steveski
אתה החצי המשלים שלי כשאני טובעת בחושך שלי אז אתה מציל אותי. והיום לא יכולת אז אני באה לעזור לך. כי כמו שאתה יודע... אני אהיה הירח ואני ימות בשבילך כל יום כדי לתת לשמש שלך לזרוח כל היום

סליחה

steveski 08/04/2017 542 צפיות 3 תגובות
אתה החצי המשלים שלי כשאני טובעת בחושך שלי אז אתה מציל אותי. והיום לא יכולת אז אני באה לעזור לך. כי כמו שאתה יודע... אני אהיה הירח ואני ימות בשבילך כל יום כדי לתת לשמש שלך לזרוח כל היום

מה עשיתי שגמר אותך ככה?
מה עשיתי שפגע בך כלכך?
מה מחזיק אותך מבפנים?
מה שובר אותך כלכך?
מה אתה מחזיק בבטן?
למה זה גרם לך היות ככה?
למה לא אמרת מוקדם יותר?
למה לא אמר שפגעתי בך כלכך?
למה זה הסתיים בזה שאתה אדם שונה?
והשאלה הכי חשובה מבין הכל יותר חשובה מהכל אבל לפני שאשאל אומר לך דבר אחד.
אני מצטערת, למרות שלא ידעתי, למרות שלא אמרתי למרות שלא עשיתי כלום…
אני יודעת שאני אדם אפל ואתה היחידי שיודע את זה, אבל אני לעולם לא אפגע בך ככה, אתה יכול להאשים אותי כי מאשימים אותי בהכל אבל בבקשה אני מתחננת אליך אל תשאיר בבטן, תגיד תדבר אני לא רוצה שתסיים כמוני אותך אפשר להציל אותי כבר לא…אבל למרות כל זה אני לא אמורה בגללך עכשיו לבכות על המיטה שלי בתוך החדר החשוך על כל העצמות ששברתי לי ועל כל הרסיסים של הלב שמפוזרים בריצפה .
אחרי שאמרתי לך את זה הינה השאלה שלי.
למה פגעת דווקא בי וחשבת שאם אני לא מדברת איתך זה בגלל שאני שונאת אותך למרות שיכולת להגיד את המשפט:"אני אוהב אותך" ואז הכל אהיה קל יותר.

אך יש דבר אחד לומר… אני סולחת לך אני יודעת שלא הצלחת למצוא את האור, אני יודעת שנכנעת…. אבל אני אוהבת אותך למרות שזה לא המעשה הכי חכם לעשות ולמרות שאני יודעת שאני הולכת להיפגע ולבכות הרבה. אבל רגשות זה לא דבר שאפשר לשכוח…

אני יודעת שלאט לאט אתה תהיה אדם טוב כמו שהייתה, האדם שאני הכי אוהבת…
אז אני יחכה לך עד שתחזור לעצמך ואז אני יוכל להגיד "אני אוהבת אותך בחזרה"
ואז נחייה חיים טובים יותר, לא כמו האגדות כי שום דבר לא מושלם בעולם הזה.


תגובות (3)

אני לא רוצה לפגוע אבל לא הבנתי כלום .. מה עשית לו? מה הוא עשה לך? מי האשים את מי? קצת יצא מבולגן או שאני היחידה שלא קלטה ..:((

08/04/2017 21:57

אני לא עשיתי כלום, למרות שנראלי שכן…?
הוא פגע בי בצורה ממש קשה אבל אני מבינה שזה בגלל מה שהוא עובר (סיבות אישיות ממש קשה גם להסביר)
הוא האשים אותי בבעיות שלו למרות שזה לא נכון והוא עומד לגלות את זה.

08/04/2017 22:01

למרות כשאני חושבת על זה. בגלל שאני מאוד ביישנית אז אני לא יודעת לענות על דברים חזרה…
ויכול להיות שהוא רצה להגיד הוא אוהב אותי אבל הוא פחד שאם הוא יומר משהו שאז אני יתחיל להתעלם ממנו (משהו שבחיים לא יקרה)

08/04/2017 22:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך