על דעת המקום

18/06/2017 613 צפיות אין תגובות

באמריקה אוהבים תורים, מכורים לתורים. כשהם מגיעים לדלפק ערום וקופאית חשופה נועצת מבט מזמין בעיניהם ומציגה את חלקה העליון תמורת תשלום הם מאבדים עשתונות. ליתר בטחון יסקרו שוב את המרחב לודא שהסלאלום לא סוקר אותם חזרה בציפיה שיפסלו את עצמם כבני בלי תרבות, ושאף גב לא מפנה להם גב בהמתנה מאופקת לפי פרוטוקול עלום. ליתר בטחון ינברו במכשיר להבטיח שלא טעו במועד ולמעשה לתת הזדמנות למישהו אחר לעקוף וליטול אחריות. כי לשמש גב לאחרים זו התנשאות אם לא נולדת לזה.
הלכנו כלומר נסענו ואפילו באוטובוס למקומו של אוסף פריק כי בראשון של כל חודש מוכנסים חינם. הגענו בחמש דקות לפני, כי להמתין זו תועבת נפשה של גילה. מה חשבנו לעצמנו, שכן סביב חווילתו של המנוח הנדיב שהיא רחבת ידיים עד מאד בסביבה שלא סובלת מהעדר אמצעים סובב הולך לו תור מגודר בחבל רופף סמלי ובני רוב המגדרים עומדים, מבלים בו את זמנם בשובה ונחת והתחכחות חברתית. גם הסתנפות בתור כזה היא מהלך מעובה אספירציות שהנוקטו מתחייב בין היתר ביפיפיות הנפש ואהבת לרעים כמוך.
גילה המתיקה סוד עם הסדרנים שלמרות 250 שנה חובשים מדים אדומים מצועצעים בסרטי זהב, וגבוהים מהממוצע הלבן בראש או שניים וזה סוג העבודות שהם עושים. הם הציצו בי ברחמים ונפנפו בידיהם שנכנס.
אכן כבד היה האיש כי על הקירות מסתכלים בך כ 5 ורמיריים די משעממים, 3 טיציאן, ולאסקז, גויה, ג'אק דוד, ואינגר, 5 רמברנדטים לא אופטימיים, 3 האלס מרוסנים וגם ברויגל אב ובן. האיש לא יכול היה לעמוד מול פורטרטים, אולי חיפש קשר עם אנשים, אבל רשמיים ולא שופעי חיים מדי. לחובתו הצטברו באוסף יותר מדי משרבוטיו של אל גרקו הדתי רציני מדי, אבל זה היה האיש. כן וכמה טרנר.
הטפטים הריהוט והמרבדים שואבים כל שמץ חיות מהאויר ובחדר נפרד מרעישה להקת ג'ז שזה הקלאסי החדש באמריקה. כשביקשנו לצאת חסמה שלישית כבר לא בחורות את הפתח וגס לא גבוהות והחליפה מילים בזמני החופשי. באמריקה היפה עומדים בארשת מעונה קלות וממתינים ככל שידרש, אפילו להפטיר סליחה בטון לא חמור עלול להתפרש כהפקרות.
עבדכם ניצב מגבוה ואמר בזה הלשון "מוב" ויצר מהומה כי לשלוש נסיכות יהודיות משושלת הס"ט, לא נולד הגבר שיחלק הוראות. הן כנגדי שאיך אתה מדבר ואני כנגדן שאתן חוסמות את הפתח עד כה באנגלית ואז ניצתה האש. תחזור לתל אביב היא מקרקרת ואני "קווה קווה" מדמה ככל יכולתי את צליל קולה.
ועל בסיס לא אינטלקטואלי זה נפרדו דרכינו והעמקנו את הקרע בעם ישראל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך