עצוב לי

בקי 16/06/2017 621 צפיות 6 תגובות

עצוב לי וגם רע לי
מועקה רובצת על לבי
הבקרים כבר לא מחייכים
הלילות קרים וקודרים
אהובי חולה מאד
ולדעתי יסבול רבות
אעזור לו בכל יכולתי
להביא את האביב לביתי
לאט לאט יחוש הקלה גדולה
ואני אוכל לנשום לרווחה

ליל מנוחה ליל קסם ושמחה
והלוואי אקום מחר עם אהבה
ושיר חדש בלב מלא אורה

הלוואי לו יהי

הלוואי אלוהים שלי


תגובות (6)

בקי יקרה.
הלוואי ויכולתי לנחם אותך.
זה בטח ממש קשה. אני מחבק אותך והלוואי והאהוב שלך יחלים וירגיש טוב ופחות יכאב לו. אני בטוח בדבר אחד- את שאוהבת אותו כל כך בטוח מחזקת אותו מאוד.

17/06/2017 07:11

שבת שלום רפי היקר ♥

לצערי הרב בעלי לא שרד ואני נותרתי בודדה , מדממת ולמרות שבחרתי בחיים כי איזו ברירה יש לי ????? העצב על רועה הגזירה יושב כמו גוש פלדה ענקי עמוק בלבי.
סליחה שאני מצערת אותך רפי אך זו המציאות האכזרית.

שבת שלום ומבורך ותודה שקראת ואף הגבת , תבורך

ממני מכל הלב בקי.

17/06/2017 09:56

צר לי. אני מצטער לשמוע. אם תרצי לכתוב לי בפרטי את מוזמנת. שלא תדעי צער נוסף.

17/06/2017 14:57

היי בקי משתתפת בצערך, אני יודעת שאלו מילים שנאמרות כיוון שאין מה לומר במקרים כאלה אבל אני באמת יכולה להבין אותך. את אהבת אותו נורא – אפשר לראות זאת וזה כואב, זה תמיד כואב כשמישהו אהוב הולך מאיתנו אבל תאמיני שטוב לו למעלה והוא כבר איננו סובל ואת גם תהיה בסדר אני מבטיחה לך! חייתם שנים ארוכות יחד ב"ה ואני בטוחה שהוא היה מאושר לצידך כשם שאת היית.

שלא תדעי עוד צער.

17/06/2017 23:44

    היי נועה היקרה מודה לך מכל הלב על התגובה שלך חיי היו מאושרים צנועים עם אהבה ענקית במהלך שנים רבות. לפני כמה זמן היקר לי מכל חלה וטיפלתי בו כמו
    תינוק , לא ביקשתי שום עזרה מאיש , גם לא מביטוח לאומי,. שכרתי מיד שרה את כל הפריטים אשר עזרו לי בטיפול.

    בהתחלה כאשר המחלה לא החריפה היו לנו שיחות נפש לתוך הלילה כמו שאומרים, אך במהלך הזמן המחלה נתנה את אותותיה ואז היה טיפול נטו ללא שיחות. זה ארך בערך שנה וחצי ואיבדתי את היקר מכל.

    אני מאחלת לכל אוהבי שיהיה להם מזל להינשא לאדם כמו בעלי, איש אמין, איש ישר, איש אשר מעולם לא הרים את קולו , מעולם לא הלבין פנים ברבים , פשוט מושלם

    באם היה עדין בחיים הייתי שמחה ומאושרת לטפל בו כמו בתינוק בן יומו ,אך לצערי הוא איננו.

    סליחה על כי אני מעציבה אותך נועה היקרה אך הבנתי שאת ממש משדרת כי הסיפור שלי נגע ללבך ולכן הרשיתי לעצמי להאריך.

    תודה על התגובה ושלא נדע מצער באהבה בקי ♥♥♥♥

    18/06/2017 14:48

אמן ואמן! בעזרת ה' כולם יזכו להקים בית כשר ונאמן בישראל מאחלת לך בפרט ולכול בני משפחתך ובכלל לכל בנות ישראל שיזכו לאדם כמו שהיה בעלך, לפי האופן שאת מתארת אותו אני יכולה להבין שהוא היה אדם טוב – וזה כל מה שצריך בבן זוג.

אני שמחה שחייך היו (ושימשיכו להיות לעוד המון שנים בעזרת ה') מאושרים, הרי זה מה שהאדם מבקש בסופו של היום, לחיות בצניעות ובאושר.
מאחלת רק טוב.
נועה.

26/06/2017 11:42
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך