נועה
כתבתי את זה על חברה.. ובכן "חברה".

"עם חברים כמוך מי צריך בכלל אוייבים?"

נועה 21/02/2013 997 צפיות 5 תגובות
כתבתי את זה על חברה.. ובכן "חברה".

לא. את לא. את ממש לא חברה טובה.
אם היית אחת כזאת, אז היה אכפת לך. לא רק ממני, גם מהסובבים אותך יום ביומו.
את לא. את אפילו לא חצי מהמילה הזאת שנקראת "חברה טובה". את לא.
אם היית כזאת. לא היית מלכלכת. הורסת. שוברת. דורכת.
אם היית כזאת. היית שואלת. עוזרת. מתעניינת. תומכת.
אבל את לא. אף פעם לא עשית דבר טוב למעני. אף פעם.
ואת מחשיבה את עצמך כחברה טובה? אז הרשי לי לומר לך שלא! את ממש לא חברה טובה.
הייתי פה והייתי שם. אנשים תמיד פגעו. ליכלכו. אבל זה בסדר, כי זה אנשים שאף פעם לא סמכתי עליהם יותר מדיי, אבל .. את? יש לך מושג כמה סמכתי עלייך? כמה האמנתי שיש לי חברה טובה שאוכל להישען עלייה כשכואב לי? לשמוח יחד איתה כשאני שמחה? את יודעת? לא. את לא יודעת. את לא יודעת כי את אדם אנוכי. אדם שלא אכפת לו. מאף אחד! לפעמיים אני תוהה האם את חיה רק בשביל עצמך? האומנם אין אדם אחד אפילו שאת באמת אוהבת, אדם שאף פעם לא תפגעי בו? האומנם?

אז את לא. את ממש לא חברה טובה.
על אנשים כמוך אני אומרת:
"עם חברים כמוך מי צריך בכלל אוייבים.."


תגובות (5)

את לא מבינה כמה אני מזדהה איתך..!
הייתה לי חברה מכיתה א עד ז והיא תמיד הייתה מתחמקת ממני וכועסת סתם ורוצה רק לשחק ובקושי דיברנו אבל סמכתי אלייה היום היא הבן אדם שהרס לי תחיים בדרך הכי נוראה ולא היא לא רק פגעה בי..
ה"חברה" שלך היא צריכה אותך יותר ממה שניראלך ואם היא לא צריכה אותך מי את שתציטרכי אותה?!
היא לא שווה יריקה שלך אפילו אם תשלימו את תיזכרי לה את זה.. אני מכירה את זה

21/02/2013 03:22

אני גם ממש ממש מזדהה איתך במיוחד עכשיו והיום…
כשיש לי חברה שהכרתי השנה…
היינו כלכך כאלה מתאימות כאילו נועדנו להיות חברות הכי טובות.
אבל היא ילדה שמהרגע הראשון רצתה רק להעלות את הבטחון שאין לה ולהרוס את שלי.
והיום?שהז*** הזו תמות
כמו שאביה המושלמת אומרת: זין זו לא קללה זה דרך חיים
וזה כלכך נכון!!
שימי זין ותחייכי
כמוני:)

21/02/2013 05:36

נויוש נסיכה שלי ונועה חיים שלי מה שנוי צודקת בו והמשפט שאני תמיד אומרת זה לדין זין , כי זין זה לא קללה זה דרך חיים ….
ה׳חברה׳ הזאת לא שווה שתתיחסי אליה או אפילו רק תביטי לעברה , אחרי מה שהיא עשתה לך את צריכה למחוק אותה מהחיים שלך לגמרי …
תחייכי החיוך שלך זה הנשק הכי טוב נגד אויבים וקנאים , תראי שטוב לך ושמח לך ושזה לא מפריע לך שאתן כבר לא חברות , שלהפך כיף לך שאתם לא חברות …
היא סתם קנאית תתעלמי ממנה הדרך הכי טובה :-)
מקווה שעזרתי איכשהו ❤❤❤❤❤

21/02/2013 05:49

לשים ***

21/02/2013 05:52

זה כל כך נכון… נכוותי מה"חברות" האלו כל כך הרבה פעמים…
אבל אני עכשיו התקדמתי הלאה. ומה אני אגיד? יש לי חברות אמיתיות, ולא כאלו…
עכשיו שאני חושבת על זה, אני דיי כועסת על עצמי על זה שהייתי כל כך תמימה.. : /
אבל מיום ליום אני רואה איך ה"חברות" האלו מתגמדות, נעלמות מהעולם הזה, ומהחיים שלי… וזו הרגשה כל כך טובה… : )
ועכשיו אני בעצם רואה: כאילו מי הן היו שהן בכלל יתייחסו אלי ככה? הרי הן בלעדי לא שוות כלום? מי מתייחס אליהן עכשיו? איזה חברות יש להן עכשיו?
וזו ההרגשה הכי טובה אי פעם… לראות שבלעדיי הן הכלום הכי גדול אי פעם…
בסוף, זה עוד יתנקם בהן/בה ואת תמצאי את אחותך התאומה האבודה ; )
כמו שלי קרה… רק חבל שהייתי צריכה לחכות 13…

21/02/2013 05:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך