected]

28/09/2014 17:25

    ירדן נתיניתה (נתי) היא מקסימה אנחנו כמו משפחה אנחנו משפחה! אנחנו משפחה וירטואלית אנחנו תמיד פה עם את צריכה <3

    28/09/2014 17:29

    "משפחה לא נגמרת בדם"
    -דין ווינצ'סטר
    היי, מהצד השני של המחשב? יש אנשים. ל מי שהגיב לך כאן? בן אדם. כל מי שהגיב לך כאן? דואג לך.
    זו פשוט אהבת החינם שלנו. לא צריך לעשות כלום בשביל לזכו בה. אנחנו אוהבים אותך, באמת, ואנחנו לא באמת צריכים להכיר אותך בשביל לאהוב אותך כי בדיוק כמו שנאת חינם- זו אהבת חינם. סתם לאהוב, בלי תנאי או סיבה.
    ואנחנו דואגים לך. הנה, רואה כמה דואגים לך כאן? כמה רוצים שיהיה לך טוב?

    28/09/2014 17:32

    ליז צודקת אנחנו ממש רוצים שיהיה לך טוב

    28/09/2014 17:34

    אתם רוצים, אני רוצה, אז למה לא טוב לי?
    לא בגלל החתכים, בגלל הילדים האלה, הם יעשו הכל כדי שיהיה לי רע..

    28/09/2014 17:46

    עם הזמן לומדים להתעלם, כמה שזה קשה וכמעט לא אפשרי, באמת שזה דבר נרכש. אני בטוחה שאת תצליחי, והחיים שלך? הם לא יהיו טובים.
    הם יהיו מדהימים.

    28/09/2014 17:48

    תקשיבי לכול מילה של ליז הם מילים טהורות <3

    28/09/2014 17:51

    ליז. רגשות.
    ליז. רגשות.
    ליז. רגשות.
    לליז יש רגשות!
    *כנראה שהמשיח הגיע*
    לוז את מלכה

    28/09/2014 17:54

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נתיניתה XD המשיח הגיע ולא ידעתי!? טוב נו אני שמחה שלליז יש רגשות נתיניתה תנצלי את זה!!!!

    28/09/2014 17:57

    איך להתעלם?
    איך אפשר להתעלם מהמכות, מההרגשה של אונס?? איך???

    28/09/2014 18:00

    דיברת על זה עם המשפחה שלך ?

    28/09/2014 18:02

    אם לא היו משתיקים אותי, זה היה קורה מזמן..

    28/09/2014 18:03

    ירדן תקראי את מה שרשמתי לך למעלה למעלה <3

    28/09/2014 18:13

    מה מכל מה שרשמת?
    רשמת הרבה..

    28/09/2014 18:14

הנה זה מה שרשמתי :אכפת לי ממך נשבעת לך שאכפת לי אני שונאת את מה שעשו לך ולדעתי אנשים כאלה לא נקראים בני אדם ! הם נקראים בני זונות ,כלבים,חארות ועוד דברים ואת יכולה לבטוח בי אני מבטיחה לך אין לי שום כוונה לעשות לך רע ואת לא מתה אני לא מסכימה לך לא לא את מדהימה מידי בשביל להתאבד הכלבים האלה צריכים להתאבד לא את !!
ואני מתכוונת לכול מילה!

28/09/2014 18:18

    ביום שהם יבינו כמה כואב זה, בנפש לא פיזית, כשזורקים עליך כיסא כי זה אתה, כששופכים את כל הפח עליך כשגורמים לך להרגיש שהרגע אנסו אותך, אני אוותר על ההתאבדות.
    חבל רק שזה לא יקרה.. לעולם..

    28/09/2014 18:23

    אני מבינה אותך אני כולכך מבינה אותך זה קשה אני יודעת אבל אל תתיחסי תסבירי להורים שלך כמה קשה לך הם יבינו אותך הם יעזרו לך אני יודעת את זה <3

    28/09/2014 18:30

היי ירדן, בואי למייל, את מוזמנת תמיד, אם אין לך בעיה את מוזמנת גם לווטסאפ, [email protected].
יש לי המון דברים להגיד לך, אז תבואי.

28/09/2014 18:19

    את יכולה פשוט לשלוח פרטי כאן? יש לי קצת בעיה עם המייל..

    28/09/2014 18:26

    כרצונך,
    בת דודה שלי, קוראים לה רותם גרין, אני מניחה ששמעת עליה.
    היא היתה על סף מוות, אנחנו באותו הגילי,אנחנו הכי קרובות שאפשר.
    כולם שנאו איתה בבית הספר, למה? בגלל שהיא נראית קצת פחות טוב? בגלל שהיא לא מדברת הרבה? בגלל שהיא משתתפת בשיעורים? בגלל שהיא לא מתחברת לאנשים?
    היא התחילה לחתוך פעם אחת היא לקחה כדורים והיא הייתה על סף מוות.
    את יודעת מה הרגשתי שבאו ואמרו לי ״ליאור רותם כמעט מתה היום.״ רציתי למות באותו הרגע. למה אני מספרת לך את זה? את אולי לא יודעת, אבל את לשובה לכול כך הרבה אנשים, את יודעת את המבטים של התלמידים שסיפרו להם על זה?
    היא עברה עיר, היא עברה בית ספר, היא פתחה דף חדש.
    אני לא יודעת אם את יכולה לעבור, תנסי לעבור כיתה, אני מבטיחה לך שזה ישתפר, תפתחי דף חדש, חלק.
    אל תשברי, תפסיקי לגרום לעצמך לסבול, את מדהימה, תכניסי את זה לראש.
    אני מצטערת על החפירה, באמת מצטערת. אבל את מדהימה.

    28/09/2014 18:36

ירדן, את חושבת שאת לבד? בריונות תמיד הייתה, והיא תמיד תהיה. אבל אלה שנשארו, החזיקו מעמד ולא וויתרו- זכו לקבל את הסוף השמח שלהם. ואני רק רוצה שאת תגיעי לסוף השמח שלך. בבקשה, ירדן [אכפת לך אם אני אקרא לך ירדנה? קל לי יותר לסיים שמות בה] אל תיכנעי, אוקיי? כי לכל אחד יש את זה, בעיות, אצל חלקן הן גדולות יותר ואצל חלקם פחות, אבל לכולם יש. אל תוותרי בבקשה~~~

28/09/2014 18:29

    במשך שש שנים לא וויתרתי, נתתי להם לעשות את מה שהם רוצים בשקט, כי הייתי בטוחה שתכף זה ייגמר, אבל זה לא נגמר זה רק גדל. וכשניסיתי לעמוד מולם, לעצור את זה, הם הפילו אותי, הפילו אותי חזק והם הסבירו לי בדרך היותר כואבת מי "שולט" כאן..
    אני מנסה לא להיכנע אבל כמה אפשר? הנפש שלי נקרעה, הלב שבור והם ממשיכים, כי זה עושה להם טוב, מה אכפת להם אם אני סובלת? אם להם טוב אז הכל טוב..

    28/09/2014 18:37

    היי, תאמיני לי שאם הייתי חוזרת עכשיו אפילו שנה אחורה בזמן וקוראת את התגובה שלי, הייתי חושבת שבעתיד אני מאבדת את זה לגמרי ונשלחת לאיזה מוסד פסיכיאטרי. למה? כי מנקודת המבט שלי אז, שהייתה מסונכרנת עם שלך, אז באמת זה נראה כמו מדע בדיוני, והשטויות האלה שהמורות מוכרות לנו.
    אבל היי, אני כאן מניסיון, וכמה שקשה לראות דרך הערפל הזה… יש שם קצה, יש שם סוף, והוא נקי ומואר וטוב ויפה. ואת צריכה להגיע לשם.

    28/09/2014 18:42

    איך בדיוק?

    28/09/2014 18:49

    להחזיק חזק ולהשתדל להישאר על הרכבת בכל הכוח.
    אני באמת מצטערת, מכל הלב, על כל מה שקורה לך. את ילדה מדהימה, יקרה שלי, באמת שאני אוהבת אותך ונשבר לי הלב עלייך, אבל כבר פשוט לא נשאר לי מה לומר כי באמת שאני מתחילה להישמע כמו קלישאה מהלכת ואני בטוחה שהאמינות שלי יורדת כאן בכל שנייה ושנייה

    28/09/2014 18:52

ירדני רשמתי לך הודעה בפרטי <3

28/09/2014 18:53

אני כל כך בהלם!!!!!!!!
את ממש מוצלחת, וכותבת מדהים, איך אנשים יכולים לעשות דברים כאלה?!?!
אני מדברת גם קצת מנסיון, סבלתי הצקות 3 שנים נוראיות… (אני מודה שגם חתכתי, עדיין יש לי צלקת… לא סיפרתי לאף אחד, העמדתי פנים שאני מאושרת.. פחדתי פחד מוות) אבל בסוף גם ראיתי שככל שיותר כואב לי ורע לי יותר טוב לאלה שהציקו לי. אז נגד הכל התחלתי לאסוף את עצמי, הפסקתי עם השקרים, עם לחתוך, אף אחד חוץ ממני לא יודע על זה כלום… אבל עכשיו אני הרבה יותר מאושרת ושלמה עם עצמי.
ברור, זה עדיין כואב בפנים, לא שוכחים דברים כאלה, אני יודעת. אבל בסוף הפסקתי להיות מפוחדת ולהיכנע והתעלמתי מהם. הם וויתרו (אמנם אחרי כמה זמן) אבל מאז כל כך יותר טוב לי!!!!!
אל תוותרי!!!!!!!! אל תשברי!!!!!!!!! תחזיקי את עצמך במחשבות על הדברים האהובים עלייך, על כוווווווול מה שיתן לך כח להמשיך!!!!!!!
(אני חשבתי על גורי חתולים, שאני ממש אוהבת ;), על המשפחה שלי- שלמרות שהם לא מבינים כלום ולא עוזרים לי ואני לא ממש מרגישה שהם שם בשבילי- הם המשפחה שלי, ואני פשוט לא יכולה לעשות להם את זה ו…״לגמור עם זה״…
אבל מעל הכל חשבתי על המשפחה שאני רוצה להקים כשאהיה גדולה, תמיד חשבתי איך הילדים שלי יתגאו בי בתור אמא ויאהבו אותי. זה חיזק אותי ברמות שקשה להבין, פתאום היה לי כוח!!!)
תישארי. את מדהימה.
(וואו, אף פעם לא שיתפתי אף אחד במשהו כל כך אישי………)

28/09/2014 19:13

    אני מנסה לחשוב, אני חושבת איך העולם הזה היה נראה בלעדי? והתשובה היא אותו דבר, אולי הילדים האלה היו קצת פחות מאושרים אבל זהו..
    אז מה זה משנה אם אני אהיה או לא? מי אני בכלל? ילדה שילדים מגעילים רצו להיות מאושרים אז הם התחילו להתעלל בה, לרמוס אותה, להשפיל אותה, להכאיב לה?
    ואני ממש לא מוצלחת..
    אן לי למה להישאר, סתם רע לי..

    28/09/2014 19:21

    אני חושבת שכולם שואלים את עצמם בשלב מסויים איך העולם היה נראה בלעדיהם, וכל מי ששואל את השאלה הזו חושב שהכל יהיה אותו דבר. הרי כשרע לנו זה מה שאנחנו חושבים, נכון?
    אבל אם בעתיד תהי עורכת דין ותצילי חפים מפשע? תשיגי צדק? מה אם בעתיד תהי רופאה ותצילי אנשים ממוות? מה אם תהי ראש הממשלה הכי טובה שהייתה לאיזו מדינה?
    מה אם תהי אמא, עם ילדים, שיכולים להפוך את העולם לטוב יותר?
    מה אם הגורל שלך והעתיד שלך הרבה ותר גדולים ממה שאת חושבת?

    28/09/2014 19:29

    זה לא ישנה, גם אם אני לא אתאבד, אני לא אצלח לשרוד את זה עוד הרבה זמן.. אני איבדתי את הרצון לחיות, בכל מקרה אני אמות.. מה זה משנה אם זה יהיה בגללי או בגללם?

    28/09/2014 19:40

    כמה שאת מזכירה לי את עצמי של פעם, זה פשוט לא נורמלי.
    באמת שאין לי מה לומר לך. אני פשוט כל כך מצטערת שאני נשמעת כמו איזו קלישאה ריקה.

    28/09/2014 19:41

    את לא נשמעת לי כמו קלישאה בכלל, פשוט איבדתי את הרצון לחיות, הנפש שלי מרוסקת, אין לי טעם בחיים האלה יותר..

    28/09/2014 19:49

היי, תראי… אולי אני עוד אדם מאחורי מסך ואולי לא באמת חשוב לי ממך. אבל תנצלי את התגובה שלי עד לתומה.
אתמול סיימתי את הספר '13 סיבות', ואני אשתף אותך ממה שקיבלתי מהספר; קודם כל… תמיד יש מי שידאג לך. התגובה של קליי וההתחננות שלו דרך הטייפ פשוט שברה אותי. אני תמיד אומרת לאחרים – תחשבו על אחרים שכן אוהבים אותכם לפני שאתם לוקחים החלטות חשובות.

בית ספר.
זה סיוט לכולם, מבחנים, לחץ, דמעות, ציפיות ובריונות. אבל בית ספר הוא רק תקופה. תקופות חולפות, לא מסקרן אותך לדעת מה יהיה איתך בעתיד? האם את באמת רוצה לעצור הכל? אני, כמו כל אדם אחר חושבת שלא.
את צריכה להתחיל מחדש, והאתר הזה הוא מדהים; האנשים שכאן פשוט משנים אותך מקצה לקצה. את רק צריכה לתת הזדמנות נוספת.
אני בניגוד לאחרים לא אגיד לך להפסיק לחתוך, אבל אני אגיד לךם למצוא תחליף לכאב. דוגמא אישית; לי אין אומץ לחתוך את עצמי. אבל אני כן פוגעת. את יכולה לשאול את כולם, אני עשיתי לעצמי כל כך הרבה דברים אבל הם לא מסכנים אותי וזה מה שטוב.
לאבד את הרצון לחיות; זה קורה לכולם. בשלב מסוים לכולם נמאס מהחיים. ונפש, אפשר לתקן. תמצאי את מה שאת אוהבת. תתחילי מחדש. תתני לעצמך הזדמנות נוספת. זאת העצה היחידה שלי; הזדמנות נוספת.
אני יודעת שכתבתי כאן הרבה דברים מסובכים, אבל הזדמנות. זה הכל.

29/09/2014 13:40

    לחתוך זה לא עניין של אומץ זה עניין של עד כמה באלך לברוח מהמציאות ולעבור למשהו אחר, כואב באותה מידה אבל לפחות זה בגללך ולא בגלל אחרים..
    את הנפש שלי אי אפשר לתקן, לא אחרי זה..
    כן, אני באמת רוצה לעצור הכל, אין לי למה לחיות, אני לא ישנה בלילה מהסיוטים עליהם, אני בקושי שורדת איתם ארבע שעות אז כן, אני באמת רוצה לעצור הכל..

    29/09/2014 17:09

כל מי שעשה לך משהו רע, הם סתם רוצים צומי! באמת שאין לך שום סיבה לבכות עליהם!!!!
ילדים חסרי לב אם את מרגישה ככה ועשית את מה שעשית!
קשה לשמוע וקשה לעכל, קשה להבין עד כמה ילדים יכולים להיות אכזריים כל כך?????? אני אולי לא יכול להרגיש את הצער והכאב שאת מרגישה, אני יודע שמה שאני עומד לכתוב לא יעזור אבל…
משתתף בצערך! זה כל כך לא הומני לעשות דברים כאלה!!!!
באמת מצטער שאת סובלת ככה!

29/09/2014 17:07

באיזה כיתה את?

23/10/2014 18:22

    ח', למה?

    23/10/2014 18:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך