-everybody-hate-me-
מי שקורא את הפוסטים שלי אני מציעה קודם לקרוא מהפוסט הראשון עד לפה כדי להבין מה בעצם קרה. אתם יכולים לקרוא גם רק את הפוסט שאתם רוצים, אבל אם תקראו את כל השאר תבינו בעיקר את מה שאני מספרת פה..

עוד עדכון:

-everybody-hate-me- 17/01/2013 804 צפיות 8 תגובות
מי שקורא את הפוסטים שלי אני מציעה קודם לקרוא מהפוסט הראשון עד לפה כדי להבין מה בעצם קרה. אתם יכולים לקרוא גם רק את הפוסט שאתם רוצים, אבל אם תקראו את כל השאר תבינו בעיקר את מה שאני מספרת פה..

קודם כל אני רוצה להגיד שאם למישהו מפריע שאני "פורקת" פה את הדברים שלי שיגיד ואני יפסיק. זה אתר לסיפורים ולא לפריקה של דברים, אבל בנתיים זה לא מפריע לאף אחד אז אני ימשיך לכתוב. סיפרתי להורים שלי ואחרי שסיפרתי להם הם אמרו לי שאני לא צריכה להתייחס לאף אחד, ושאני לא צריכה לפחד מהם או מהתגובה שלהם. הם אמרו לי שהם תמיד יהיו לעזרתי ולטובתי והם בחיים לא ירצו ברעתי. ומתי שהם יחזרו (הם עכשיו בחו"ל והם חוזרים רק ביום ראשון) הם יעזרו לי וידאגו לי יותר משעכשיו. הם שאלו למה לא סיפרתי להם לפני זה, והם דאגו לי. אני שמחה שסיפרתי להם..


תגובות (8)

לא משנה לאף אחד, תרגישי חופשי ליכתוב על מה שאת רוצה..
אישית הייתי ממליצה לך על בלוג יותר מאשר אתר סיפורים…. אבל איך שאת רוצה..

17/01/2013 10:23

אני לא יודע אם הסיפורים שלך אמיתיים…
אם כן – בהצלחה בהמשך.

17/01/2013 10:38

לי אישית זה ממש לא מפריע. זה אתר סיפורים, ולא סתם יש קטגוריית ״סיפורים אישיים״.
תרגישי חופשי לכתוב מה שאת רוצה :) אם אני יכולה לכתוב סיפור על מייקל המדהים (@_@) את יכולה לכתוב מה שבא לך! גם אם זה פריקה.

17/01/2013 10:42

עשית צעד חכם!! כל הכבוד! גאה בך : ) 3>

17/01/2013 11:24

אין שום סיבה שמישהו יתלונן , חולנו פה '! D:

17/01/2013 11:29

*** כולנו פה משפוח'ה .

מה עובר על המחשב שלי ? ._."

17/01/2013 11:30

חחחחח אין לך סיבה לפחד שמישהו יקפוץ עלייך..
האתר הזה מאפשר לך כתיבה חופשית, את יכולה לכתוב את סיפור חייך, ותוך כדי לפרק הכול.
ואת שווה את זה, זה מגיע לך..
ורק שתדעי?
אם מישהו מהאתר יקפוץ עלייך בנושא הזה, הוא ישמע הרבה אבל הרבה..
ממני..
תסמכי עליי ;)

17/01/2013 12:24

כן הסיפורים האלה אמיתיים, אני לא ממציאה פה שום דבר..

17/01/2013 12:28
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך