זהו סיפור אמיתי שקרה לי היום אין לי עם מי לשתף על זה כרגע החברות שלי לא זמינות ואני הייתי חייבת לספר את זה ולהוציא את זה מימני

סיפר אמתי _שיחת פלאפון אחרי 10 שנים

03/07/2015 559 צפיות תגובה אחת
זהו סיפור אמיתי שקרה לי היום אין לי עם מי לשתף על זה כרגע החברות שלי לא זמינות ואני הייתי חייבת לספר את זה ולהוציא את זה מימני

היום בדיוק בתריך 3/7/15 דיברתי לראשונה מזה 10 שנים עם אבא שלי.
אבא שלי חי בחול ודיי קשה בלעדיו אני לא יודעת מזה אבא כל כך אני לא זוכרת איך הוא ניראה יש לי כמה זיכרונות מימנו אבל אני לא זוכרת הרבה או אותו.
אח של אמא שלי הגיע לביקור לפני שלוש שבעות ונתתי את המיספר שלי כדי שיביא לאבא שלי ואז אני יוכל לדבר איתו ולהכיר אותו.
שני האחים שלי לא רוצים שום קשר אליו כל אחד והסיבות שלו ורק אני מעוניית להכיר ולדעת מה מצבו מה הוא עושה כל דבר שילדה יכולה להעלות על דעתה כאשר היא לא רואה את אבא שלה מגיל 7.
בבוקר אני תוהה כמה זמן לוקח לאדם ליצור קשר עם הבת היחידה שמעוניית לדבר איתו אבל זו הייתה פשוט מחשבה רופפת שמייד לאחר כמה דקות נעלמה מהראש.
בצהוריים אני יושבת עם אמא שלי בסלון וצופה איתה בטלוויזיה סתם היתחשק לי לקום מהספה וללכת למראה פתאום אני שומעת את צלצול הפלפון שלי אני הולכת באיטיות אליו ואני רואה מספר לא מוכר פשוט היה לי מין דחף והרגשה טובה למיספר
אני עונה אני אומרת הלוו מי זה? אני שומעת קול של גבר אומר את שימי ושואל אם זאת אני אני עונה בחיוב לאחר מכן הוא אומר שהוא אבא שלי. הקליטה לא הייתה טובה כל כך. לא ידעתי מה להגיד הייתי כל כך בהלם. אמא שלי הבינה מי זה כבר לבד כניראה לפי הפרצוף שלי. הוא שאל מה שלומי אבל הייתי המומה כל כך שלא ידעתי מה לענות לאחר מכן הוא ביקש את אחי הגדול. לא יודעת למה הרגשתי מין צביטה בלב אמרתי שהוא לא בבית למרות שהוא היה כי אני יודעת שהוא לא רוצה לדבר איתו.
הלכתי לחדר תוך כדי שהוא מדבר לא הבנתי מה הוא כל הזמן בשיחה ניתקעה ישבתי על המיטה לא ידעתי מה להגיד אז פשוט שאלתי את השאלה שהכי רצתי לדעת אליו. שאלתי אותו אם יש לו ילדים הוא אמר שכן שיש לי שני אחים בת ובן.
הייתי בשוק שמעתי את אמא שלי אומרת משהו על זה אבל לא האמנתי חשבתי שזה רק שמועות.
הוא ביקש לדבר עם אמא שלי ונתתי לו. אחרי באמצע שהוא היה מדבר איתה נתקעה שיחה וניתנתקה השיחה ולא הייתה לי את ההיזדמנות להיפרד או להמשיך לדבר איתו עוד קצת ומאז אני לא מפסיקה לחשוב עליו.
לא היתחברתי לקול שלו אולי מפני שדימיינתי את זה אחרת אני מחכה לשיחה הבאה שלי איתו כי יש לי מלא מלא שאלות עוד מעט אני מיתפוצצת.


תגובות (1)

וואו מדהים! אני מקווה שתמצאי תשובות לשאלות שלך♥ בהצלחה :)

04/07/2015 00:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך